Biznis

auto-moto

Cijena novih gradskih automobila porasla za 20 posto, više ništa ne možete kupiti ispod 14.000 eura

Cijena novih gradskih automobila porasla za 20 posto, više ništa ne možete kupiti ispod 14.000 eura
Jurica Galoic/PIXSELL

Automobili su sve skuplji i skuplji pa se postavlja pitanje što ćemo voziti u budućnosti.

Građane najviše pogađa rast cijena vozila koja su bila najpristupačnija – mali gradski automobili.

Ispod 100.000 kuna nema više novih automobila. Čak je i početna Dacia Sandero na 105.400 kuna ili 14.000 eura, piše Revija HAK.

Koliko su porasle cijene malih automobila?

Njemački autoklub ADAC objavio je cijene 2020. i 2023. godine na njemačkom tržištu. Razlike su ogromne, većina automobila je dramatično poskupjela.

Tako je 2020. godine mali Fiat 500 koštao 12.990 eura, a danas je 16.990 eura u osnovnoj verziji. Peugeot je koštao 15.099 eura, a sada za njega treba platiti 22.050 eura.

Opel Corsa je koštala 14.042 eura, a danas je 18.280 eura, za Mini je trebalo izdvojiti 17.254 eura dok danas košta 26.900 eura, a čak je Renault Twingo na 16.100 eura dok je 2020. godine koštao 10.128 eura. Početni VW Polo košta 20.830 eura, a 2020. godine 15.139 eura.

Električni automobili su također drastično poskupjeli: Fiat 500 s 23.560 eura na 30.990 eura, Peugeot e-208 sa 29.682 eura na 35.350 eura, Opel Corse-e s 29.146 eura na 36.395 eura… Uglavnom više od 20 posto.


Reci što misliš!