Online oglašavanje
AdLink promijenio ime u Goldbach Audience Croatia
AdLINK Media od kraja listopada djeluje pod novim imenom - Goldbach Audience Croatia. Promjena imena, kako na Hrvatskom tako i na ostalim tržištima, dio je globalne strategije Goldbach grupe kojoj Goldbach Audience Croatia (ex. AdLINK) pripada.
Cilj promjene je obuhvatiti sve tvrtke, koje posluju unutar Goldbach grupe, u jedan brand te pružiti jasnu, konzistentnu i uniformnu prezentaciju niza proizvoda i usluga koje grupa nudi svojim klijentima.
Podsjetimo, Goldbach Audience Croatia je specijalizirana tvrtka za online marketing koja u regiji (Hrvatska, Slovenija, Srbija) posluje od 2006. godine. Oglašivačka mreža Goldbach Audiencea u Hrvatskoj uključuje više od 200 vodećih portala s gotovo 1.5 milijuna jedinstvenih posjeta mjesečno i dosegom od preko 90% aktivnih korisnika Interneta u Hrvatskoj. Globalno se Goldbach Audience mreža prostire na tri kontinenta i obuhvaća više od 400 milijuna jedinstvenih korisnika i time je, nakon Googlea, najveća nezavisna mreža u svijetu.
"Promjena imena dio je strategije unificiranja proizvoda na svim tržištima Goldbach grupe pa će i Goldbach Audience Croatia s promjenom imena predstaviti uspješnice s ostalih tržišta poput video, behavioral i CPM-A modela oglašavanja (oglašavanje optimizirano prema učinku). Predstavit ćemo i novu verziju multichannel alata za praćenje i optimizaciju kampanja - TAO (Track Analyse Optimise) čime ćemo upotpuniti i unaprijediti dosadašnje oblike oglašavanje.", izjavila je Sanja Đekić, direktorica Goldbach Audiencea u Hrvatskoj.
Goldbach grupu (www.goldbachaudience.com) sačinjava Goldbach Audience (online oglašavanje), Goldbach Interactive (interaktivna rješenja za komunikacije) i Goldbach Media (TV i radio network). Sjedište Grupe je u Švicarskoj, a Goldbach posluje u Švicarskoj, Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj kao i u ostalim zemljama jugoistočne i istočne Europe. Osnovne usluge uključuju planiranje, savjetovanje, izradu te kompletno izvršavanje i upravljanje on-line, off-line kao i cross-media kampanjama. Goldbach grupa je uvrštena na Švicarsku burzu od 15. lipnja 2007. godine pod oznakom GBMN.
Vezane vijesti
-
Ministar Šime Erlić uručio je u ponedjeljak, 3. lipnja 2024. godine u Mostaru ugovore u sklopu Programa prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine za 2024. godinu. Uručeno je 88 ugovora o financiranju projekata u ukupnoj vrijednosti 4,2 milijuna eura.
-
Nakon što se u našim krajevima pojavila u studenom 2023. godine, prizori polarne svjetlosti, ponovno su u petak, 10. svibnja bili vidljivi iz svih krajeva Hrvatske, od Istre do Dubrovnika, pa i na kontinentu, od Zagreba do Vinkovaca, a vedro nebo nagradilo je sve one koji su je željeli fotografirati.
-
Spomenari, što su iz starijeg razdoblja, često su bili pisani krasopisom, a crteži rađeni u tušu, olovci, olovci u boji, temperi i akvarelu
-
U posljednja 24 sata zabilježen je 591 novi slučaj zaraze virusom SARS-CoV-2 te je broj aktivnih slučajeva u Hrvatskoj danas ukupno 4.121
Izdvojeno
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
-
Bacivši pogled na impozantan niz priznanja koje je Audiardov najnoviji i svakako najluđi uradak u dugovječnoj karijeri do sad prikupio, čovjek bi lako mogao steći krivi dojam kako se pred njim doista nalazi najimpresivnije filmsko ostvarenje godine, ali istina je potpuno drugačija.
-
Mjerenje inteligencije kod životinja prilično je škakljiva stvar. Međutim, provedeni su brojni pokusi kako bi se testirale sposobnosti sićušnih mozgova kukaca. Rezultati su iznenađujući.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.