Biznis

promocija

Ljepote i atrakcije Hrvatske u Wanderlustu i Holiday Pirates grupi

Ljepote i atrakcije Hrvatske u Wanderlustu i Holiday Pirates grupi

Hrvatska turistička zajednica je na emitivnim tržištima, kroz renomirane medijske kanale, pokrenula promotivne aktivnosti koje za cilj imaju pozicionirati Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i atraktivnu turističku destinaciju.

Tako je u sklopu suradnje HTZ-a i Holiday Pirates grupe, jedne od najbrže rastuće travel tražilice i aplikacije, u tijeku kampanja na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Italije, dok je suradnja HTZ-a s Wanderlustom, jednim od najvećih svjetskih travel medija, usmjerena na tržište Velike Britanije. 

S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova te nastavka učinkovitog pozicioniranja Hrvatske kao poželjne mediteranske destinacije, intenzivno radimo na promociji naše zemlje na globalnoj razini. Trenutno u našoj zemlji boravi oko 100.000 gostiju, a najviše od njih nalazi se u Dubrovniku, Zagrebu, Splitu, Zadru i Poreču.

Tijekom cijele 2024. želimo zadržati rast turističkog prometa u pred i posezoni, što se uklapa u strateške planove održivog razvoja hrvatskog turizma te nam je cilj ostvariti cjelogodišnje poslovanje u turizmu“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da je u Hrvatskoj trenutno najviše domaćih, njemačkih, austrijskih i  slovenskih gostiju. 

Holiday Pirates Group svojim korisnicima omogućava pronalazak najboljih turističkih ponuda za odmor. Prisutna je na deset različitih tržišta, a svaki mjesec zabilježi otprilike 12,5 milijuna posjeta web stranici. Posebna zanimljivost tražilice je činjenica da je njezinih gotovo 30 posto korisnika iz dobne skupine 25 do 34 godine. U okviru HTZ-ove suradnje s tom grupacijom, koja će trajati do sredine lipnja, predviđeno je kreiranje inspiracijskog sadržaja s fokusom na najjače atribute domaće turističke ponude, a tu je i promocija najboljih pred i posezonskih ponuda za odmor u Hrvatskoj. Marketinške aktivnosti su već pokrenute na njemačkom i britanskom tržištu, dok će u Italiji iste krenuti početkom svibnja. 

Nadalje, jačanju dodatne vrijednosti u promociji hrvatskog turizma svakako će doprinijeti i suradnja HTZ-a s uglednim britanskim Wanderlustom koji godišnje privlači više od 11 milijuna online posjetitelja.

Poseban utjecaj ostvaruje u Velikoj Britaniji gdje, s 252.000 čitatelja po izdanju, predstavlja najčitaniji travel magazin na tržištu. Posebnost ovog medija je, između ostalog, i godišnja nagrada čitatelja koji su Hrvatsku proglasili najpoželjnijom europskom destinacijom 2024. godine. Suradnja HTZ-a s ovim prestižnim medijem uključuje poseban sadržaj posvećen Hrvatskoj u print izdanju travanj/svibanj te kreiranje online huba. Marketinške aktivnosti trajat će do sredine rujna. 

 


Reci što misliš!