autohtone sorte
HGK u Berlinu predstavila hrvatatska vina pod brendom - Vina Croatia – vina mosaica
S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su prezentirana vina okupljena pod brendom Vina Croatia – vina mosaica. Pod vodstvom Suda Zlatića svoja najbolja vina sinoć su predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacijavino, PZ Vrbnik i Kutjevo.
''Brendiranjem hrvatske kao vinske zemlje dajemo vjetar u leđa izvozu vina i zato ustrajemo na vinskim promocijama. S Nijemcima je lako, oni su naši vjerni posjetitelji tijekom turističke sezone stoga imaju priliku ne samo probati naša vina već vezati uz njih i uspomene,'' rekao je predsjednik HGK Luka Burilović.
Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke.
U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti od preko 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti.
''Smatram da su autohtone sorte poput terana, pošipa ili debita ključan faktor za internacionalno pozicioniranje. Prednost su i prihvatljive cijene. No konzumente treba osvijestiti, više ih educirati upravo ovakvim eventima',' rekao je Suad Zlatić, te dodao kako je poželjno i prilagodit se tržištu. ''Iz iskustva mogu da ako stranac ne može pročitati č, ž ili š, on neće naručiti to vino'', kaže Zlatić.
Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji.
''U Njemačku smo krenuli izvoziti tek krajem prošle godine, do sada se, zbog reorganizacije nismo stigli fokusirati toliko na izvoz, tako da su se ova promotivna večera kao i Zeleni tjedan poklopili sa našom odlukom da se sastanemo sa starim distributerima i pokušamo dogovoriti poslove s novima'' rekao je Luka Zadro predsjednik uprave Dalmacijavina.
''Kada smo preuzeli Dalmacijavino 2016. ostali smo iznenađeni koliki je izvoz bio u Njemačku nekada. Time smo se vodili kod osmišljavanja izvozne strategije, podsjetiti stare kupce na naše proizvode. No, uz prednost što u Njemačkoj postoje kupcima koji nas poznaju naslijedili smo i teret dugova koja je ostavila tvrtka dok je bila pod državnim vlasništvom, pa će biti dosta izazovno povratiti povjerenje distributera i kupaca,'' rekao Zadro.
A Nijemcima je, iako je zbog ograničene proizvodnje nema previše u izvozu, vrlo dobro poznata Vrbnička žlahtina.
''Na ukupan izvoz otpada nam tek 10 posto, ali ovdje smo zbog promocije. Hrvatska nije više anonimna zemlja, poznati smo u sportu, turizmu pa zašto ne bi bili i po vinima'' kaže Marinko Vladić, direktor PZ Vrbnika.
Izdvojeno
-
U Splitsko-dalmatinskoj županiji u četvrtak je predstavljen pola milijuna eura vrijedan Projekt konzervacije i prezentacije kulturno-povijesne baštine lokaliteta Manastirine, Salona u kojem je među ostalim saniran grob sv. Dujma i 15 sarkofaga.
-
Poljakinja Iga Šwiatek, najbolja svjetska tenisačica, vrlo lako je izborila plasman u finale zemljanog WTA Masters 1000 turnira kojem je domaćin Madrid.
-
Napokon nam je stiglo vrijeme kad možemo neprestano uživati u ledenoj kavi, no zašto ovaj put ledenu kavu ne biste pripremili na nešto drukčiji način?
-
Imate li društvene mreže, zasigurno ste primijetili da su posljednjih godina neizmjerno popularni raznorazni programi u obliku detox sokova. Uglavnom se radi o sokovima na bazi voća i povrća te programima koji se provode tri ili više dana. U tom periodu, piju se isključivo sokovi – bez unosa krute hrane.
Reci što misliš!