Biznis

APARTMANICA

Kako zaraditi više od iznajmljivanja: saznajte u besplatnom priručniku

Kako zaraditi više od iznajmljivanja: saznajte u besplatnom priručniku

Jeste li znali da Hrvatska broji preko 1.243.000 kreveta za turiste? A znate li da je samo u prvih 9 mjeseci ove godine u našoj zemlji ostvareno preko 102 milijuna turističkih noćenja?

Stavimo li ove podatke u kontekst površine Hrvatske i broja stanovnika, složit ćemo se da su brojke zbilja impozantne i da one definitivno potvrđuju da smo o turizmu ovisna zemlja.

Istraživanje o motivima i navikama gostiju ovoga područja koje je provedeno za Turističku zajednicu Zadarske županije pokazuje da kod odabira vrste smještaja gosti najrađe biraju privatni smještaj, i to apartmane (64%), što samo dokazuje koliko je ova djelatnost važna za cijelu regiju.

Odlični turistički rezultati ostvaruju se iz godine u godinu i pitanje više nije hoće li iznajmljivač uspjeti prodati svoj apartman ili sobu, već na koji način ostvariti da od tog booking-a zaradi što je više moguće.

U vremenu koje je sada definitivno iza nas, dok je Hrvatska još gradila svoj status turistički atraktivne destinacije, uloga turističkih agencija u tome je bila ključna. Tada, 15-ak godina unatrag, nismo ni imali brojne alate za samostalnu promociju i prezentaciju pa je ovisnost o agencijama koje su imale uhodano poslovanje te osiguranu prisutnost na stranim i za nas ključnim emitivnim tržištima bila sasvim logična.

O popunjenosti naših apartmana brinuli su neki drugi, što se može činiti lakšim putem, no kada bi se na kraju sezone podvuklo crtu i promatralo zaradu, sigurno bi gorak okus ostavljala spoznaja da smo na bankovni račun mogli položiti i 40-50% više novaca da smo apartman turistima uspjeli prodati sami. Da, toliko su iznosile (a kod nekih iznose i danas) provizije turističkim agencijama za posredovanje u iznajmljivanju smještaja.

Razlika je tolika da si samo njome nekada možemo priuštiti, recimo, kompletnu renovaciju apartmana, nekoliko atraktivnih putovanja na daleke destinacije godišnje ili, primjerice, novi automobil! Dobro ste pročitali, NE zaradom od iznajmljivanja, već samo RAZLIKOM koja ostaje agencijama kao provizija.

Hrvatska je danas jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija ne samo Mediterana, već sve više i na globalnoj razini. Lonely Planet ove je godine, povodom obilježavanja 50. obljetnice, objavio popis 50 najboljih svjetskih destinacija u pet kategorija, a u kategoriji top 10 zemalja koje treba posjetiti u 2024. godini svoje je mjesto zauzela i Hrvatska.

Kao turistička destinacija apsolutni smo trend i pitanje više definitivno nije hoćemo li prodati apartman, već koliko ćemo od njega zaraditi. A koliko ćemo zaraditi, ovisi o tome kako ćemo ga prodavati. Iznajmljivači pritom danas najčešće partnera pronađu u nekoj (ili nekima) od brojnih platformi putem kojih se danas oglašavaju i prodaju apartmani i drugi oblici smještaja.

Provizije koje takvi servisi uzimaju, istina, puno su manje od agencijskih provizija, no daleko su od zanemarivih. Sagleda li se financijsku sliku malo pomnije, vidjet ćemo da i kod takvog poslovanja na godišnjoj razini iznajmljivači gube zbilja puno novaca.

Tu treba dodati i činjenicu da ako je riječ o poslovanju sa agencijama čije središte nije na području naše države, imamo obavezu i plaćanja PDV-a na iznos provizije te još malo dodatne papirologije u našim životima, a kao da ju nemamo dovoljno. Iznajmljivačima je stoga danas cilj pronaći svoj put do samostalnog iznajmljivanja, kojime sva zarada ostaje u rukama vlasnika smještaja.

Srećom, tehnološki napredak i globalizacija olakšali su postizanje ovog cilja maksimalno pa je danas dovoljno samo biti kvalitetno zastupljen u online svijetu i sustavno raditi na svojoj promociji. Za nekoga tko taj proces tek počinje, naravno da se put može činiti dugim i teškim, stoga je vrlo bitno već u početku imati prave partnere.

O tome su pred nekoliko godina promišljali i u ekipi Apartmanice koja je pokrenula pravu malu revoluciju u svijetu direktnih rezervacija ponudivši iznajmljivačima pomoć na tom putu na brojnim razinama, a između ostaloga i objavom priručnika „Kako do direktnih rezervacija“ kojega se besplatno može preuzeti na njihovima stranicama – https://apartmanica.com/vodic.

Tako je – sva svoja iskustva i znanja saželi su u vrlo atraktivan, pregledan i koristan priručnik od 30-ak stranica koji na stručan, a ujedno vrlo čitak način elaborira sve iznajmljivačima bitne teme te ih korak po korak vodi prema ostvarenju direktnih rezervacija, bez posredničkih provizija, što u konačnici znači puno veću zaradu na kraju sezone. 

Ovaj besplatan priručnik iznajmljivačima je zanimljiv jer predstavlja jedini takav materijal koji na jednom mjestu sveobuhvatno obrađuje teme vezane uz postizanje direktnih rezervacija, a naučiti se tu može i o brendiranju smještaja, pridobivanju stalnih gostiju, komunikaciji itd.

Prema istraživanju spomenutom na početku teksta, sunce i more su (naravno) glavni motivi dolaska gostiju u Zadarsku županiju, no vrlo visok postotak imaju i priroda, kultura, sport… A sve to odlični su načini za privlačenje gostiju i izvan ljetnih mjeseci, u čemu pomaže brendiranje smještaja i sustavan rad na promociji, u što će vas ovaj priručnik također vrlo dobro uputiti.

Da nije riječ o bilo kakvom materijalu, govori i činjenica o tisućama preuzimanja ovog priručnika koji je već postao „must-have“ štivo uspješnih iznajmljivača i jedno od najtraženijih materijala kada je u pitanju iznajmljivanje apartmana i kuća za odmor.  Stoga, ako još niste, svakako preuzmite svoj primjerak popularnog priručnika „Kako do direktnih rezervacija“, jer pripreme za novu (još uspješniju) sezonu mogu početi!


Reci što misliš!