htz
Google hvali kampanju "Croatia Feeds"
Google je na svojim stranicama „Think with Google“ objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“, a u sklopu koje istu ocjenjuju kao vrlo uspješnu, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja.
Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Google rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg pretraživanja vezanih uz Hrvatsku.
U analizi se također naglašava kako je Hrvatska turistička zajednica uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.
Samu kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. „Croatia Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo temeljena na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje.
Upravo se sami koncept po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer Croatia Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista“, zaključio je direktor Staničić.
Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica projekt i kampanju „Croatia Feeds“ pokrenula tijekom mjeseca kolovoza prošle godine.
Glavni cilj kampanje je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.
Vezane vijesti
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“. Fanovima na društvenim mrežama ponuđeno je 218 aktivnosti za 2018. godinu
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Glasajte za video u kojem Modrć, Mandžukić, Rakitić, Lovren, Kovačić, Čilić, Šarić, Mrvica, Zrinka Cvitešić, „2Cellos“ promoviraju hrvatski turizam
-
Promocija novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice (HTZ) te brojni radni sastanci sa britanskim i globalnim touroperatorima, avio prijevoznicima i drugim poslovnim partnerima obilježit će nastup Hrvatske na ovogodišnjoj Svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu od 6. do 8. studenoga
Izdvojeno
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
-
Cigarete, elektroničke cigarete i drugi duhanski proizvodi štete zdravlju ljudi diljem svijeta, a premda Europska unija želi do 2040. stvoriti prvu generaciju bez duhana, unutar bloka postoje razlike kada je riječ o regulaciji duhanskih proizvoda, piše European Newsroom (ENR).
-
Humanitarna akcija prikupljanja pomoći za korisnike Pučke kuhinje sv. Vinko Paulski u Zadru te za obitelji u Otočcu.
-
Zbog izvođenja građevinskih radova tvrtke Ludwig Pfeiffer Hoch und Tiefbau GmbH&Co.KG., dana, 13.12. u vremenu od 08 h pa do 17 h biti će privremeno obustavljena opskrba vodom potrošačima u gradu Zadru, predio Diklo u slijedećim ulicama :
Reci što misliš!