promocija u cijelom svijetu
Hrvatska turistička zajednica na najbolji način iskoristila povijesni uspjeh naših nogometaša
Odličan nastup hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, na kojem je naša zemlja osvojila povijesno drugo mjesto, značajno je pridonio promociji Hrvatske
Vrhunac ponosa i slave bila je sinoćnja finalna utakmica protiv Francuske, a fokus i interes svjetske javnosti Hrvatska turistička zajednica prepoznala je kao izuzetnu priliku za dodatnom promocijom naše zemlje kao atraktivne i poželjne turističke destinacije.
„Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web stranice koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, a najviše posjeta zabilježeno je iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je kreirana i posebna inačica slogana hrvatskog turizma „Croatia Full of excellent players“ što potvrđuje njegovu prilagodljivost i mogućnost modificiranja sukladno promotivnim porukama.
Skraćena verzija promotivnog videa Ambasadori hrvatskog turizma, u kojoj se pojavljuju hrvatski nogometni reprezentativci Modrić, Rakitić, Mandžukić, Lovren i Kovačić, bila je okosnica promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama i novim medijima. Tako je povodom finalne utakmice odlično prihvaćena promotivna kampanja na YouTube kanalu te na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Fokus je bio na području oko stadiona Luzhniki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve, a kampanja je dodatno proširena na emitivna tržišta kao što su Njemačka, Austrija, Italija, Nizozemska, Švedska, Španjolska i Švicarska. Riječ je o zemljama koje za hrvatski turizam predstavljaju važna tržišta, ali i o zemljama u kojima naši igrači igraju za velike klubove. U sklopu ove kampanje ostvareni su impresivni rezultati: gotovo 4 milijuna impresija, skraćeni video ostvario je doseg od 2.5 milijuna ljudi, a više od milijun ljudi je promotivnu objavu HTZ-a komentiralo, podijelilo ili lajkalo.
Odlične rezultate bilježe i organski postovi HTZ-a na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter. Tako je na globalnoj Facebook stranici ostvaren doseg od 2.5 milijuna ljudi u nekoliko sati, a kada se tome pridoda doseg ostvaren na ostalim Facebook stranicama kreiranim zasebno po tržištima, dolazimo do ukupnog dosega od 5 milijuna ljudi. Na ovoj društvenoj mreži, na kojoj je u samo jednom danu zabilježeno više od 9000 novih fanova, najpopularniji je bio promotivni video s nogometašima te postovi o kratkoj „školi“ kako postati hrvatski navijač u sedam koraka. Odlične rezultate bilježi i objava koja je nastala u suradnji s Great British Chefs, a koja je promovirala hrvatsku eno-gastronomiju kroz pripremu najboljeg hrvatskog jela za nogometno prvenstvo od strane vrhunskog britanskog chefa Toma Browna.
Odlične rezultate bilježi i društvena mreža Instagram gdje je kanal HTZ-a posjetilo više od 8.5 milijuna fanova, a samo na Twitteru je ostvareno gotovo 3 milijuna impresija, dok je promotivni video na ovoj društvenoj mreži vidjelo više od milijun ljudi. Saša Škorić, direktor agencije HTTPOOL koja je zastupnik Twittera, naglašava kako je HTZ najbolje u Hrvatskoj prepoznao prednosti Twittera pritom koristeći vrlo aktivnu komunikaciju s fanovima.
„Uz stalne i cjelogodišnje kampanje, HTZ je shvatio kako je na Twitteru još bitnije uvidjeti koja su to aktualna događanja koja posebno pokreću emocije. Fanovi su tijekom utakmica bili najaktivniji prilikom golova, na poluvremenu te na kraju utakmica, a iz HTZ-a su upravo u tim trenucima plasirali promotivne sadržaje čime su maksimalno povećali učinkovitost svojih poruka“, naglasio je Škorić.
Direktor Staničić je zaključio kako hrvatska možda nije osvojila Svjetsko prvenstvo u nogometu, ali svijet svakako jest.
„Ponosni smo na naše igrače te im neizmjerno i veliko hvala što su ponovno dokazali da su najbolji ambasadori hrvatskog turizma“, poručio je Staničić.
Vezane vijesti
-
Nakon povijesnog uspjeha Vatrenih, u prvi plan je ponovno stavljena ideja o gradnji nacionalnog stadiona koji bi, procjenjuje se, koštao vrtoglavih 800 milijuna kuna, pa se sve više javljaju pitanja je li takav stadion zaista potreban?
-
Služba za odnose s javnošću Vlade reagira na tekstove objavljene na portalima posljednjih dana koji navode da se za nacionalni stadion ima novaca, a za lijekove nema, što je netočna i zlonamjerna teza koja nema uporišta u činjenicama
-
Dani prolaze, a izbornik Vatrenih i dalje ne vjeruje da mu se dogodilo svjetsko srebro u Rusiji. S jedne strane pozitivne emocije, a s druge u velikoj je dilemi hoće li nastaviti svoj put na klupi reprezentacije ili će se zahvaliti i krenuti dalje svojim putem
-
Nakon veličanstvenog dočeka na Forumu, i Nogometni klub Zadar upriličio je prijem za svoje Vatrene koji su se na Svjetskom prvenstvu okitili srebrnom medaljom
Izdvojeno
-
Djed Božićnjak dijeli poklone mališanima u Kazalištu lutaka Zadar, 22. prosinca u sklopu predstave "Betlehemska ovčica". Nakon predstave Djed Božićnjak će sa svojim malim pomoćnicima podijeliti poklone koje roditelji mogu donijeti u Kazalište
-
U ime Grada Novalje u četvrtak su u Bruxellesu Matej Gušćić, Marina Šćiran, Marin Badurina Tomić, Ante Dabo i Marina Dabo službeno primili prestižnu titulu Europskog grada sporta za 2025. godinu u kategoriji gradova do 25.000 stanovnika!
-
Sportsko rekreativne igre državne razine održane su u Poreču , od 29.11.-03.12.2024. u organizaciji Hrvatskog paraolimpijskog odbora.
-
Ovih dana u našoj županiji obilje darivanja dječice. Blagdanski dani, Sveti Nikola, Sveta Luca, a mi smo pronašli jednu lipu akciju bajkera!
Reci što misliš!