Biznis

International Weekly

Poslovni dnevnik predstavio The New York Times na hrvatskom jeziku

Poslovni dnevnik predstavio The New York Times na hrvatskom jeziku

Po prvi puta hrvatskim čitateljima ekskluzivne reportaže, komentari i tekstovi s područja politike, biznisa, kulture i mode od sada bit će dostupni i na hrvatskom jeziku

Zagreb, 10. svibnja 2010. - Danas je u hotelu The Regent Esplanade pred brojnim uzvanicima i predstavnicima medija, svečano predstavljen zajednički projekt The New York Timesa i Poslovnog dnevnika.

Pokretanjem zajedničkog priloga The New York Times - International Weekly, hrvatskim čitateljima će svakog ponedjeljka biti ponuđen izbor članaka napisanih sasvim drugačijim novinskim pristupom koji se preko 150 godina njeguje u „Sivoj dami" kako The New York Times nazivaju u Americi. Hrvatski čitatelji moći će uživati u prilozima vrhunskih svjetskih novinara koji dnevnim zbivanjima pristupaju neopterećeni našim kulturnim i političkim nasljeđem.

„Važno je u godini krize pokazati da možemo napraviti ovakav značajan projekt i da Internet neće istisnuti tiskano novinarstvo s medijske scene. Ovo je velik korak nakon kojeg ništa neće biti isto kao prije", istaknuo je prilikom predstavljanja Darko Markušić, glavni urednik Poslovnog dnevnika.

Objavljivanjem međunarodnog priloga New York Timesa Poslovni dnevnik postaje trideseta svjetska novina koja se priključuje zajednici od 6 milijuna čitatelja kojima je New York Times dostupan na materinjem jeziku. U zajedničkom izdanju primijenjen je dizajn prestižnog The New York Timesa, a svaki čitatelj moći će pratiti aktualna svjetska događanja kroz ekskluzivne reportaže, komentare i priloge. Također, hrvatski prilog New York Timesa, jedino je izdanje International Weekly na vlastitom jeziku u ovom dijelu Europe.

Svojom nazočnošću skup je uveličao i američki veleposlanik u Republici Hrvatskoj gospodin James B. Foley koji je istaknuo da suradnja NYT i respektabilnih poslovnih novina poput Poslovnog dnevnika može unaprijediti gospodarsku suradnju Sjedinjenih Američkih Država i Hrvatske.

„Hrvatska ima ogroman potencijal koji treba iskoristiti te kroz gospodarsku suradnju uzeti dio „kolača" s globalnog tržišta. Suradnja američkih i hrvatskih medija simboličan je potez koji potvrđuje da je to moguće",  istaknuo je veleposlanik Foley.

 Don Darko Markušić, predsjednik američke gospodarske komore u Hrvatskoj kazao je da projekt International Weekly ispunjava tri važna cilja koje promiče i AmCham.

„Prošireno znanje koje donosi suradnja ključno je za jače povezivanje Hrvatske i Sjedinjenih Američkih Država, ali i povezivanje hrvatske gospodarske zajednice koja će imati lakši pristup globalnom tržištu. Objektivno novinarstvo znači transparentnost, a kroz suradnju objektivnih i analitičkih medija povećava se baza novinara te mijenja svijest građana u mnogo područja", istaknuo je Don Markušić.   

„Danas obilježavamo izlazak prvog „domaćeg" broja The New York Timesa. Kao glavni urednik Poslovnog dnevnika iznimno sam ponosan na ovu suradnju, jer smo svojim dosadašnjim radom i kvalitetom dokazali da možemo stajati uz bok najkvalitetnijim svjetskim tiskovinama koje ekskluzivno surađuju s New York Timesom. Poslovni dnevnik svakim novim izdanjem potvrđuje kako je naša strategija predanosti kvaliteti ispravan put ka uspjehu. Također, pokazalo se da je poslovno novinarstvo jedna od posljednjih oaza ozbiljnog, istraživačkog i analitičkog novinarstva i ponosan sam što smo dokazali da slijedimo najviše principe koje je prepoznao New York Times i ušao u ovaj projekt. Želimo našim čitateljima ponuditi pogled na događaje iz različitih krajeva svijeta, kako bi mogli vidjeti da svaki globalni događaj može utjecati i na zbivanja u Hrvatskoj. Važno nam je također da čitatelji Poslovnog dnevnika dobiju i neke druge sadržaje osim isključivo biznisa," izjavio je Darko Markušić, glavni urednik Poslovnog dnevnika.

Direktorica međunarodnog izdanja NYT-a Josephine Schmidt izrazila je svoje veliko zadovoljstvo suradnjom s Poslovnim dnevnikom, istaknuvši kako će ovo partnerstvo, tradiciju provokativnog i vrhunskog novinarstva NYT učiniti dostupnijom i hrvatskim građanima. Josephine Schmidt prisjetila se dana nakon što je Obama izabran za novog američkog predsjednika, kad su tisuće građana New Yorka stajali pred zgradom NYT i čekali prvo izdanje novina, te je poželjela da Poslovni dnevnik zahvaljući pokretanju priloga International Weekly doživi sličnu sudbinu.

„Kad smo prije sedam godina pokretali prvi prilog International Weekly, imali smo namjeru ponuditi drugi pogled na svjetska zbivanja ljudima koji su željni otvaranja prema globalnoj zajednici. Želimo da vas naši tekstovi razvesele, oduševe, naljute, želimo vašu reakciju i želimo čuti glas iz Hrvatske", kazala je Schmidt.

 Poslovni dnevnik (PD), osnovan 2004. godine, je dnevna poslovna novina koja izlazi od ponedjeljka do petka. PD je dio austrijske Styria grupe, u sklopu koje posluju brojne novine, časopisi, izdavačke kuće, radio i TV programi. Poslovni dnevnik ima i vlastito internetsko izdanje Poslovni.hr.

The New York Times Company jedna je od najpoznatijih medijskih kuća s preko deset tisuća zaposlenih te ukupnim prihodom od preko 2,4 milijarde USD prošle godine. Njena najpoznatija izdanja su The New York Times, The International Herald Tribune i The Boston Globe, pored kojih  izdaje još 15 dnevnih novina i posjeduje više od 50 internetskih portala. The New York Times svakako je najutjecajniji s oko milijun tiskanih primjeraka dnevno. Uvjerljivo su najnagrađivanija novina u američkoj povijesti, s osvojenih 5 Pulitzerovih medalja i preko 100 Pulitzerovih nagrada u ostalim kategorijama - samo ove godine nagrađeni su u tri kategorije.  


Reci što misliš!