Biznis

Hrvatska gospodarska komora- Županijska komora Zadar

HGK-ŽK Zadar: održana radionica „Kako unaprijediti poslovanje"

HGK-ŽK Zadar: održana radionica „Kako unaprijediti poslovanje

Prezentaciju je vodio Željko Škara iz IT tvrtke MCC

HGK - ŽK Zadar je u suradnji s MCC INFORMATIKA d.o.o. danas, u utorak 17.11., organizirala seminar - prezentaciju „Kako unaprijediti poslovanje" kroz primjer integriranog komercijalnog softvera sa Internet prodajom - WEB SHOP, uz pitanja kako:

 1. Proširenjem tržišta?

2. Smanjenjem troškova?

3. Novim tehnologijama?

 

Dvosatnu prezentaciju je vodio  gosp. Željko Škara. Tražeći rješenja za unaprjeđenje poslovanja kroz proširenje tržišta i smanjenje troškova prezentacija se fokusirala na nove tehnologije, odnosno web tehnologije.

U okviru toga sudionicima seminara je predstavljen informacijski poslovni sustav „MultiVision Software", integralno informatičko rješenje za poslovanje tvrtki, s detaljno razrađenim djelatnostima: trgovina na veliko i malo, WEB shop, proizvodnja, graditeljstvo, mala brodogradnja, servis brodova, poslovanje marina, charter poslovanje."

Radionica je bila namijenjena poduzetnicima, managerima i svim onima koji imaju potrebu za prezentiranjem i oglašavanjem.

Predavač Željko Škara je rekao kako je temeljni cilj radionice približavanje novih tehnologija poduzetnicima.

- Kod nas je taj iskorak malo sporiji, radi se tek o izradi web stranica a mogućnosti su velike. Naša firma se već 20 godina bavi informatikom i osjetili smo kako je došao trenutak da se u ovim teškim vremenima napravi jedna edukacija o novim tehnologijama koje bi poduzetnicima mogle unaprijediti poslovanje.

- Dakle, danas se najviše koriste reklame u novinama, na TV i radiju dok je web prostor još uvijek u zaostatku. A baš korištenje weba može uvelike smanjiti troškove i mi ćemo govoriti o tome kako. Usporedit ćemo troškove oglašavanja na tradicionalnim medijima u usporedbi s oglašavanjem preko interneta.

- Razlika u cijeni je ogromna. Postoje i velike razlike u prisutnosti u medijskom prostoru jer su web stranice aktivne cijelu godinu, dok se oglasi na radiju i TV na primjer vrte samo dok su plaćeni, rekao je Škara.


Reci što misliš!