Turizam
Strateški marketinški plan HTZ-a
Hrvatska turistička zajednica potpisat će danas ugovor za strateški marketinški plan hrvatskog turizma od 2008. do 2012. godine.
Plan će zajednički izraditi tvrtke THR-International Tourism Consultants iz Barcelone i Horwath Consulting iz Zagreba. Ponudu tih dviju tvrtki, po cijeni od 2,92 milijuna kuna, sredinom srpnja prihvatilo je Turističko vijeće HTZ-a.
Vezane vijesti
-
Hrvatska je proglašena najboljom destinacijom za obiteljski odmor u 2017. godini za ruske turiste!
-
-
-
Izdvojeno
-
Održani su izbori za predsjednika Nogometnog saveza zadarske županije. Kandidati Jurica Buljat i Reno Sinovčić dobili su jednak broj glasova- njih 16, stoga će se organizirati novi izbori.
-
Premijer Andrej Plenković rekao je danas u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici, na svečanom uručivanju 19 ugovora za projekte vodnog gospodarstva, da je vlada od 2016. do 2024. uložila 4.4 milijarde eura u projekte vodnog gospodarstva, iz različitih izvora financiranja
-
Hrvatska narodna banka (HNB) je u najnovijim makroekonomskim projekcijama objavljenima danas blago naviše revidirala prognozu rasta inflacije u ovoj godini, a naniže procjenu rasta realnog BDP-a, u oba slučaja za 0,2 postotna boda
-
Matica umirovljenika Grada Paga organizira jednodnevni izlet u Imotski u utorak, 25. ožujka
Reci što misliš!