Biznis

Zdravstveni turizam

Wellness puni hotele tijekom cijele godine

Wellness puni hotele tijekom cijele godine

Hvarski hoteli »Adriana« i »Amfora« rade tijekom zime, kao i lošinjska »Aurora«, što je novost otočnog turizma

Pravo vrijeme wellnessa tek dolazi jer će taj oblik odmora vjerojatno dominirati turističkom ponudom u sljedećih dvadesetak godina. Stručnjaci prognoziraju da će se wellness razvijati prema kompletnijoj ponudi, odnosno da će više koketirati s plastičnim operacijama, kurama pomlađivanja, lakšim operativnim zahvatima i slično. Wellness je, kao jesensko-zimski produkt, vrlo je tražen u agencijama.

Dobar dio europskih država razvijeniji je u tom pogledu od nas, ali ovdašnji hotelijeri hvataju korak ulažući veliki novac u spomenuti oblik opuštanja i gotovo svi novi ili preuređeni hoteli imaju vlastite wellness centre.

Stvari se temeljito mijenjaju: nekad je odmor u toplicama birala starija populacija, dok će danas wellness izabrati mlađa i srednja generacija. Da se u rastućem biznisu wellnessa može dobro zaraditi, prepoznali su i vlasnici agencija, pa redovito tiskaju brošure koje se bave samo tim vidom ponude. »Gotovo 85 posto naših klijenata koji se odlučuju za wellness čine parovi. Žele poboljšati zdravlje ili kondiciju, nastoje se opustiti od svakodnevnog stresa. Kupuju se vikendi s dva noćenja ili tri noćenja.

Najviše se traže klasične masaže, tako da agencije sve češće prodaju posebne pakete u kojima je uključena poneka masaža«, naglašava Ivan Pukšar, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija. Što se zagrebačkog tržišta tiče, dosad je apsolutni pobjednik po potražnji bila Opatija. Uz Umag koji je, isto tako, niz godina jedan od wellness centara, istarski adut postaje i Rovinj. Jedan od najljepših hrvatskih priobalnih gradića u godinu do dvije dobit će nekoliko novih hotela u kojima će dominirati kvalitetan wellness, tako da će s pravom konkurirati da postane jedan od najjačih domaćih wellness centara.

Posljednje vrijeme budi se i Hvar (hotel »Adriana« bit će otvoren cijelu zimu, a »Amfora« do Nove godine, što je potpuna novost hvarskog, odnosno otočnog turizma). Zimi će, isto tako, raditi i lošinjska »Aurora«. Solidnu ponudu wellnessa nude i dubrovački hoteli, iako su oni, zbog udaljenosti i skupoće, relativno nezanimljivi domaćem tržištu.

Na žalost, osim Tuhelja koji su svojedobno kupili Slovenci i tamo primijenili svoje znanje i iskustvo, kontinent se uglavnom ne može pohvaliti vrhunskom wellness ponudom. »Kontinentu nedostaje najmanje dvadesetak wellness hotela da bi bio konkurentan«, kaže Pukšar, priželjkujući da se hotelijeri malo posvete i unutrašnjosti države. Poznato je, naime, da bi turističkim razvojem zapostavljenog kontinenta Hrvatska imala daleko dulje sezone.

Wellness paketi od 720 do 6000 kuna

Cijene wellness paketa ovise o kvaliteti usluge, kategoriji hotela i broju dana odmora. Istarske toplice su među najjeftinijima: »Wellness relax paket«, dva noćenja, može se dobiti za 720 kuna, sedam noćenja za umirovljenike - paket »Zlatna kap« stoji 1645 kuna, a paket mršavljenja - 14 noći, 5000 kuna.

U Termama Tuhelj »Antistres paket« - dva polupansiona, je 1000 kuna, dok »Dan za spa«, bez noćenja, stoji 320 kuna.

»Romantični vikend s večerom uz svijeće« u Toplicama Sveti Martin su 2155 kuna, dok »Kraljevski užitak«, tri noćenja u opatijskom prvokategorniku »Mileniju« stoji 2207 kuna. »Vital tjedan« u istom hotelu je 3358 kuna.

Grand hotel »Četiri opatijska cvijeta« nudi tretman »Tajna vitkosti« - pet polupansiona, što uključuje elektrostimulacije za uklanjanje celulita i masnih naslaga za 4000 kuna.

»Opuštajući vikend« u vrhunskom hotelu »Dubrovnik Palace« stoji 6000 kuna.

 


Reci što misliš!