Biznis

Preinake

U Hrvatskoj grešku imaju 102 Mazde, servis besplatan

U Hrvatskoj grešku imaju 102 Mazde, servis besplatan

U Mazdi smiruju vlasnike spornih vozila

Povodom jučer objavljene informacije koju je potvrdio i glasnogovornik japanskog Mazda Motorsa o povlačenju 288.000 vozila zbog problema sa servom upravljača, danas se oglasio i prodavatelj Mazdinih modela za Hrvatsku.

Mazda Motor Croatia će kontaktirati vlasnike automobila koji bi mogli biti zahvaćeni ovim da se jave svom ovlaštenom Mazda servisu i dogovore termin radi obavljanja potrebnih preinaka.

Preinaka sadrži čišćenje upravljačkog prijenosa ispiranjem svih vodova za tekućine tekućinom za servo, zamjenu uljne pumpe servo upravljača novom pumpom i ugradnju novog kompleta cijevi servo upravljača, besplatna je za kupca i trajat ce 90 do 110 minuta, ovisno o modelu.

Iz Mazde poručuju da bi samo nekoliko modela, proizvedenih u razdoblju od 2. travnja 2007. do 30. studenog 2008., moglo biti pogođeno ovim problemom: prva generacija Mazde3 pogonjena 1.6 dizelašem ili 2.0 benzincem i Mazda5 pogonjena 1.8 ili 2.0 benzincem. U Europi se tako radi o 40.260 Mazdi3 i 30.242 Mazde5, a konkretno u Hrvatskoj o 82 Mazde 3 i 20 Mazdi5.

U Mazdi smiruju vlasnike spornih vozila da će, čak i ako dođe do kvara na servu, moći nastaviti voziti svoje limene ljubimce.

Obuhvaćena vozila su opremljena sustavom hidrauličkog servo upravljanja s električno pokretanom pumpom za ulje koja podmazuje ležaj zupčanika tekućinom za servo upravljač. Zaostale čestice preostale u cijevima servo uređaja nakon proizvodnje dijelova mogu se odvojiti za vrijeme rada vozila i ući u pumpu za ulje. Zbog toga može izostati podmazivanje zupčanika, što može rezultirati povećanjem otpora klizanja i većim opterećenjem električnog motora koji pokreće zupčanik hidrauličke pumpe, prebacivanjem sustava u sigurnosni (fail-safe) način rada pri čemu se uključuju svjetlo upozorenja na ploči s instrumentima.

Zahvaljujući sigurnosnom načinu rada sustava upravljača mehaničke komponente sustava upravljača (kolo upravljača, stup upravljača, zupčasta letva itd.) ostaju u potpunosti u funkciji, što omogućuje sigurno upravljanje vozilom bez pomoći servo uređaja. Vozila su u potpunosti ispravna za vožnju i ne postoji nikakav sigurnosni problem, pojašnjavaju u Mazdi.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.