Biznis

Medijski festival

Weekend Media Festival: Novi trendovi i promjene u medijima

Weekend Media Festival: Novi trendovi i promjene u medijima

Weekend Media Festival okupit će u Rovinju neke od najznačajnijih svjetskih stručnjaka iz područja komunikacija, kao i lidere brojnih značajnih medijskih, marketinških, produkcijskih i PR kompanija iz regije

Weekend Media Festival prvi je regionalni medijski festival, koji će se održati u Rovinju od 18. do 21. rujna. Namjera je organizatora, kaže direktor Tomislav Ricov, da Weekend Media Festival postane središnje mjesto susreta i razmjene iskustava o novim trendovima u regionalnoj industriji komunikacija, prenosi Totalportal.hr.

Ideju za organizaciju Ricov je, otkrio je Privrednom vjesniku, dobio obilazeći slične festivale u inozemstvu i uočavajući velike promjene u medijima.

Po sadržaju se Weekend Media Festival djelomice preklapa s već postojećim festivalima, poput Festoa ili Golden Druma. Razlikuje ga ipak, tvrdi Ricov, to što je regionalni, a nije ni oglašivački niti PR-ovski.

Iako Weekend Media Festival zasad ne dodjeljuje nagrade, tj. nema natjecateljski karakter, to ne znači da neće, najavljuje Ricov.

Bitna razlika u odnosu na ostale festivale, naglašava Ricov, svakako je i dobra zabava, što je dosad nedostajalo takvim okupljanjima. Jedan od najavljenih partyja tako se zove Weekend Kulušić: okupit će svu četvoricu DJ-ja kultnog zagrebačkog kluba, uključujući, naravno, i samog Ricova.

Weekend Media Festival okupit će u Rovinju neke od najznačajnijih svjetskih stručnjaka iz područja komunikacija, kao i lidere brojnih značajnih medijskih, marketinških, produkcijskih i PR kompanija iz regije. Sučelit će mišljenja o brojnim temama, među ostalim o mobilnom oglašavanju, Internet radiju, fenomenu Social Networkinga (gost Weekend Media Festivala je čelnik europskog Facebooka Blake Chandlee), političarima kao celebrityjima, javnoj televiziji, Internet oglašavanju i drugom.


Reci što misliš!