Kava, kupovina, rođendani, igraonice...
Hrvati obaraju rekorde u trgovačkim centrima
Rođendanska slavlja, promotivne akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara
Ni gužve ni nedostatak novca, očito, Hrvate ne sprečavaju da odu u šoping. Poslije 'ljetne suše', trgovački centri bilježe rekordnu posjećenost jer naši sugrađani svoje dragocjeno slobodno vrijeme ne znaju provesti drugdje nego u - šoping-centrima, prenosi danas.net.hr .
"Redovito vikendima odlazim u trgovačke centre, osobito sada kad je lošije vrijeme. Obilazim s prijateljicama trgovine, odemo na kavu i kupimo stvari koje inače možda ne bismo kupile. Ti izleti vikendom nisu jeftini i stoje me u prosjeku oko 500 kuna", ističe 29-godišnja Zagrepčanka Maja Bistrički za Večernji list.
Rođendanska slavlja, promotivne akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara. U većini je bogata i gastro ponuda, pa mnogi odluče i obiteljski ručak pojesti u nekom od centara.
City Center One i Avenue Mall proteklog vikenda posjetilo je zajedno više od 200.000 ljudi, što je i njihov rekord.
"Poslije rekordne subote u rujnu s 37.000 posjetitelja, prošla nam je nedjelja bila rekordna u godini s više od 35.000 posjetitelja. Porasla je i prosječna potrošnja, prema našim izračunima 13 posto u rujnu, u usporedbi s rujnom 2009.", ističu iz City Centera One.
Niti Avenue Mall nije prošao ništa lošije. Proteklog je vikenda zabilježio rekordnu posjećenost ove jeseni, te je centar u tri dana posjetilo više od 100.000 ljudi. Također, prometi u rujnu ove godine znatno su veći nego u rujnu prošle godine.
Centar Westgate kraj Zaprešića u prohladne dane kupce mami tematskim tjednima, poput tjedna kozmetike, tjedna sporta, tjedna tehnike i tjedna mode, a rezultate očito daju i besplatni autobusi koji voze do centra. Prosječna se transakcija po posjetitelju u Westgateu povećala 35 posto.
Garden Mall, koji je smješten u Dubravi, tamošnjim je posjetiteljima i svojevrsna 'špica'. Posjećenost je ove jeseni konstantno dobra i ne oscilira previše bez obzira na vremenske prilike
Ni gužve ni nedostatak novca, očito, Hrvate ne sprečavaju da odu u šoping. A iako bi mnogi samo mogli gledati izloge, većina ipak nešto kupi, pa makar i na rate, piše Večernji list.
Vezane vijesti
-
Zbog sve većeg broja novozaraženih koronavirusom i dodatnih restriktivnih mjera, više vremena provodimo u vlastitom domu, izbjegavajući javna okupljanja
-
Marketinški trikovi započinju već kod samog ulaska u trgovinu
-
Hrvati se u velikim trgovačkim centrima najčešće zadržavaju do dva sata
-
Blagdani su tradicionalno razdoblja kad se u trgovini troši više nego obično, a prosječno hrvatsko kućanstvo u uskrsnom tjednu potroši oko 15 posto više nego u običnim tjednima tijekom godine.
Izdvojeno
-
Vječitim hrvatskim derbijem" košarkaši Cibone i Zadra otvorili su novu sezonu regionalne AdmiralBet ABAlige. U Draženovom domu pred oko tisuću i pol gledatelja uvjerljivo su slavili košarkaši Zadra rezultatom 87-69 (27-17, 15-23, 23-10, 22-19).
-
Počela je nova sezona regionalne košarkaške ABA lige, a otvorili su je "vječitim hrvatskim derbijem" košarkaši Cibone i Zadra. U Draženovom domu pred oko tisuću i pol gledatelja uvjerljivo su slavili košarkaši Zadra rezultatom 87-69 (27-17, 15-23, 23-10, 22-19).
-
Bablje lito provedite na zadarskom Craftmarketu i doznajte što su sve radile vrijedne ruke naših kreativaca, u subotu 21. rujna od 16 h u Brlogu na Voštarnici.
-
Svadba, vjenčanje, pir - nazovite to kako vam je najdraže, čin je u kojem dvije zaljubljene osobe stupaju u bračnu zajednicu, obećavaju pred Bogom i/ili matičarem kako će se do kraja svojih života voljeti i poštivati, biti tu jedno za drugo u dobru i zlu. Aham. Vjerujem kako ste i sami opetovano svjedoci suprotnih ishoda.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.