Biznis

Prevladavanje krize

Idući tjedan natječaji za udruženo oglašavanje turizma u 2009.

Idući tjedan natječaji za udruženo oglašavanje turizma u 2009.

Natječaji će se objaviti slijedom novih usklađenih mjera Ministarstva turizma i strukovnih udruga, i to za udruženo oglašavanje za touroperatere i putničke agencije, za jačanje pred i posezone te za jačanje avio destinacija

Hrvatska turistička zajednica objavit će početkom idućeg tjedna natječaje za udruženo oglašavanje na stranim tržištima u 2009. kojim se želi doći do udruživanja sredstava javnog i privatnog sektora s ciljem pojačavanja turističke promocije u idućoj godini i prevladavanja negativnih utjecaja krize na hrvatski turizam, javlja Totalportal.hr .

Mjere promotivnih aktivnosti za 2009., kao i objavu natječaja, na jučerašnjoj su sjednici usvojili članovi Turističkog vijeća HTZ-a, a cijeli će posao operativno i voditi Glavni ured HTZ-a.

Natječaji će se objaviti slijedom novih usklađenih mjera Ministarstva turizma i strukovnih udruga, i to za udruženo oglašavanje za touroperatere i putničke agencije, za jačanje pred i posezone te za jačanje avio destinacija.

Za to je ukupno predviđeno 88,6 milijuna kuna, od čega Ministarstvo i HTZ daju 35,3 milijuna kuna, isto toliko gospodarski subjekti (organizatori putovanja i druge turističke tvrtke), a 18 milijuna kuna županijske turističke zajednice i drugi regionalni subjekti.

Ako se privatni sektor odazove na natječaje Hrvatska bi za svoju turističku promociju u idućoj godini mogla imati gotovo trostruko više nego ove godine ili 173 milijuna kuna, rekao je na sjednici Vijeća ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs.

Od toga Ministarstvo i HTZ predviđaju 120 milijuna kuna, dok se 53 milijuna očekuje od privatnog sektora.

Posebno je naglasio da bi prve ugovore za udruženo oglašavanje slijedom natječaja mogli potpisivati iza 15. siječnja iduće godine, te da je odlučeno i da se privatnom sektoru unaprijed isplati 50 posto sredstava, a ostatak kad se vidi da se sredstva namjenski troše.

Vijeće je prihvatilo i prijedlog članova Veljka Ostojića (Riviera Poreč) i Ivana Mišetića (Croatia Airlines) da se dodatno 'stimuliraju' oni organizatori putovanja koji u 2009. planiraju dovesti više putnika u Hrvatsku nego 2007., koja je određena kao parametar za udruženo oglašavanje.

Naglasivši da provedba navedenog nije i zadnji plan mjera za 2009. ministar Bajs je dodao da će se tržište i situacija pomno pratiti te u skladu s tim i ako treba i dodatno reagirati.

 


Reci što misliš!