Kampanja Digitalni korak
Domaće IT firme podržavaju digitalizaciju i modernizaciju hrvatskog turizma
Orioly, travel tech tvrtka iz Zagreba i partneri odlučili su pokrenuti inicijativu “PametniTurizam” i kampanju “Digitalni korak” kako bi pružili podršku domaćim turističkim tvrtkama u procesu digitalizacije i modernizacije poslovanja.
Ovom kampanjom žele podržati male firme koje nude ture, izlete i jedinstvene skrivene bisere kako bi lakše napravili korak naprijed u digitalizaciji svog posla i online predstavili svoj sadržaj domaćim i budućim inozemnim turistima.
Orioly je domaća tvrtka iz Zagreba koja se bavi razvojem IT rješenja za organizatore jednodnevnih tura, aktivnosti, izleta u prirodu ili atrakcija kao što su muzeji i zabavni parkovi.
Rade s malim turističkim agencijama, no posljednjih godina sve više surađuju s destinacijama u inozemstvu kako bi im pomogle oko promocije i prodaje lokalnog iskustva, tura i skrivenih bisera svake turističke destinacije.
Tijekom prvog lockdowna, zajedno s drugim partnerskim firmama na hrvatskom tržištu uvidjeli su koliko hrvatskom turizmu nedostaje digitalni iskorak, jer turistima koji su i posjetili Hrvatsku bio je izazov pronaći jedinstvenu ponudu putem digitalnih kanala, kao i jednostavno rezervirati ponudu.
Zbog cjelokupne gospodarske nesigurnosti i pada prihoda, jako puno malih turističkih firmi ima velike poteškoće financirati ulaganja u svoje poslovanje.
Zajedno
s partnerima su osnovali Pametni turizam, mrežu
domaćih travel tech poduzeća koja razvijaju rješenja za
digitalnu transformaciju i poticanju razvoja pametnih
destinacija.
Inicijativa je osnovana je sa ciljem razvijanja i implementacije inovativnih rješenja koja bi poticala razvoj turističkih destinacija.
Prva kampanja “Digitalni korak” omogućava malim turističkim agencijama da bez dodatnih troškova u ovom izazovnom razdoblju uvedu online booking i management sustav na svoje stranice ili u urede, no isto tako da planiraju kako ponudu tura, izleta, aktivnog turizma, gastro tura, biciklizma, muzeja, planinarenja, razgledavanja i sličnog mogu promovirati putem partnera, turističkih zajednica i portala.
“Ova godina je pokazala - moramo početi razmišljati o nužnosti digitalizacije kako ne bi ovisili o standardnim kanalima promocije, kako omogućiti gostima da stalno mogu pronaći i rezervirati ponudu putem weba i mobilnih uređaja. Na taj način, domaći turizam može postići dugoročnu stabilnost, produljenje sezone kao i održivost turizma i okoliša kvalitetnijim planiranjem.”, tvrdi Ivan Ilijašić, direktor i vlasnik tvrtke Orioly.
“Ključ preživljavanja je prilagođavanje situaciji, koja u okolnostima kada su ograničeni fizički kontakti, usmjerava prema digitalizaciji i lakšem dolasku do turista koji su željnji putovanja, a u isto vrijeme žele izbjeći nepotrebne korake, posjete uredima i slično.”
Ovo je prvi potez tehnološkog karaktera za pomoć prema oporavku turističkog sektora, ali svakako neće biti zadnji. Naredne aktivnosti i Orioly i inicijative Pametni turizam bit će i dalje usmjerene prema postavljanju standarda u modernom i digitalnom poslovnom okruženju.
“Pred cijelim turističkim sektorom je izazovno razdoblje. Vidimo kako se svijest u našem turizmu i infrastrukturi počela mijenjati, no mi bismo htjeli napraviti jedan dodatni korak, kako bismo pomogli domaćim firmama da lakše naprave taj digitalni korak naprijed.
Želimo pomoći tako što ćemo dati tehnologiju kojom će gosti lakše rezervirati, a firmama omogućiti da svoju ponudu distribuiraju na svoj web, kao i na druge portale, pametne uređaje, u kuće i apartmane. Želimo im omogućiti da ih gosti željni lokalnog iskustva mogu lakše pronaći”.
Za više informacija o Orioly-ju: www.orioly.com/hr/
Za više informacija o Digitalnom koraku: www.orioly.com/hr/digitalni-korak/
Za više informacija o inicijativi Pametni turizam: www.pametniturizam.hr
Vezane vijesti
-
U sklopu projekta provođenja katastarske izmjere i obnove zemljišnih knjiga na području općine Poličnik za katastarsku općinu Dračevac Ninski i dio katastarske općine Suhovare danas je u Dračevcu obilježen početak izmjere za navedena područja.
-
Zakupnik ribarski obrt "Nefali" radi od 07.00-12.00 svakim danom, poručili su iz Općine Ražanac.
-
Poznata zadarska skakaonica dobit će novi sjaj, doznaje se u gradskom Odjelu za kulturu i šport.Na Kolovarima će do proljeća trajati radovi, obnavljat će se skakaonica da bude još sigurnija i funkcionalnija, no stari izgled će ostati.
-
Nakon napete francuske triler drame ''Obje strane oštrice'', u subotu 04. veljače nam u Kino Zonu stiže jedan od najvećih kandidata ovogodišnjih Oskara, briljantna glazbena drama, ''Tár''!
Izdvojeno
-
Proglašenjem pobjednika završen je Hackathon „Smart4Coast“ na kojemu su multidisciplinarni timovi sa šest sveučilišta okupljenih u alijansi EU-CONEXUS osmislili i prezentirali svoja rješenja na teme vezane za održivost i održivo upravljanje obalnim područjima.
-
Svaki bračni par nada se da će ostati zajedno "dok ih smrt ne rastavi", ali u stvarnosti mnogi brakovi završe razvodom. Stope razvoda su u nekim zemljama češće nego u nekim drugim.
-
Zakupnik ribarski obrt "Nefali" radi od 07.00-12.00 svakim danom, poručili su iz Općine Ražanac.
-
Vlada je za Vijeće za elektroničke medije (VEM) predložila kandidata koji je državni novac trošio na skupe aute, piše u petak Jutarnji list.
Reci što misliš!