Biznis

destinacije doživljaja

TZ Zadarske županije dodjeljuje potpore događanjima i kreće u analizu tržišta

TZ Zadarske županije dodjeljuje potpore događanjima i kreće u analizu tržišta

Turistička zajednica Zadarske županije objavila je popis za dodjelu potpora događanjima u Zadarskoj županiji. Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta!

Turistička zajednica Zadarske županije nizom svojih djelovanja razvija koncept „destinacije doživljaja“. To čini i prateći sukladne recentno pokrenute aktivnosti Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u cilju razvoja TOP doživljaja – vrhunskih kvalitetnih turističkih proizvoda, turističkih aranžmana ili turističkih manifestacija.

Tako su kao podloga ovogodišnjem projektu potpora događanjima poslužili materijali HTZ-a: Priručnik o doživljajima, te Priručniku PCE i premium ponude, pa su osim kao prilog Javnom pozivu, isti poslužili i kao materijal na radionicama za organizatore događanja od 16. do 20.1.2017. u Zadru.

Svrha aktivnosti u 2017. godini je postići što bolju prilagodbu trendovima i potrebama tržišta, te uzdići Zadarsku županiju u još poželjniju destinaciju, osobito u razdoblju izvan ljetnih mjeseci.

Turistička zajednica želi snažnije razvijati i podupirati događanja koja su motiv dolaska u destinaciju, odnosno poticati organizatore da razvijaju događanja u tom smjeru. Upravo zato aktivnosti potpora događanjima u 2017. obuhvaćaju, uz financijsku bespovratnu potporu, i edukaciju i istraživanje zadovoljstva korisnika događanja.

Nakon objavljenog Javnog poziva, pristigle kandidature na Javni poziv za potpore događanjima u 2017., su obrađene, te ih je Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije razmatralo i donijelo Odluku o dodjeli potpora događanjima.

Odluka Turističkog vijeća Turističke zajednice Zadarske županije dostupna je na:

http://www.zadar.hr/hr/info/poslovne-informacije/natjecaji-pozivi-i-obavijesti/javni-poziv-za-potpore-dogadanjima/

Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta koje će se provoditi tijekom godine na većini događanja koja su ostvarila uvjete za potporu, a koja će posjetiti tzv. „Experience Zadar Tim“ te anketirati nazočne posjetitelje. Time će se:

-organizatorima omogućiti povratne informacije samih korisnika, te uvid u očekivanja i zahtjeve postojećih tržišta, ali i

-pokazati gostima koji posjećuju destinacije u Zadarskoj županiji kako je nama kao destinaciji stalo do njihova mišljenja i da postoji želja za unaprjeđenjem ponude sukladno željama i potrebama gostiju.

Sve navedeno, od edukacije do rezultata istraživanja trebalo bi rezultirati na kraju godine strateško- marketinškim planom razvoja doživljajnih događanja te efikasnijom promidžbom.


Reci što misliš!