Biznis

Internetsko oglašavanje

Internet ekonomija: Kada vaš budžet određuje vaš marketing plan

Internet ekonomija: Kada vaš budžet određuje vaš marketing plan

Zašto je Etarget oglašavanje odlično za mala i srednja produzeća?

Ako imate stotine tisuća kuna za obavljanje svog posla, onda imate puno više opcija kada je riječ o promociji vaše tvrtke.  Na primjer,  možete kupiti oglase u offline publikacijama, platiti reklamu na najgledanijim televizijama, angažirati zgodne hostese da dijele promotivne materijale...

U realnosti, većina ljudi nema na rapolaganju nekoliko tisuća eura mjesečno za promociju.  Zapravo, mnogo je ljudi koji nemaju uopće novca. Oni  svoje ideje promoviraju putem društvenih medija (nije loše ako ste švorc, jedino što je neophodno je da vrlo dobro znate što radite): Twitter, Facebook, MySpace, LinkedIn.  To je jedna od ljepota interneta .

Međutim, komercijalne stranice imaju drugačije tehnike.  Onaj tko ulaže i zarađuje od kreiranja sadržaja na webu, a posebno oni koji nešto i prodaju na internetu, bilo da je riječ o web shopovima ili online katalozima sa offline adresama, imaju puno koristi od PPC kontekstualnog oglašavanja.

Marek Vidovič:  Zašto je Etarget oglašavanje odlično za mala i srednja produzeća?

1. Etarget je dobar za mala i srednja poduzeća jer se može napraviti efikasna  kampanja već za nekoliko stotina kuna. Također ne trebaju marketinški odjel jer naša korisnička podrška pomaže i savjetuje pri kreiranju kampanje.

2. Mislim da bi na početku trebalo biti ulaganje malo veće jer treba napraviti web stranicu (tko ne posjeduje) i pokrenuti kampanju barem od 1000 kn da bi se osjetili prvi rezultati, tj. povećanje broja posjetitelja na firminoj stranici te novi eventualni kupci.

3. Prvo bi trebali utvrditi koje stranice čita ciljna grupa potencijalnih kupaca, te izabrati ključne riječi koje se nalaze u danim člancima. Također treba uzeti u obzir koji su ciljevi kampanje i onda odabrati način targetiranja (npr. da li su to nove registracije ili promocija samih proizvoda koji se reklamiraju).

Etarget je kontekstualna mreža koja vas štedi muke oko odabira gdje zakupiti medijski prostor: pokrenite kampanju i vaša reklama će se prikazivati na više od 280 najposećenijih hrvatskih portala. Budžet za PPC reklamu je onakav kakav kiljent odabere (cjenik: http://www.etarget.hr/cjenik-oglasavanja-na-internetu ).

U Etargetu klijenti sami kreiraju reklamne oglase (postupak je jednostavan, sustav vas vodi kroz 3 koraka do kreiranja oglasa), a u svakom trenutku moguće je pristupiti kampanji i postavljati ključne riječi, tekst oglasa ili sliku.

Osnovni pojmovi internet oglašavanja:

Etarget kontekstualno oglašavanje je oglas koji se u vidu linka i linka sa slikom veže za kontekst postojećih sadržaja na webu.  Odabirom ključnih riječi tijekom kreiranja oglasa PPC reklama  dopire do onih ljudi koji su već zainteresirani za područje u kojem poslujete. 

PPC je skraćenica od pay-per-click što je model plaćanja  - prikazivanje  reklame je besplatno a oglašivač plaća samo kada neko posjeti stranicu tj. klikne na oglas. Cijena klika je od 0.25 kn. Registracija  je besplatna i kreiranje oglasa je jednostavno  i  brzo.

Kako funkcionira Etarget: http://www.etarget.hr/kako-funkcionira-etarget


Reci što misliš!