Biznis

"zlatno sidro" u sutomišćici

Toni Antišin: U našoj marini ljudi se ne osjećaju se kao stranci

Toni Antišin: U našoj marini ljudi se ne osjećaju se kao stranci
Naši školji

Olive Island Marina u Sutomišćici pobjednik je Nautičke patrole Jutarnjeg lista.

Priznanje  „Zlatno sidro“ direktoru Olive Island MarineToniju Antišinu danas je u Marini Kornati u Biogradu, odnosno na event-brodu „Nada“ biogradske Ilirije za plovidbe između Biograda i Sutomišćice, uručio ministar turizma Gari Cappelli.

Drugo mjesto osvojila je ACI marina Dubrovnik, treće ACI marina Žut, u kategoriji „Moja najdraža marina“ slavila je Marina Punat s otoka Krka, a posebno priznanje za razvoj nautičkog turizma dobila je marina Kornati – Ilirija d.d. Veliku zahvalu osvojila je ACI marina Cres koja brine o brodu Nautičke patrole “Maslina”.

Ministar Cappelli istaknuo je kako je nautika tržišno najbolji hrvatski turistički proizvod jer su nautičari sa 186 eura dnevno najbolji potrošači. Budući da ostvaruju i veliki udio u dolascima i noćenjima, ministar je za sljedeću godinu najavio promjene u tom sektoru.

– U dogovoru s cjelokupnom nautičkom branšom, marinama i čatrterašima, odlučili smo da ćemo smanjiti boravišnu pristojbu, svesti je kroz paušal na onu razinu s kojom će svi biti zadovoljni, a jedan velik dio od prikupljene boravišne pristojbe vraćat ćemo u sredine koje ih ostvaruju, što dosad nije bio slučaj, kazao je ministar turizma.

Velik uspjeh sutomiške marine, koja je triput zaredom pobjeđivala u akciji HGK, Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma u kategoriji „Najbolja mala marina u Hrvatskoj“, a prošle godine u Nautičkoj patroli Jutarnjeg lista osvojila treće mjesto, komentirao je direktor Olive Island Marine Toni Antišin:

– Ovo naša mala boutique marina posebna je po tome što su svi brodovi ovdje vlasnički i bogata je sadržajem. Ne radi se samo o vezu broda, nego o različitoj ponudi, od bazena do restorana. Mislim da je presudno bilo to što se ljudi ovdje osjećaju ugodno, među ovom hortikulturom kao da su u svom vrtu, u svom dvorištu. Opušteni su, ne osjećaju se kao stranci nego kao domaći. Tu emociju odnose sa sobom kući s ljetovanja i to ih sigurno privlači natrag.

Ljetna nautička patrola Jutarnjeg lista trajala je od 20. lipnja do 15. kolovoza, a obuhvatila je 34 marine od Umaga do Dubrovnika s ukupno 11.500 vezova, dok je anketnim upitnikom obuhvaćeno  više od tisuću nautičara, odnosno svaki deseti gost marine.

Cilj je akcije, kako je istaknuto, utvrđivanje i uspoređivanje kvalitete usluga hrvatskih marina radi unapređenja kvalitete hrvatskoga nautičkog turizma, a sve u organizaciji Hanza Medije te pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice.

Naši školji


Reci što misliš!