POSVEĆENI IZVRSNOSTI
Korporativne vrijednosti ključ su uspjeha jednog od vodećih maloprodajnih lanaca na tržištu
Od tradicionalnog dućana iz susjedstva do mreže modernih prodavaonica diljem jadranske obale, Studenac je izrastao razvojem i oslanjanjem na temeljne vrijednosti.
Bogat asortiman, frekventna lokacija i popularne cijene važne su prednosti, ali ne nužno i jamci uspjeha poslovanja neke tvrtke. Ono što donosi presudnu prednost u opstanku, razvoju i rastu poslovanja kompanije njezine su vrijednosti. Prepoznavši vrijednosti kao preduvjet kvalitetnog poslovanja, Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, ustrajan je u njihovoj integraciji u svaku poru svojeg poslovanja.
Orijentirani na kupce, vođeni rezultatima, profesionalni i uvijek spremni na suradnju – vrijednosti su kojima u Studencu pripisuju poslovne uspjehe koje tvrtka bilježi iz mjeseca u mjesec. Njihov razvoj pratila je i transformacija kompanije od tradicionalnih do modernih prodavaonica na korak do svojih kupaca. Uz širenje mreže i obogaćivanje asortimana, sastavni su dio razvoja i osmišljavanje te provođenje mnogih novih projekata, poput programa vjernosti i koncepta TO GO.
Ponosne promotorice vrijednosti
Kako postići da odabrane vrijednosti zažive kod svakog djelatnika i tako uistinu postanu dio kompanije? Kao odgovor na to pitanje može poslužiti upravo primjer iz Studenca. Postupno, kontinuiranim poticanjem primjene vrijednosti u svakom dijelu kompanije, od ureda preko terena do prodavaonica, one su postale putokazi za svakodnevni rad. Primjeri dobre prakse prepoznati su i među djelatnicima i menadžmentom, ističu se i nagrađuju.
U povodu mjeseca žena Studenac je odlučio i široj javnosti predstaviti prve promotorice svojih kompanijskih vrijednosti koje su prepoznali njihovi kolege.
Ivanka
Mrvelj, poslovotkinja prodavaonice Studenca
Poslovotkinja prodavaonice Studenca Ivanka Mrvelj prepoznata je kao promotorica vrijednosti – orijentirani na kupce. Upravo je osluškivanje želja i potreba kupaca iznjedrilo mnoge nove, kupcima prilagođene projekte Studenca, među kojima je i program vjernosti.
Govoreći o prioritetima u svojem radu, Ivanka Mrvelj ističe kako mnogo pažnje posvećuje iskustvu kupnje u prodavaonici koju vodi i komunikaciji s kupcima: „Moj cilj, a i cilj kolega s kojima radim, uvijek je staviti kupce na prvo mjesto. Oni su ogledalo našeg poslovanja i naš svakodnevni rad zrcali se upravo u odnosu koji s njima uspostavljamo. Neki od njih, oni koje viđamo gotovo svakog dana, s nama nerijetko podijele i neke svoje osobne priče pa nam s vremenom postaju više od osoba koje samo kupuju proizvode s naših polica.“
No, jednako kao s kupcima i partnerima, u Studencu su prioriteti i dobra suradnja i kolegijalnost među zaposlenicima.
Antonija
Rajković, referentica računovodstva u Studencu
„Uvijek spremno odgovaram kad je nekomu od mojih kolega potrebna pomoć ili asistencija. Sretna sam što od svojih kolega isto dobivam zauzvrat i, kad se suočim s preprekom, znam da u njezinu rješavanju neću biti sama. Smatram da su dobri međuljudski odnosi i kolegijalnost ključ poslovnog uspjeha svake tvrtke. Time se svakodnevno vodim tijekom radnog dana“, riječi su kojima referentica računovodstva Antonija Rajković opisuje svoj pristup poslu te je prepoznata kao promotorica vrijednosti – uvijek spremni na suradnju.
Profesionalnost i profesionalno ponašanje još je jedna važna vrijednost poslovanja Studenca.
Marina
Mujčinović, poslovotkinja prodavaonice Studenca
„Tek kada dam svoj maksimum, zadovoljna sam načinom na koji sam odradila zadani posao. Upravo su trud, zalaganje i stalna želja za napretkom temelji profesionalnosti i načela kojima osobno i poslovno stremim. Profesionalnost je riječ koju svi često imamo prilike čuti u različitim kontekstima, a moj je cilj doista je svakodnevno unositi u posao. Zbog svega navedenog, drago mi je što sam prepoznata kao promotorica vrijednosti Studenca“, govori poslovotkinja prodavaonice Marina Mujčinović.
Uz postignuto ozračje suradnje među djelatnicima, uspostavljene dobre odnose s kupcima i profesionalni pristup, ne izostaju ni rezultati, a u Studencu ih prepoznaju i zajednički slave te tako djeluju u skladu s vrijednosti – orijentirani na rezultate.
Nela
Kuić, koordinatorica vizualne komunikacije Studenca
„Neovisno o poslu koji obavljate, zadovoljstvo je njegov bitan čimbenik i uvelike utječe na konačne rezultate. Dobar rezultat neće izostati ako je posao koji mu je prethodio odrađen sa željom za napretkom i traženjem uvijek najboljeg rješenja. Nadam se da ću, zajedno s kolegama, nastaviti pridonositi ostvarenju ambicioznih ciljeva!“, tvrdi Nela Kuić, koordinatorica vizualne komunikacije Studenca i četvrta promotorica kompanijskih vrijednosti.
Svi koji se prepoznaju u vrijednostima Studenca i žele postati dio brzorastuće kompanije više informacija mogu doznati na sljedećoj poveznici.
Vezane vijesti
-
Zadar je u 28. kolu FAVBET Premijer lige na Višnjiku porazio Kvarner rezultatom 92:72 (20:16, 26:16, 26:19, 20:21)
-
Počeo je Tuna, Sushi & Wine Festival u Zadru: Maguro i Jadran tuna, Križanović i Cromaris, Antiquus i Burgers & More prvog jutra složili desetke različitih ukusnih ribljih rola, burgera, ražnjića…
-
Sudionici iz cijele Europe – prerađivači vune, industrijski stručnjaci, terapeuti, dizajneri, predstavnici udruga, zdravstveni radnici i zaljubljenici u vunu – okupili su se kako bi dijelili znanja
-
Bit će djelomice sunčano, ali ponegdje uz više oblaka može pasti i malo kiše. Puhat će umjeren, poslijepodne prema otvorenom moru prolazno i jak sjeverozapadnjak.
Izdvojeno
-
Zadar 1952 je u prvoj utakmici kvalifikacija za Premier Regionalnu ligu na bazenu Višnjika poražen s 10:13 (2:3, 2:3, 3:3, 3:4)
-
Bit će djelomice sunčano, ali ponegdje uz više oblaka može pasti i malo kiše. Puhat će umjeren, poslijepodne prema otvorenom moru prolazno i jak sjeverozapadnjak.
-
Najavljujemo korizmeni koncert u sklopu programa Županijski dani 2025. pod nazivom Korizmena baština Zadarske županije, koji će se održati u subotu, 12. travnja 2025. u crkvi sv. Frane u Zadru s početkom u 20 sati. Ulaz na koncert je slobodan, a dobrovoljni prilozi namijenjeni su opremanju Palijativnog odjela Psihijatrijske bolnice Ugljan.
-
Edukativno-turistički centar, smješten na 82 četvorna metra, obuhvatit će tri glavne prostorije: Kuću ojkanja, posvećenu očuvanju tradicijskog pjevanja, konobu koja će prikazivati tradicionalni način života u dalmatinskoj kući, te vatrenicu, prostor za demonstraciju kuhanja na otvorenoj vatri.
Reci što misliš!