Nove poruke HTZ-a
Turiste će se mamiti obećanjem da idemo u EU
Unatoč sjajnoj kolumni Borisa Dežulovića u kojoj se divi raskoši hrvatskog jezika i genijalnosti uma koji je smislio slogan 'Dođi u Hrvatsku', dvije naizgled nespojive riječi 'dođi' i 'Hrvatska' ipak nisu spojene u sirenski imperativ koji će dozivati turiste u ljeto 2011-e. Odnosno spojene su, ali samo za internu upotrebu, i to kao nazivi turističkih mjera; temeljni će turistički slogan ostati i dalje 'Mediteran kakav je nekad bio', a marketinške poruke, otkrivaju nam iz HTZ-a, bit će obogaćene pojmom EU
Nakon Dežulovićeve kolumne nije bilo teško povjerovati da su 'Dođi u Hrvatsku' i 'Ostani u Hrvatskoj' novi turistički slogani, koje je ako ne osobno smislio, onda barem blagoslovio ministar Bajs. No iz Ministarstva turizma nove slogane demantiraju; kažu da su to samo nazivi mjera za promociju turizma na domaćem i međunarodnom tržištu, koje su predstavili na nedavnoj sjednici Vlade.
Udarni slogan hrvatskog turizma tako ipak ostaje 'Mediteran kakav je nekad bio'. Iz HTZ-a objašnjavaju da je to temeljni slogan, a da su 'Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran', 'Tako lijepa, tako naša' i 'Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska' komunikacijske poruke namijenjene različitim tržištima na kojima se promovira hrvatski turizam.
'Na međunarodnom tržištu Hrvatska će se i sljedeće godine pozicionirati kao kvalitetno odredište životnog stila, s posebnim naglaskom na ekološku očuvanost te kao jedna od vodećih turističkih zemalja na Sredozemlju i buduća 28. članica Europske unije, a marketinške poruke u 2011. bit će proširene porukama na temu ulaska Hrvatske u EU', izjavili su za tportal u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ).
U HTZ-u su zadovoljni sloganom i komunikacijskim porukama, hvale se da su do sada polučile pozitivne rezultate i bile izuzetno dobro prihvaćene na tržištu, pa za sada ne planiraju njihovu promjenu.
Vezane vijesti
-
Prema analizi trenutno aktivnih, ali i najavljenih aviolinija, koju je napravila Hrvatska turistička zajednica, u ljetnoj sezoni 2021. prema Hrvatskoj u najavi je prometovanje više od 180 aviolinija.
-
Otprilike trećina Nijemaca nije sigurna hoće li odmor ove godine biti opcija zbog dugotrajnih ograničenja u pandemiji koronavirusa, pokazuju rezultati istraživanja, a za one koji planiraju prednost imaju putovanje automobilom i privatni smještaj uz cijepljenje kao preduvjet.
-
Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) odlučilo je u turističkoj sezoni na državnim cestama organizirati 20 punktova hitne medicinske pomoći, kako bi se povećala sigurnost putnika, turista i svih onih koji dolaze u Hrvatsku u periodu kada je znatno povećan promet i priliv ljudi.
-
U Hrvatskoj je krajem svibnja bilo registrirano 180.733 nezaposlenih osoba, što je 11,5 posto manje na mjesečnoj, a 22,2 posto na godišnjoj razini, objavio je u petak Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ).
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.