Biznis

Seminar

ŽKZ: U četvrtak seminar "Kako uspješno odrediti pozicioniranje proizvoda ili usluge"

ŽKZ: U četvrtak seminar

Predavač Jan Kreber, mr. ekonomije iz područja poslovnog marketinga, pokušat će tijekom predavanja osposobiti polaznike za proces uspješnog pozicioniranja proizvoda i/ili usluga

Županijska komora Zadar organizira seminar "Kako uspješno odrediti pozicioniranje proizvoda ili usluge". Seminar će se održati 26. ožujka od 11.30 do 15 sati, u sali za sastanke HGK - Županijske komore Zadar (Ulica Špire Brusine 16, II. kat).

Predavač Jan Kreber, mr. ekonomije iz područja poslovnog marketinga, pokušat će tijekom predavanja osposobiti polaznike za proces uspješnog pozicioniranja proizvoda i/ili usluga.

Na seminaru će, između ostaloga, biti riječi o diferencijaciji proizvoda i usluga, o tome što je pozicioniranje i kako ga uspješno odrediti za proizvod ili uslugu, najčešćim pogreškama pri njegovom određivanju, re-pozicioniranju itd.

Predviđeno je i održavanje vježbe pozicioniranja proizvoda ili usluge.

Namijenjen je svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje brandom i/ili proizvodom; glavnim direktorima, članovima uprava; brand managerima, direktorima/voditeljima marketinga i prodaje te samostalnim poduzetnicima.

Sudjelovanje na seminaru je besplatno. Broj prijavljenih za sudjelovanje na seminaru je 15, a kontakt osoba je Marija Mišulić, stručni suradnik (mmisulic@hgk.hr)


Reci što misliš!