Biznis

Prednosti i zamke internet oglašavanja

Za uspješan marketinški istup na internetu potrebno znanje i ideje

Za uspješan marketinški istup na internetu potrebno znanje i ideje

Dobar plan Internet marketinga mora sadržavati jasan cilj tog oblika marketinga temeljenog na analizi tržišta kako bi se došlo do realnih podataka o stanju na tržištu

Cilj svakog privrednog subjekta u ostvarenju većeg profita i osobne promocije je pružiti sto bržu i kvalitetniju informaciju o sebi, svojim proizvodima, uslugama i cijenama. Na tom putu presudnu ulogu ima marketing.

Dosadašnje klasične oblike, zahvaljujući suvremenim sustavima komunikacije sve više zamjenjuje tzv. Internet marketing. No prezentiranje na internetu predstavlja promidžbu koja ima bitne razlike u svim segmentima u odnosu na standardno reklamiranje.

Samo pojavljivanje na web pretraživaču, bez kompletno osmišljene prezentacije, ubrzo će razočarati i neće postići očekivani poslovni rezultat. Za uspješan marketinški istup na internetu daleko je potrebnije imati znanje i ideje.

Oni koji smatraju da je takav pristup skup i da su potrebna velika novčana ulaganja bolje je da se i ne upuštaju u tu "avanturu", kao i oni koji smatraju da će Internet marketing polučiti rezultate jednim pojavljivanjem ili izradom jedne web stranice.

Ovakav marketinški pristup zahtijeva kontinuiranu analizu, istraživanja i praćenja rezultata standardnim i alternativnim metodama. Kao sto je za svaki poslovni potez potrebno razraditi i prihvatiti plan, isto je tako potrebno imati i plan Internet marketinga.

Dobar plan Internet marketinga mora sadržavati jasan cilj tog oblika marketinga temeljenog na analizi tržišta kako bi se došlo do realnih podataka o stanju na tržištu. Na osnovi tih pokazatelja moguće je formulirati i planirati marketing strategiju te sredstava potrebna za provođenje takve marketinške kampanje.

Formiranje marketinškog tima sljedeći je korak. U oblikovanju ovog tima valja voditi računa o stručnim i kreativnim sposobnostima kandidata da budu osposobljeni za implementaciju cilja i programa ovog oblika marketinga, da njihova znanja i vještine budu u cijelosti prilagođena konkretnim potrebama marketinške aktivnosti, izradi i kreiranju korporativnog identiteta tvrtke, da svoje zadatke izvršavaju u unaprijed definiranim vremenskim rokovima kako cijelu ovu kampanju ne bi doveli u pitanje.

Osposobljenost ovog tima ogleda se i u kreiranju dodatnih marketinških kampanja i materijala, vršenju i analizi vlastitih istraživanja tržišta te mjerenjem efekata provedenih aktivnosti mijenjati ili usmjeravati početnu marketinšku strategiju.

Pridržavanjem iznijetog neće se dogoditi da vas izlazak na neki pretraživač bude sveden samo na puko pretraživanje vašeg proizvodnog programa, cjenika i odjeljka za kontakt (što je čest slučaj) nego da pružite kompletno osmišljenu prezentaciju na duži rok a što će sigurno dati i pozitivan efekt.


Reci što misliš!