Biznis

Internet oglašavanje

Hrvatska prva uvela kontekstualno oglašavanje u regiji

Hrvatska prva uvela kontekstualno oglašavanje u regiji

Xclaim.hr je jedna od četiri tvrtke u svijetu koja nudi kontekstualno oglašavanje

Xclaim.hr, mreža za kontekstualno oglašavanje, ovih je dana dosegnula milijun korisnika interneta u Hrvatskoj. Doseg je postignut u razdoblju od lipnja 2007. godine pa do danas, a broj korisnika obuhvaćenih ovom mrežom u stalnom je porastu.

Xclaim sustav je u potpunosti hrvatski proizvod, a donosi potpuno nov i drugačiji način oglašavanja - jedinstveni spoj nenametljivih oglasa s inkorporiranim tekstualnim, grafičkim ili dinamičnim flash porukama. Oglašivačima nudi povezivanje odabranih riječi uz svoj brand ili proizvod i time dostizanje maksimalnog broja pripadnika ciljnih skupina uz kontrolirani trošak i mjerljiv povrat investicije.

Xclaim kontekstualno oglašavanje bazira se dakle na sustavu koji skenira stranice tražeći i vizualno ističući na njima određene riječi zakupljene od oglašivača. Prelazeći mišem preko tako istaknute riječi, korisniku se prikazuje oblačić s oglasnom porukom oglašivača. Oglasne poruke u oblačiću se prikazuju u obliku koji je odredio klijent: tekstualnom, tekstualnom s logom ili flash animaciji.

U vrijeme kada je prosječan Internet korisnik svakodnevno bombardiran masom promotivnih poruka, Xclaim nudi oglašivaču izdvajanje iz mase i omogućuje korisniku da sam donese odluku o iniciranju određenog oglasa. Oglašivačima pak osigurava apsolutnu kontrolu uspješnosti kampanje kroz praćenje statistike na sučeljima Xclaim.hr-a, ali i kontrolu troškova kroz samostalno ograničavanje dnevne potrošnje kampanje.

Medijima je, s druge strane ovom inovacijom na hrvatskom tržištu, omogućen dodatni prihod jer se Xclaim sustavom stvara dodatni oglasni prostor neovisno o strukturi web stranice.

Xclaim.hr je tvrtka specijalizirana za kontekstualna Internet oglasna rješenja te razvoj novih platformi vezanih za kontekstualno oglašavanje. Ovakav oblik oglašavanja donedavno je postojao samo u SAD-u i Xclaim.hr prvi je u regiji započeo s kontekstualnim oglašavanjem u sadržaju. Time je svrstana u jednu od četiri kompanije u svijetu koje nude ovakav način oglašavanja, među kojima je najpoznatija Vibrant Media.

Unapređujući sustav, razvijajući mrežu oglašivača i gradeći vlastitu partnersku mrežu, Xclaim se nastoji pozicionirati kao tržišni i tehnološki lider kada je riječ o kontekstualnom oglašavanju.


Reci što misliš!