Biznis

Internetsko oglašavanje

Etarget Hrvatska otvorio novo poglavlje u internet oglašavanju

Etarget Hrvatska otvorio novo poglavlje u internet oglašavanju

Internet ekonomija: nova prilika za prodaju uz pomoć interneta

Da li vi spadate u ljude koji, kada vide proizvod koji im se sviđa na internetu,  radije pišu email ili tražite broj telefona poslovnice i smjesta se raspitujete za cijenu i model plaćanja?

Neki ljudi vole živi glas, a ako pitate prodavače osobni kontakt s čovjekom nema cijenu - telefonom je moguće utjecati na potencijalnog kupca, prodati proizvod koji mu više odgovara, uputiti ga na sličan koji ima prihvatljiviju cijenu itd. 

Nema ništa gore nego kada je prodavač samo dio inventara u trgovini, kao i kada kod telefonske prodaje telefoni šute a zaposleni sjede prekriženih ruku.  Angažirati kupca, pomoći mu da pronađe najbolje rješenje za klijenta (a ne da mu „uvaljuje") je strategija koja se uvijek isplati i to dugoročno. Ali ako nema kupaca i najbolja obuka i najprihvatljivije cijene neće imati efekta. 

U vrijeme božićnih popusta, kada je konkurencija također aktivna i traži nove načine kako prodati svoje proizvode i usluge, pomoću internet oglašavanja moguće je steći prednost i konkurentske firme ostaviti  iza sebe.

Tvrtka Etarget Hrvatska otvorila je novo poglavlje u formatima oglasa na internetu

Veleprodaja, usluge, prodaja proizvoda s većom maržom,  i firme koje posluju u mikroregijama sada mogu iskoristiti internet u svojoj prodaji: na hrvatskom webu postoje oglasi koji uz web stranicu tvrtke informiraju i o direktnom telefonu. Sada vaš kupac može nazvati jednim klikom - klikom na zelenu ikonicu u oglasima na više od 270 najposjećenijih hrvatskih portala potencijalni kupac može odmah uspostaviti vezu s vašim uredom.

Click-to-call oglašavanje vašeg potencijalnog kupca ne košta ništa, a oglašivač plaća samo za vrijeme koje provede u razgovoru. 

„Ovo nije ništa drugo no tekstualni oglas povezan s opcijom telefoniranja. To znači da kada potencijalni klijent klikne na vaš oglas, mi ćemo mu pored vaše web stranice ponuditi i mogućnost da se telefonski spoji s predstavnikom vaše tvrtke direktno nakon klika. Za vašeg potencijalnog klijenta ovo je potpuno besplatno. Da li je EtargetCall adekvatan i za vašu tvrtku najlakše ćete otkriti ako aktivirate ovu uslugu. Ako vas klijenti ne budu zvali, neće platiti više od uobičajene cijene klika.",  kaže Marek Vidovič, country manager Etarget Hrvatska.

Konkretno, to znači da uz oglas koji se prikaže u mreži partnerskih portala Etarget Hrvatska ide i zelena ikonica  preko koje se jednim klikom miša uspostavlja telefonska veza s vašim operatorom. 

Etarget reklamu možete pokrenuti  i sami,  bez pomoći agencije i skupih savjetnika: nakon što se registrirate na www.etarget.hr sustav vas sam vodi kroz kreiranje oglasa pomoću pitanja na koja trebate odgovoriti (vaš web, tekst oglasa, ključne riječi).  Ne morate razmišljati o zakupu medijskog prostora, banerskim pozicijama i posjetama koje imaju određeni portali - Etarget oglas dopire do svih surfera na hrvatskom webu, a plaćate samo za rezultat tj. kada neko stigne na vašu stranicu. 

Kako točno izgleda nova usluga možete pročitati na Etargetovom blogu:

 

Osnovni pojmovi internet oglašavanja:

Etarget kontekstualno oglašavanje je oglas koji se u vidu linka i linka sa slikom veže za kontekst postojećih sadržaja na webu.  Odabirom ključnih riječi tijekom kreiranja oglasa PPC reklama  dopire do onih ljudi koji su već zainteresirani za područje u kojem poslujete. 

PPC je skraćenica od pay-per-click što je model plaćanja  - prikazivanje  reklame je besplatno a oglašivač plaća samo kada neko posjeti stranicu tj. klikne na oglas. Cijena klika je od 0.25 kn. Registracija  je besplatna i kreiranje oglasa je jednostavno  i  brzo.

Kako funkcionira Etarget: http://www.etarget.hr/kako-funkcionira-etarget

O Etargetu:

Etarget je reklamna mreža na internetu. Pružamo usluge kontekstualnog  ciljanog oglašavanja  po sistemu pay-per-click (PPC).  Etarget posluje u 8 zemalja centralne i jugoistočne Europe.  Naši klijenti su mala i srednja  poduzeća, međunarodne kompanije, agencije i web shopovi, a partneri na čijim se stranicama prikazuju Etargetovi oglasi su najposjećeniji  hrvatski portali poput tportala, net.hr, index.hr, 24 sata i mnogih drugih.

Etarget je u Hrvatskoj prisutan od 2007. godine.  Ova reklamna mreža je pružatelj usluga ciljanog kontekstualnog oglašavanja po sistemu plaćanja za klik, dok je prikazivanje oglasa u mreži partnetskih portala potpuno besplatno.  Broj stranica na kojima se prikazuju Etargetovi oglasi kvalitativno raste - registracija u www.etarget.hr  je besplatna a kada se uplati minimalna uplata u iznosu od 400 kn oglas se prikazuje na oko 270 najposjećenijih hrvatskih web stranica.  Country manager Etargeta u Hrvatskoj je Marek Vidovič.


Reci što misliš!