Internet u Hrvata
Gotovo polovica hrvatskih internauta traži podatke o automobilima
Kroz različite oglašivačke formate, web-stranice putem interneta nude širok spektar informacija o aktualnim ponudama i trendovima u auto industriji. Zadnji podaci istraživanja GemiusAudience govore da se za automobilizam zanima ili vrlo zanima 47 posto svih hrvatskih web korisnika.
Doseg u mjesecu studenom 2009. prema podacima GemiusAudience istraživanja doseg među 267 mjerenih Internet stranica u mjesecu studenom 2009. iznosi 1.645.754 hrvatskih web korisnika u dobi od 12 godina i više. Najveći doseg među 267 Internet stranica u studenom imali su: net.hr, index.hr, tportal.hr, forum.hr i 24sata.hr.
Podaci GemiusAudience istraživanja govore da je među hrvatskim internet korisnicima gotovo polovica (47%) onih koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu. Među njima očekivano prevladavaju muškarci. (74%). Muškarci unutar navedene ciljne skupine su aktivniji korisnici interneta nego žene, obzirom da su u studenom ukupno napravili više od 43 milijuna posjeta usporedno sa 11,5 milijuna posjeta od strane ženskog spola. Nadalje, u navedenoj ciljnoj skupini ljubitelja automobilizma, muškarci mjesečno naprave u prosjeku 545 prikaza usporedno s 472 prikaza koje generiraju žene.
Među hrvatskim korisnicima interneta koji su izrazili zanimanje za automobilizam, nalazimo najviše onih u dobi od 15 do 24 godina (33%). Ta dobna skupina u studenom je napravila više od 109 milijuna prikaza, od ukupno 360 milijuna, koliko ih je na hrvatskom tržištu u studenom generirala cijela ciljna skupina. Analiza zanimanja na segmentu internet korisnika koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu govori da su unutar skupine najzastupljeniji samostalno zaposleni (31%), a zatim slijede studenti (20%).
Najviše poklonika web informacija o automobilizmu dolazi iz kućanstava s tri ili četiri člana (60%) te onih sa mjesečnim prihodima kućanstva 11.001 kn ili više (22%). Iako se automobili u Hrvatskoj rijetko ili gotovo nikada ne kupuju putem Interneta, ovaj medij ostaje vrlo važna karika u automobilskoj industriji. S inovativnim oglašivačkim pristupima ponuđači direktno komuniciraju s aktivnim dijelom populacije, koja provodi sve više i više vremena na webu. Oglašivači u automobilskoj industriji u više navrata potvrdili su da imaju povjerenja u učinkovitost online oglašavanja budući da razina financijskih ulaganja u oglašavanje na internetu raste iz godine u godinu.
Istovremeno, na web stranicama ponuđača sve češće nailazimo na interaktivne aplikacije kojima internet korisnike privlače da sami konfiguriraju vlastitu ponudu. Na taj način prikupljene informacije o preferencijama i željama potencijalnih potrošača za oglašivače predstavljaju korisne smjernice u procesu razvoja novih i boljih personificiranih marketinških i prodajnih aktivnosti, navodi u rezultatima istraživanja GemiusAudience.
Vezane vijesti
-
60 posto Dalmatinaca i 90 posto mladih koristi internet
-
Sanja Dekić (AdLINK Internet Media): Udio internetskog oglašavanja bi u budžetima oglašivača mogao (morao) biti veći razmjerno vremenu provedenom na tom mediju
-
Pad broja korisnika blogerskih portala, rast čitanosti portala za nekretnine i oglase
-
Pandemija koronavirusa posebno je negativno utjecala na mlade zbog čega će sljedeća godina biti posvećena problemima s kojima se suočavaju, od uskraćivanja obrazovanja do porasta problema s mentalnim zdravljem, upozorili su europarlamentarci u raspravi o proglašenju 2022. Europskom godinom mladih.
Izdvojeno
-
Odrađen je još jedan turnir u boćanju “Sv.Krševan”, 21. po redu, na terenu B.K. “Brodarica” u kojem je sudjelovao 16 ekipa pod budnim okom sudca Petra Žužu.
-
EUROPE DIRECT Zadar za posjetitelje je pripremio EU publikacije i prigodne poklone i iznenađenja. Sretnu ruku posjetitelji će moći okušati na prigodnoj tomboli, a praznih ruku s događanja neće otići ni najmlađi posjetitelji.
-
Otkrijte čaroliju A'marendi, već dobro poznatog dnevnog menija u Restoranu A'mare u Zadru.
-
U subotu, 23. studenog 2024., u Krav Maga Combat centru u Zadru, održan je besplatni seminar samoobrane za žene pod nazivom "Snaga je u gardu, ne u sili", povodom Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama.
Reci što misliš!