prilika koja se ne propušta
Gotovo 60 milijun kuna poticaja za internacionalizaciju poslovanja
Natječaj "Internacionalizacija poslovanja MSP-ova" ima za cilj jačanje međunarodne konkurentnosti malih i srednjih poduzetnika te njihov izlazak na međunarodno tržište. To je jedinstvena prilika za prijavu projekata i sajamskih nastupa putem kojih će poduzetnici predstaviti svoje proizvode i usluge stranim kupcima.
Prihvatljivi prijavitelji i intenzitet potpore
Prihvatljivi prijavitelji su pravne ili fizičke osobe koje su mikro, mali ili srednji poduzetnici(do 49 zaposlenih), registrirani za obavljanje gospodarske djelatnosti najkasnije u prošloj godini. Također, u 2017. godini, ne smiju imati iskazan gubitak te moraju imati najmanje jednog zaposlenog na temelju sati rada.
Visina i intenzitet potpore
Najniža vrijednost potpore koja se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 100.000 kuna, dok je najviša vrijednost potpore 1.000.000 kuna. Intenzitet potpore ovisi o veličini poduzeća - za mikro i malo poduzeće intenzitet je do 85% prihvatljivih troškova, za srednje poduzeće je 65%ukupno prihvatljivih troškova.
Ulaganja koja su dozvoljena
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u sklopu ovog natječaja moraju biti potrebne za prezentiranje poslovanja poduzetnika na inozemnim tržištima kroz sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i istraživanje inozemnog tržišta za plasman proizvoda na novo tržište izvan RH.
Prihvatljivi troškovi
U okviru sudjelovanja na sajmu prihvatljivi su troškovi izložbenog prostora na sajmu(kotizacija za nastup, najam izložbenog prostora i opreme, upis u katalog izlagača), troškovi upravljanja izložbenim prostorom (putni troškovi, troškovi smještaja i dnevnica), troškovi izrade promotivnog materijala (grafički dizajn, prijevod, lektoriranje i tisak); u okviru istraživanja inozemnog tržišta prihvatljivi su troškovi za izradu analize tržišta, izradu strategije izvoza i izradu analize potencijalnih poslovnih partnera.
Prijave započinju 30. listopada 2018. godine i traju do 29. lipnja 2020. godine ili do iskorištenja raspoloživih sredstava.
Više o natječaju možete pronaći ovdje.
Vezane vijesti
-
Sutra, u utorak, 18. rujna 2018. u Dubrovniku, započinje 4. ministarska konferencija „Kina + 16“ za područje turizma.
-
Pag Moonlike island naziv je novog promotivnog videa, a koji je režirao i snimio profesionalni fotograf Vladimir Miketa. Cilj video je promocija aktivnog i ciklo turizma, koji se u nazad par godina aktivno razvija.
-
Hrvatska nogometna reprezentacija osvojila je srebro na SP-u u Rusiji, a posljedice su prije svega ponos, ali i činjenica da smo postali hit diljem svijeta. 9gag danas dijeli video Hrvatske turističke zajednice!
-
Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!