Internetsko oglašavanje
Etarget Hrvatska otvorio novo poglavlje u internet oglašavanju
Internet ekonomija: nova prilika za prodaju uz pomoć interneta
Da li vi spadate u ljude koji, kada vide proizvod koji im se sviđa na internetu, radije pišu email ili tražite broj telefona poslovnice i smjesta se raspitujete za cijenu i model plaćanja?
Neki ljudi vole živi glas, a ako pitate prodavače osobni kontakt s čovjekom nema cijenu - telefonom je moguće utjecati na potencijalnog kupca, prodati proizvod koji mu više odgovara, uputiti ga na sličan koji ima prihvatljiviju cijenu itd.
Nema ništa gore nego kada je prodavač samo dio inventara u trgovini, kao i kada kod telefonske prodaje telefoni šute a zaposleni sjede prekriženih ruku. Angažirati kupca, pomoći mu da pronađe najbolje rješenje za klijenta (a ne da mu „uvaljuje") je strategija koja se uvijek isplati i to dugoročno. Ali ako nema kupaca i najbolja obuka i najprihvatljivije cijene neće imati efekta.
U vrijeme božićnih popusta, kada je konkurencija također aktivna i traži nove načine kako prodati svoje proizvode i usluge, pomoću internet oglašavanja moguće je steći prednost i konkurentske firme ostaviti iza sebe.
Tvrtka Etarget Hrvatska otvorila je novo poglavlje u formatima oglasa na internetu
Veleprodaja, usluge, prodaja proizvoda s većom maržom, i firme koje posluju u mikroregijama sada mogu iskoristiti internet u svojoj prodaji: na hrvatskom webu postoje oglasi koji uz web stranicu tvrtke informiraju i o direktnom telefonu. Sada vaš kupac može nazvati jednim klikom - klikom na zelenu ikonicu u oglasima na više od 270 najposjećenijih hrvatskih portala potencijalni kupac može odmah uspostaviti vezu s vašim uredom.
Click-to-call oglašavanje vašeg potencijalnog kupca ne košta ništa, a oglašivač plaća samo za vrijeme koje provede u razgovoru.
„Ovo nije ništa drugo no tekstualni oglas povezan s opcijom telefoniranja. To znači da kada potencijalni klijent klikne na vaš oglas, mi ćemo mu pored vaše web stranice ponuditi i mogućnost da se telefonski spoji s predstavnikom vaše tvrtke direktno nakon klika. Za vašeg potencijalnog klijenta ovo je potpuno besplatno. Da li je EtargetCall adekvatan i za vašu tvrtku najlakše ćete otkriti ako aktivirate ovu uslugu. Ako vas klijenti ne budu zvali, neće platiti više od uobičajene cijene klika.", kaže Marek Vidovič, country manager Etarget Hrvatska.
Konkretno, to znači da uz oglas koji se prikaže u mreži partnerskih portala Etarget Hrvatska ide i zelena ikonica preko koje se jednim klikom miša uspostavlja telefonska veza s vašim operatorom.
Etarget reklamu možete pokrenuti i sami, bez pomoći agencije i skupih savjetnika: nakon što se registrirate na www.etarget.hr sustav vas sam vodi kroz kreiranje oglasa pomoću pitanja na koja trebate odgovoriti (vaš web, tekst oglasa, ključne riječi). Ne morate razmišljati o zakupu medijskog prostora, banerskim pozicijama i posjetama koje imaju određeni portali - Etarget oglas dopire do svih surfera na hrvatskom webu, a plaćate samo za rezultat tj. kada neko stigne na vašu stranicu.
Kako točno izgleda nova usluga možete pročitati na Etargetovom blogu:
- Nova usluga EtargetCall, pogledajte primjere: http://blog.etarget.hr/etarget-novosti/etarget-call.html
- Kako aktivirati uslugu EtargetCall: http://blog.etarget.hr/etarget-novosti/kako-aktivirati-uslugu-etargetcall.html
Osnovni pojmovi internet oglašavanja:
Etarget kontekstualno oglašavanje je oglas koji se u vidu linka i linka sa slikom veže za kontekst postojećih sadržaja na webu. Odabirom ključnih riječi tijekom kreiranja oglasa PPC reklama dopire do onih ljudi koji su već zainteresirani za područje u kojem poslujete.
PPC je skraćenica od pay-per-click što je model plaćanja - prikazivanje reklame je besplatno a oglašivač plaća samo kada neko posjeti stranicu tj. klikne na oglas. Cijena klika je od 0.25 kn. Registracija je besplatna i kreiranje oglasa je jednostavno i brzo.
Kako
funkcionira Etarget: http://www.etarget.hr/kako-funkcionira-etarget
O Etargetu:
Etarget je reklamna mreža na internetu. Pružamo usluge kontekstualnog ciljanog oglašavanja po sistemu pay-per-click (PPC). Etarget posluje u 8 zemalja centralne i jugoistočne Europe. Naši klijenti su mala i srednja poduzeća, međunarodne kompanije, agencije i web shopovi, a partneri na čijim se stranicama prikazuju Etargetovi oglasi su najposjećeniji hrvatski portali poput tportala, net.hr, index.hr, 24 sata i mnogih drugih.
Etarget je u Hrvatskoj prisutan od 2007. godine. Ova reklamna mreža je pružatelj usluga ciljanog kontekstualnog oglašavanja po sistemu plaćanja za klik, dok je prikazivanje oglasa u mreži partnetskih portala potpuno besplatno. Broj stranica na kojima se prikazuju Etargetovi oglasi kvalitativno raste - registracija u www.etarget.hr je besplatna a kada se uplati minimalna uplata u iznosu od 400 kn oglas se prikazuje na oko 270 najposjećenijih hrvatskih web stranica. Country manager Etargeta u Hrvatskoj je Marek Vidovič.
Vezane vijesti
-
-
-
Etarget mrežu sada koriste poduzetnici i agencije iz devet zemalja Europe
-
Zašto je Etarget oglašavanje odlično za mala i srednja produzeća?
Izdvojeno
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
-
Zbog izvođenja građevinskih radova tvrtke Vodoinstalacija d.o.o. u ponedjeljak, 16. prosinca 2024. godine u vremenu od 8 do 13 sati biti će privremeno obustavljena opskrba vodom u mjestu Bibinje, istočno od Mirkova.
-
Odlukom općinskog načelnika, Općina Preko i ove će godine umirovljenicima i korisnicima prava u sustavu socijalne skrbi dodijeliti božićnice.
-
Na blagdan svete Lucije učenici Osnovne škole Voštarnica, u pratnji ravnateljice Irene Dukić i učiteljica edukacijskih rehabilitatorica, posjetili su zadarsku gradsku upravu.
Reci što misliš!