Biznis

Online oglašavanje

AdLink promijenio ime u Goldbach Audience Croatia

AdLink promijenio ime u Goldbach Audience Croatia

AdLINK Media od kraja listopada djeluje pod novim imenom - Goldbach Audience Croatia. Promjena imena, kako na Hrvatskom tako i na ostalim tržištima, dio je globalne strategije Goldbach grupe kojoj Goldbach Audience Croatia (ex. AdLINK) pripada.

Cilj promjene je obuhvatiti sve tvrtke, koje posluju unutar Goldbach grupe, u jedan brand te pružiti jasnu, konzistentnu i uniformnu prezentaciju niza proizvoda i usluga koje grupa nudi svojim klijentima.

Podsjetimo, Goldbach Audience Croatia je specijalizirana tvrtka za online marketing koja u regiji (Hrvatska, Slovenija, Srbija) posluje od 2006. godine. Oglašivačka mreža Goldbach Audiencea u Hrvatskoj uključuje više od 200 vodećih portala s gotovo 1.5 milijuna jedinstvenih posjeta mjesečno i dosegom od preko 90% aktivnih korisnika Interneta u Hrvatskoj. Globalno se Goldbach Audience mreža prostire na tri kontinenta i obuhvaća više od 400 milijuna jedinstvenih korisnika i time je, nakon Googlea, najveća nezavisna mreža u svijetu.

"Promjena imena dio je strategije unificiranja proizvoda na svim tržištima Goldbach grupe pa će i Goldbach Audience Croatia s promjenom imena predstaviti uspješnice s ostalih tržišta poput video, behavioral i CPM-A modela oglašavanja (oglašavanje optimizirano prema učinku). Predstavit ćemo i novu verziju multichannel alata za praćenje i optimizaciju kampanja - TAO (Track Analyse Optimise) čime ćemo upotpuniti i unaprijediti dosadašnje oblike oglašavanje.", izjavila je Sanja Đekić, direktorica Goldbach Audiencea u Hrvatskoj.

Goldbach grupu (www.goldbachaudience.com) sačinjava Goldbach Audience (online oglašavanje), Goldbach Interactive (interaktivna rješenja za komunikacije) i Goldbach Media (TV i radio network). Sjedište Grupe je u Švicarskoj, a Goldbach posluje u Švicarskoj, Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj kao i u ostalim zemljama jugoistočne i istočne Europe. Osnovne usluge uključuju planiranje, savjetovanje, izradu te kompletno izvršavanje i upravljanje on-line, off-line kao i cross-media kampanjama. Goldbach grupa je uvrštena na Švicarsku burzu od 15. lipnja 2007. godine pod oznakom GBMN.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.