Biznis

Prezentacija Zadra

U Londonu predstavljena turistička i kulturna ponuda Zadra

U Londonu predstavljena turistička i kulturna ponuda Zadra

Prezentacija pod nazivom "Zadar and The Garden Festival present: An Adriatic Odyssey" održana je u srijedu navečer u samom središtu Londona, u Hotelu Le Meridien Piccadilly pred oko stotinjak uzvanika, novinara i touroperatora

Turističke zajednice Grada Zadra i Zadarske županije u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Londonu, predstavile su turističku i kulturnu ponudu Zadra i regije na britanskom tržištu.

Prezentacija pod nazivom "Zadar and The Garden Festival present: An Adriatic Odyssey" održana je u srijedu navečer u samom središtu Londona, u Hotelu Le Meridien Piccadilly pred oko stotinjak uzvanika, novinara i touroperatora.

Svojim dolaskom prezentaciju su uveličali i dr.sc. Ivica Tomić, veleposlanik Republike Hrvatske u Ujedinjenoj Kraljevini te predstavnici Veleposlanstva Ujedinjene Kraljevine u Zagrebu.

U polusatnom predstavljanju prikazani su filmovi o gradu Zadru, Morskim orguljama i Pozdravu Suncu te Garden festivalu, a okupljeni novinari i touoperatori dobili su i konkretne informacije o turističkom smještaju, povijesnoj i kulturnoj baštini, prirodnim jedinstvenostima Zadra i njegove regije.

Britanskoj javnosti sve poznatiji The Garden Festival najavljen je kroz iznesena neposredna iskustva britanskih turista koji su odreda isticali ne samo prirodne ljepote i povijesne znamenitosti, već i gostoljubivost svojih domaćina, ali isto tako i osjećaj sigurnosti i bezbrižnosti. Britanski touroperatori iskoristili su mogućnost i u neposrednim susretima sa zadarskim turističkim radnicima ostvarili prve, ili još više razvijali postojeće, poslovne kontakte.

S obzirom na iskazani interes britanskih novinara, u TZ Grada i Županije očekuju i nadalje zastupljenost u vodećim britanskim medijima, a neki od novinara posjetit će grad i regiju i na studijskim putovanjima u organizaciji HTZ-a i lokalnih turističkih zajednica. Za istaknuti je kako su među brojnim novinarima na prezentaciji bili i novinari sljedećih medija: Observer, Daily Telegraph, The Independent, Elle, Music Week, Travel Weekly, Food & Travel, Sunday Times i mnogi drugi.

U završnom obraćanju britanskim novinarima i touroperatorima Dražen Grgurović posebno je istaknuo napore Zadrana da svoj turistički proizvod približe upravo britanskim turistima i ukazao na iznimne prošlogodišnje turističke učinke na zadarskom području koji se odnose upravo na "otočne" goste.

Uspostavom zračnog mosta Zadar se nalazi nadomak Englezima i to je činjenica koju prepoznaju svi turistički radnici, ali i Gradska uprava. Upravo stoga, naglasio je Grgurović, Grad Zadar i dalje će nastojati svojim aktivnostima produbiti interes za dolaskom u naš grad i najzahtjevnijim gostima. Također, kroz projekt Garden festivala naglasio je i spremnost Grada za nove, slične turističke ali i gospodarske inicijative koje stižu iz Engleske, stoji u priopćenju Turističke zajednice Grada Zadra.

Hrvatska na londonskim double-decker autobusima

Osim uspješne prezentacije Zadra u prestižnom Hotelu Le Meridien Piccadilly, ulice Londona zauzeli su i tradicionalni crveni double-decker autobusi s plakatima Hrvatske turističke zajednice kojima se Britanci, ali i brojni strani turisti pozivaju na odmor u našu zemlju.

Hrvatska se oglašava kao zemlja s 1244 otoka - jednostavno previše za jednu stranu autobusa, no sasvim dovoljno za savršen odmor (1244 islands - Simply too much for a bus side ... just enough for a perfect holiday ... CROATIA).

 


Reci što misliš!