htz-ova kampanja
Osamnaest svjetskih influensera i blogera plove i otkrivaju hrvatske otoke!
Hrvatska turistička zajednica drugu godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“, koji za cilj ima fokusiranu promociju nautike kao turističkog proizvoda, odnosno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.
U sklopu ovogodišnjeg projekta hrvatske otoke otkriva 18 svjetski poznatih influensera i blogera iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Poljske, Belgije, Švedske, Norveške, Australije i Japana. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter.
Program putovanja uključuje otoke Brač, Hvar, Vis, Biševo, Ravnik i Šoltu, a u sklopu obilaska otoka biti će predstavljene destinacije, turistički atraktivni lokaliteti, običaji i delicije. U realizaciji projekta i programa, koji traje do 29. rujna, sudjeluju i lokalne turističke zajednice.
„Nautika predstavlja jedan od najatraktivnijih segmenata ukupne hrvatske turističke ponude. Naša obala s više od tisuću otoka jedinstvena je u svijetu što potvrđuje i današnji status naše zemlje kao jedne od najpoželjnijih nautičkih destinacija Mediterana. Siguran sam da su blogeri i influenseri puni pozitivnih impresija što se i vidi iz brojnih objava koje su već podijelili s brojnim fanovima i pratiteljima na društvenim mrežama i blogovima“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se nastaviti s kvalitetnom promocijom nautičke turističke ponude, posebice u razdobljima pred i posezone.
U programu „Croatia, Full of Islands to Discover“ sudjeluje poljski bloger i fotograf Michal Maj, koji vodi jedan od najpopularnijih blogova u Poljskoj. May je po treći put u Hrvatskoj jer je, kako kaže, riječ o vrlo lijepoj i atraktivnoj zemlji koja je od Poljske udaljena svega nekoliko sati. Dodatno naglašava kako je Hrvatska zemlja puna različitosti u kojoj vam ne može biti dosadno, posebice ako jedrite prelijepim Jadranskim morem. Veliku želju za jedrenjem u Hrvatskoj imao je i Martin Solhaugen, filmski redatelj i influenser iz Norveške kojeg na društvenim mrežama Instagram i YouTube prati gotovo 100 tisuća fanova.
Kako je rekao, Hrvatska ga je oduševila, kao i ovaj projekt koji je okupio njegove kolege iz cijeloga svijeta. Jadranom plovi i Luke Jackson-Clark iz Velike Britanije, profesionalni fotograf kojeg na društvenoj mreži Instagram prati više od 50 tisuća fanova i koji je oduševljen prirodnim ljepotama Hrvatske za koju kaže da je „puna života“. Među sudionicima je i Britanka Lauren Arthurs, koja je aktivna na blogu Love Lauren, ali i na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, gdje ju prati više od 130 tisuća fanova.
Za Hrvatsku kaže da je zemlja koja ostavlja bez daha, posebice zbog kristalno čistog mora i vrlo bogate te raznolike eno-gastronomije.
Projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“ nastavak je promotivnih aktivnosti koje HTZ u ovoj godini provodi s ciljem promocije nautičkog proizvoda, odnosno još jačeg tržišnog pozicioniranja Hrvatske kao idealne nautičke destinacije. Dodatni promotivni značaj projekta je u činjenici što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za teme eno-gastronomije, kulture, mode ili fotografije.
Dodajmo kako je u dosadašnjem dijelu godine u segmentu nautičkog chartera ostvareno više od 440 tisuća dolazaka i gotovo 3 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 2 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima.
Vezane vijesti
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“. Fanovima na društvenim mrežama ponuđeno je 218 aktivnosti za 2018. godinu
-
Video s poznatim hrvatskim sportašima i umjetnicima proglašen je najboljim svjetskim promidžbenim spotom za 2017. godinu
-
Glasajte za video u kojem Modrć, Mandžukić, Rakitić, Lovren, Kovačić, Čilić, Šarić, Mrvica, Zrinka Cvitešić, „2Cellos“ promoviraju hrvatski turizam
Izdvojeno
-
Krumpir je jedna od najbitnijih namirnica u mnogim kućanstvima, ali može brzo proklijati ako se ne čuva u pravim uvjetima.
-
Katamaran "Princ Zadra" koji se sinoć nasukao na hridi ispred otoka Premude poslijepodne je potonuo, priopćilo je Ministarstvo mora. Kako neslužbeno doznajemo, još mu je samo vrh iznad površine.
-
To je razočaravajuće, rekla je izvršna direktorica UNEP-a Inger Andersen na klimatskom samitu COP29 u Bakuu.
-
Povodom Europskog dana jednakih plaća SDP je danas na Narodnom trgu u Zadru, kao i drugim gradovima širom RH, organizirao kampanju kojoj je cilj podizanje svijesti o nejednakim plaćama muškaraca i žena u RH i na razini EU.
Reci što misliš!