"Hrvatska turistička zajednica" i "Parkovi Hrvatske" u zajedničkoj promociji
Hrvatska turistička zajednica je, u suradnji s „Parkovima Hrvatske“, koji za cilj imaju učinkovito upravljanje posjetiteljima i stvaranje zajedničkog branda svih hrvatskih parkova, kreirala marketinšku kampanju s ciljem dodatnog pozicioniranja parkova kao jednog od motiva dolaska u hrvatske destinacije tijekom predsezone
Kampanja se na domaćem tržištu provodi putem posebno kreiranog promotivnog spota na TV kanalima, dok se inozemne inačice promotivnog spota provode putem društvenih mreža na tržištima Njemačke, Austrije, Italije, Velike Britanije i Slovenije. Kampanja će na stranim tržištima biti aktualna do 25. travnja ove godine, a kako kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić, očekuju se vrlo dobri rezultati.
„Istraživanja koja redovito provodi Hrvatska turistička zajednica pokazala su da je bogata i očuvana prirodna baština jedan od najčešćih segmenata po kojima strani turisti percipiraju Hrvatsku i hrvatske destinacije. Upravo smo tu činjenicu odlučili koristiti u približavanju naše turističke ponude u predsezoni jer vjerujemo da navedeni segment može biti jedan od ključnih generatora u jačanju turističkog prometa, odnosno u produljenju sezone".
"Ovo je ujedno i dobar primjer suradnje s portalom Parkovi Hrvatske na jednom zajedničkom projektu koji će, siguran sam, ostvariti vrlo dobre rezultate i tako pozitivno utjecati na turistički promet u ovom dijelu godine“, izjavio je direktor Ivičić.
U sklopu kampanje naglasak je stavljen na bogatstvo flore i faune, kao i na aktivnosti u kojima mogu uživati svi oni koji posjećuju Hrvatsku tijekom proljeća. Dodajemo kako su sve jezične inačice ovog promotivnog spota dostupne na službenom You Tube kanalu Hrvatske turističke zajednice, koji je dostupan putem ove poveznice.
Vezane vijesti
-
Pobjeda naše nogometne reprezentacije i poraz Engleske još nam je u mislima. Dojmovi se ne sliježu, cijeli svijet priča o Hrvatskoj, ''malenoj'' ali vatrenoj sportskoj sili.
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
-
Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku nautičku ponudu u sklopu Međunarodnog nautičkog sajma, koji se u Parizu održava od 2. do 10. prosinca. Riječ je o jednoj od najznačajnijih sajamskih nautičkih manifestacija u ovom dijelu Europe.
Izdvojeno
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
Reci što misliš!