Internet oglašavanje
Hrvatska prva uvela kontekstualno oglašavanje u regiji
Xclaim.hr je jedna od četiri tvrtke u svijetu koja nudi kontekstualno oglašavanje
Xclaim.hr, mreža za kontekstualno oglašavanje, ovih je dana dosegnula milijun korisnika interneta u Hrvatskoj. Doseg je postignut u razdoblju od lipnja 2007. godine pa do danas, a broj korisnika obuhvaćenih ovom mrežom u stalnom je porastu.
Xclaim sustav je u potpunosti hrvatski proizvod, a donosi potpuno nov i drugačiji način oglašavanja - jedinstveni spoj nenametljivih oglasa s inkorporiranim tekstualnim, grafičkim ili dinamičnim flash porukama. Oglašivačima nudi povezivanje odabranih riječi uz svoj brand ili proizvod i time dostizanje maksimalnog broja pripadnika ciljnih skupina uz kontrolirani trošak i mjerljiv povrat investicije.
Xclaim kontekstualno oglašavanje bazira se dakle na sustavu koji skenira stranice tražeći i vizualno ističući na njima određene riječi zakupljene od oglašivača. Prelazeći mišem preko tako istaknute riječi, korisniku se prikazuje oblačić s oglasnom porukom oglašivača. Oglasne poruke u oblačiću se prikazuju u obliku koji je odredio klijent: tekstualnom, tekstualnom s logom ili flash animaciji.
U vrijeme kada je prosječan Internet korisnik svakodnevno bombardiran masom promotivnih poruka, Xclaim nudi oglašivaču izdvajanje iz mase i omogućuje korisniku da sam donese odluku o iniciranju određenog oglasa. Oglašivačima pak osigurava apsolutnu kontrolu uspješnosti kampanje kroz praćenje statistike na sučeljima Xclaim.hr-a, ali i kontrolu troškova kroz samostalno ograničavanje dnevne potrošnje kampanje.
Medijima je, s druge strane ovom inovacijom na hrvatskom tržištu, omogućen dodatni prihod jer se Xclaim sustavom stvara dodatni oglasni prostor neovisno o strukturi web stranice.
Xclaim.hr je tvrtka specijalizirana za kontekstualna Internet oglasna rješenja te razvoj novih platformi vezanih za kontekstualno oglašavanje. Ovakav oblik oglašavanja donedavno je postojao samo u SAD-u i Xclaim.hr prvi je u regiji započeo s kontekstualnim oglašavanjem u sadržaju. Time je svrstana u jednu od četiri kompanije u svijetu koje nude ovakav način oglašavanja, među kojima je najpoznatija Vibrant Media.
Unapređujući sustav, razvijajući mrežu oglašivača i gradeći vlastitu partnersku mrežu, Xclaim se nastoji pozicionirati kao tržišni i tehnološki lider kada je riječ o kontekstualnom oglašavanju.
Vezane vijesti
-
-
-
Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)
-
Glavni pokretači spoja televizije i interneta neće biti novi integrirani uređaji, već korisnici, autori medijskih sadržaja i, naravno, oglašivači. Ovi posljednji mogli bi najviše profitirati od čitavog procesa, budući da se očekuje da će u 2010. televizijsko oglašavanje na globalnoj razini vrijediti oko 180 milijarde dolara
Izdvojeno
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
Reci što misliš!