Biznis

'Prelijevanje' novca

Gdje je nestalo 1,2 mil. kuna iz HTZ-a?

Gdje je nestalo 1,2 mil. kuna iz HTZ-a?

Nitko nije htio pokazati nikakav pisani trag o "prelijevanju" novca, tako da nije jasno gdje je završilo spornih 1,25 milijuna kuna novca poreznih obveznika.

Hrvatska turistička zajednica ne može objasniti kako je potrošila najveći dio novca koji je od Ministarstva turizma dobila za promidžbenu kampanju "Postani ambasador hrvatskog turizma".

Uz kampanje poput "Kad srce kaže ljeto" ili "Tako lijepa, tako naša" ova akcija u kojoj poznati promoviraju Hrvatsku ostala je u sjeni. Ministarstvo turizma ju je predstavilo prije nešto više od mjesec dana, a platilo ju je 2,3 milijuna kuna, pišu 24 sata

HTZ je predočio troškovnik samo za 194.000 kuna. Taj novac potrošili su za izradu internetskih stranica, videospotove i oglase na internetskim portalima. Preostalih 2,1 milijun kuna su, tvrde, potrošili na oglašavanje u tiskovnim i elektronskim medijima. No u tvrtki koja je osmislila kampanju za HTZ kažu da je za oglašavanje predviđeno svega 850.000 kuna.

Ostatak novca od 1,25 milijuna kuna, tvrde u toj tvrtki, 'prelio' se u budžet kampanje 'Kad srce kaže ljeto'. No nitko nije htio pokazati nikakav pisani trag o "prelijevanju" novca, tako da nije jasno gdje je završilo spornih 1,25 milijuna kuna novca poreznih obveznika.

U Hrvatskoj turističkoj zajednici pravdali su se da su sigurno pogriješili dok su prepisivali raniji plan.U Ministarstvu turizma nisu htjeli pričati o brojkama jer sve, kažu, organizira Hrvatska turistička zajednica.

HTZ su prozivali i za plagijat kampanje Postani ambasador hrvatskog turizma. Tvrtka Albatros Media tvrdi kako im je HTZ uzeo ideju nakon što su je predstavili lani na konferenciji u zagrebačkom Sheratonu.

 


Reci što misliš!