destinacije doživljaja
TZ Zadarske županije dodjeljuje potpore događanjima i kreće u analizu tržišta
Turistička zajednica Zadarske županije objavila je popis za dodjelu potpora događanjima u Zadarskoj županiji. Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta!
Turistička zajednica Zadarske županije nizom svojih djelovanja razvija koncept „destinacije doživljaja“. To čini i prateći sukladne recentno pokrenute aktivnosti Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u cilju razvoja TOP doživljaja – vrhunskih kvalitetnih turističkih proizvoda, turističkih aranžmana ili turističkih manifestacija.
Tako su kao podloga ovogodišnjem projektu potpora događanjima poslužili materijali HTZ-a: Priručnik o doživljajima, te Priručniku PCE i premium ponude, pa su osim kao prilog Javnom pozivu, isti poslužili i kao materijal na radionicama za organizatore događanja od 16. do 20.1.2017. u Zadru.
Svrha aktivnosti u 2017. godini je postići što bolju prilagodbu trendovima i potrebama tržišta, te uzdići Zadarsku županiju u još poželjniju destinaciju, osobito u razdoblju izvan ljetnih mjeseci.
Turistička zajednica želi snažnije razvijati i podupirati događanja koja su motiv dolaska u destinaciju, odnosno poticati organizatore da razvijaju događanja u tom smjeru. Upravo zato aktivnosti potpora događanjima u 2017. obuhvaćaju, uz financijsku bespovratnu potporu, i edukaciju i istraživanje zadovoljstva korisnika događanja.
Nakon objavljenog Javnog poziva, pristigle kandidature na Javni poziv za potpore događanjima u 2017., su obrađene, te ih je Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije razmatralo i donijelo Odluku o dodjeli potpora događanjima.
Odluka Turističkog vijeća Turističke zajednice Zadarske županije dostupna je na:
Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta koje će se provoditi tijekom godine na većini događanja koja su ostvarila uvjete za potporu, a koja će posjetiti tzv. „Experience Zadar Tim“ te anketirati nazočne posjetitelje. Time će se:
-organizatorima omogućiti povratne informacije samih korisnika, te uvid u očekivanja i zahtjeve postojećih tržišta, ali i
-pokazati gostima koji posjećuju destinacije u Zadarskoj županiji kako je nama kao destinaciji stalo do njihova mišljenja i da postoji želja za unaprjeđenjem ponude sukladno željama i potrebama gostiju.
Sve navedeno, od edukacije do rezultata istraživanja trebalo bi rezultirati na kraju godine strateško- marketinškim planom razvoja doživljajnih događanja te efikasnijom promidžbom.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
U sklopu izvođenja radova tvrtke Euro projekt d.o.o. na izgradnji javnog sustava odvodnje od nedjelje, 15. prosinca 2024. godine započinje izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji kanalizacijske i vodoopskrbne mreže na području gradskog naselja Vidikovac.
-
LUKORAN - Uginula lešina dupina već dva tjedna stoji na škrapama kod mjesta Lukoran na otoku Ugljanu. Čitateljica javlja da nitko od odgovornih do sad nije reagirao.
-
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena na Crkvenom kod kućnog broja 11.
Izdvojeno
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Nabavljajući drvca s korijenom građani skrbe za vlastitu obitelj, pomažu siromašnim obiteljima diljem Hrvatske ali i podupiru očuvanje i obnovu zelenih resursa Hrvatske jer drvca mogu naknadno i sami posaditi, poručuju iz Caritasa.
-
Joško Čagalj Jole, omiljeni splitski pjevač poznat po energičnim nastupima i zaraznom veselju, ponovno će razveseliti Zadrane na Adventu.
-
Ispijanje kave ima više od potencijalnih zdravstvenih prednosti koje ona pruža, a jedna stručnjakinja sugerira da postoji optimalno vrijeme za konzumaciju napitka s kofeinom.
Reci što misliš!