htz izvjestio
Usred Ferragosta u Hrvatskoj dnevno boravi više od 66 tisuća Talijana
Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 579 tisuća dolazaka i 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 1,3 posto u dolascima i 2,4 posto u noćenjima.
Pozitivni rezultati ostvareni su i u srpnju tijekom kojeg su talijanski turisti ostvarili 209 tisuća dolazaka i 1,1 milijun noćenja što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rast od 1,5 posto u dolascima i 3 posto u noćenjima.
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglašava kako su navedeni rezultati odlični pokazatelji za Ferragosto, razdoblje kada u hrvatskim destinacijama boravi najveći broj talijanskih turista. „Glavnina turističkog prometa s tržišta Italije tek slijedi što potvrđuju i najave za kolovoz i prvu polovinu rujna od strane ključnih partnera, turoperatora i agencija.
Rezultat je to kontinuirane i proaktivne promotivne strategije koja uključuje brojne marketinške i PR kampanje, ali i odličnu suradnju s talijanskim partnerima“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik daljnjeg rasta turističkog prometa s ovog tržišta.
Talijani na putovanja najčešće idu automobilom i to gotovo 60 posto, potom avionom, njih 20 posto te slijede putovanja vlakom, busom i brodom. Vezano za rezervaciju putovanja, oko 56 posto Talijana svoja putovanja rezervira izravno, 37 posto uopće ne rezervira, dok oko 7 posto njih svoja putovanja rezervira preko agencije. Od smještaja u Hrvatskoj preferiraju objekte u domaćinstvu i hotele dok od turističke ponude cijene vrhunsku gastronomiju, prirodne ljepote, nautiku, a u posezoni posebice zdravstveni turizam.
„Na tržištu Italije odradili smo ključne promidžbene aktivnosti što je vidljivo po postignutim rezultatima, ali i po brojnim pozitivnim objavama koje svakako pridonose kreiranju pozitivnog imidža i prepoznatljivosti Hrvatske na ovom važnom tržištu. Tradicionalno Talijani najviše putuju u kolovozu, a omiljene inozemne destinacije su im Grčka, Španjolska i Hrvatska gdje najčešće putuju u Istru, Kvarner i Dalmaciju, ali sve više otkrivaju i kontinentalni dio naše zemlje, posebno Zagreb“, naglasila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.
Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u talijanskim medijima. Uoči glavne turističke sezone najviše se pisalo o hrvatskim otocima i obali, ljetnim festivalima, lokacijama gdje je snimana popularna serija „Igra prijestolja“, nacionalnim parkovima, prekrasnim plažama, a objavljene su i detaljne reportaže o putovanjima na motociklima i kamperima.
Specijalizirani časopis „Caravan e Camper“ posvetio je svoju naslovnicu Korčuli nazvavši ju bezvremenskom, dok naslovnicu popularnog magazina „Dove“ krasi Vrbnik na otoku Krku, odnosno hvarska polja lavande i Makarska rivijera koji krase naslovnicu časopisa „Bell'Europa“.
U lipanjskom izdanju specijaliziranog magazina za jedrenje „Il giornale della Vela“ objavljena je detaljna reportaža o jedrenju o Hrvatskoj donoseći niz informacija gdje jedriti u Hrvatskoj, u kojim valama odmoriti, koje destinacije na otocima i obali posjetiti, a sve navedeno ilustrirano je atraktivnim fotografijama od kojih se Kornati nalaze na samoj naslovnici.
Vezane vijesti
-
Nastavlja se razdoblje promjenjivog i svježeg vremena s povremenom kišom, uglavnom u gorju i snijegom, ponegdje i grmljavinom, na Jadranu većinom burom.
-
Povodom svečanog otvorenja Doma kulture, Grad Benkovac svojim građanima poklanja dvije kazališne predstave. Svoje besplatne ulaznice (2x ulaznice po osobi) građani mogu preuzeti u četvrtak, 18. travnja od 12 do 16 sati te u petak, 19. travnja od 08 do 16 sati u zgradi Doma kulture (Šetalište kneza Branimira 44).
-
Od ponedjeljka 22. travnja do ponedjeljka 3. lipnja vremenu od 15 do 17 sati održat će se niz online seminara. ICOM - Marche i Università Politecnica delle Marche organiziraju drugo izdanje webinara pod nazivom Muzeji budućnosti: Digitalna transformacija između tehnologije i identiteta.
-
Pretražite bakine ladice i ormare i sudjelujte u zanimljivom projektu. Od heklanog ručnog rada će se sašiti veliko sjenilo kao instalacija u zadarskoj Varoši
Izdvojeno
-
Drogerijski lanac dm osvojio je titulu najboljeg trgovca godine, Podravka je ponijela naslov najboljeg proizvođača, Cromaris je društveno odgovorna kompanija godine, najbolji mali trgovac je zagrebačka Mrkvica, proizvod godine je Podravkin Čokolino Dark, a najbolji tehnološki dobavljač kastavski RIS.
-
Koliko god naše higijenske navike bile uredne, postoje neki predmeti koje većina ljudi zaboravlja oprati ili očistiti.
-
Na novom muralu rade učenici Škole primjenjene umjetnosti i dizajna Zadar, slikarski i grafički dizajneri 3. A s nastavnicima Josipom Švaljekom, Martinom Beneta i Mirkom Marušićem, a mi čekamo slikovni razvoj događaja!
-
Eko dani, ekološko - edukativna manifestacija učenika i nastavnika Prirodoslovno grafičke škole održat će se u ponedjeljak, 22. travnja 2024., s početkom u 9.30 sati. Tema ovogodišnjih »Eko dana«, pod nazivom »Biografija vode«, posvećena je vodi.
Reci što misliš!