'Prelijevanje' novca
Gdje je nestalo 1,2 mil. kuna iz HTZ-a?
Nitko nije htio pokazati nikakav pisani trag o "prelijevanju" novca, tako da nije jasno gdje je završilo spornih 1,25 milijuna kuna novca poreznih obveznika.
Hrvatska turistička zajednica ne može objasniti kako je potrošila najveći dio novca koji je od Ministarstva turizma dobila za promidžbenu kampanju "Postani ambasador hrvatskog turizma".
Uz kampanje poput "Kad srce kaže ljeto" ili "Tako lijepa, tako naša" ova akcija u kojoj poznati promoviraju Hrvatsku ostala je u sjeni. Ministarstvo turizma ju je predstavilo prije nešto više od mjesec dana, a platilo ju je 2,3 milijuna kuna, pišu 24 sata
HTZ je predočio troškovnik samo za 194.000 kuna. Taj novac potrošili su za izradu internetskih stranica, videospotove i oglase na internetskim portalima. Preostalih 2,1 milijun kuna su, tvrde, potrošili na oglašavanje u tiskovnim i elektronskim medijima. No u tvrtki koja je osmislila kampanju za HTZ kažu da je za oglašavanje predviđeno svega 850.000 kuna.
Ostatak novca od 1,25 milijuna kuna, tvrde u toj tvrtki, 'prelio' se u budžet kampanje 'Kad srce kaže ljeto'. No nitko nije htio pokazati nikakav pisani trag o "prelijevanju" novca, tako da nije jasno gdje je završilo spornih 1,25 milijuna kuna novca poreznih obveznika.
U Hrvatskoj turističkoj zajednici pravdali su se da su sigurno pogriješili dok su prepisivali raniji plan.U Ministarstvu turizma nisu htjeli pričati o brojkama jer sve, kažu, organizira Hrvatska turistička zajednica.
HTZ su prozivali i za plagijat kampanje Postani ambasador hrvatskog turizma. Tvrtka Albatros Media tvrdi kako im je HTZ uzeo ideju nakon što su je predstavili lani na konferenciji u zagrebačkom Sheratonu.
Vezane vijesti
-
U organizaciji Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Los Angelesu i tvrtke UNILINE u Hrvatskoj trenutno boravi 10 predstavnika vodećih turističkih agencija američke savezne države Texas, kojima će tijekom devet dana boravka u Hrvatskoj biti predstavljen luksuzni segment hrvatske turističke ponude.
-
Natječaji će se objaviti slijedom novih usklađenih mjera Ministarstva turizma i strukovnih udruga, i to za udruženo oglašavanje za touroperatere i putničke agencije, za jačanje pred i posezone te za jačanje avio destinacija
-
Sajam u Stuttgartu jedan je od najvećih europskih sajmova za kamping, kojeg svake godine posjeti oko 180 tisuća posjetitelja
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!