destinacije doživljaja
TZ Zadarske županije dodjeljuje potpore događanjima i kreće u analizu tržišta
Turistička zajednica Zadarske županije objavila je popis za dodjelu potpora događanjima u Zadarskoj županiji. Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta!
Turistička zajednica Zadarske županije nizom svojih djelovanja razvija koncept „destinacije doživljaja“. To čini i prateći sukladne recentno pokrenute aktivnosti Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u cilju razvoja TOP doživljaja – vrhunskih kvalitetnih turističkih proizvoda, turističkih aranžmana ili turističkih manifestacija.
Tako su kao podloga ovogodišnjem projektu potpora događanjima poslužili materijali HTZ-a: Priručnik o doživljajima, te Priručniku PCE i premium ponude, pa su osim kao prilog Javnom pozivu, isti poslužili i kao materijal na radionicama za organizatore događanja od 16. do 20.1.2017. u Zadru.
Svrha aktivnosti u 2017. godini je postići što bolju prilagodbu trendovima i potrebama tržišta, te uzdići Zadarsku županiju u još poželjniju destinaciju, osobito u razdoblju izvan ljetnih mjeseci.
Turistička zajednica želi snažnije razvijati i podupirati događanja koja su motiv dolaska u destinaciju, odnosno poticati organizatore da razvijaju događanja u tom smjeru. Upravo zato aktivnosti potpora događanjima u 2017. obuhvaćaju, uz financijsku bespovratnu potporu, i edukaciju i istraživanje zadovoljstva korisnika događanja.
Nakon objavljenog Javnog poziva, pristigle kandidature na Javni poziv za potpore događanjima u 2017., su obrađene, te ih je Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije razmatralo i donijelo Odluku o dodjeli potpora događanjima.
Odluka Turističkog vijeća Turističke zajednice Zadarske županije dostupna je na:
Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta koje će se provoditi tijekom godine na većini događanja koja su ostvarila uvjete za potporu, a koja će posjetiti tzv. „Experience Zadar Tim“ te anketirati nazočne posjetitelje. Time će se:
-organizatorima omogućiti povratne informacije samih korisnika, te uvid u očekivanja i zahtjeve postojećih tržišta, ali i
-pokazati gostima koji posjećuju destinacije u Zadarskoj županiji kako je nama kao destinaciji stalo do njihova mišljenja i da postoji želja za unaprjeđenjem ponude sukladno željama i potrebama gostiju.
Sve navedeno, od edukacije do rezultata istraživanja trebalo bi rezultirati na kraju godine strateško- marketinškim planom razvoja doživljajnih događanja te efikasnijom promidžbom.
Vezane vijesti
-
Zadarska županija s ukupnim iznosom od 100 tisuća eura sufinancirat će 69 manifestacija u turizmu tijekom 2024. godine. Na Javni poziv za provedbu Programa za dodjelu potpora događanjima u turizmu na području Zadarske županije ukupno je stiglo 140 prijava.
-
Luka Krpina, učenik OŠ Šimuna Kožičića Benje, državni je prvak iz engleskog jezika. Dolazak u školu za Luku je bio pravo iznenađenje.
-
U sklopu ciklusa Klub zadarske koncertne sezone, u četvrtak, 9. svibnja nastupit će Filip Pavić Quartet. Koncert će se održati u Polivalentnoj dvorani Providurove palače s početkom u 20 sati.
Izdvojeno
-
Na Sveučilištu u Zadru održani su tradicionalni XVII. Dani povijesti, u organizaciji Udruge studenata povijesti ISHA Zadar i Odjela za povijest Sveučilišta.
-
Na sjednici Općinskog vijeća Općine Povljana održanoj 23. travnja 2024. godine usvojena je Odluka o dodjeli priznanja Općine Povljana.
-
Trogir Outdoor Festival CRO Melges 24 Cup ugostit će 20 posada iz Hrvatske, Češke i Poljske s brojnim eminentnim jedriličarskim imenima.
-
U sklopu ciklusa Klub zadarske koncertne sezone, u četvrtak, 9. svibnja nastupit će Filip Pavić Quartet. Koncert će se održati u Polivalentnoj dvorani Providurove palače s početkom u 20 sati.
Reci što misliš!