Biznis

Nove poruke HTZ-a

Turiste će se mamiti obećanjem da idemo u EU

Turiste će se mamiti obećanjem da idemo u EU

Unatoč sjajnoj kolumni Borisa Dežulovića u kojoj se divi raskoši hrvatskog jezika i genijalnosti uma koji je smislio slogan 'Dođi u Hrvatsku', dvije naizgled nespojive riječi 'dođi' i 'Hrvatska' ipak nisu spojene u sirenski imperativ koji će dozivati turiste u ljeto 2011-e. Odnosno spojene su, ali samo za internu upotrebu, i to kao nazivi turističkih mjera; temeljni će turistički slogan ostati i dalje 'Mediteran kakav je nekad bio', a marketinške poruke, otkrivaju nam iz HTZ-a, bit će obogaćene pojmom EU

Nakon Dežulovićeve kolumne nije bilo teško povjerovati da su 'Dođi u Hrvatsku' i 'Ostani u Hrvatskoj' novi turistički slogani, koje je ako ne osobno smislio, onda barem blagoslovio ministar Bajs. No iz Ministarstva turizma nove slogane demantiraju; kažu da su to samo nazivi mjera za promociju turizma na domaćem i međunarodnom tržištu, koje su predstavili na nedavnoj sjednici Vlade.

Udarni slogan hrvatskog turizma tako ipak ostaje 'Mediteran kakav je nekad bio'. Iz HTZ-a objašnjavaju da je to temeljni slogan, a da su 'Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran', 'Tako lijepa, tako naša' i 'Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska' komunikacijske poruke namijenjene različitim tržištima na kojima se promovira hrvatski turizam.

'Na međunarodnom tržištu Hrvatska će se i sljedeće godine pozicionirati kao kvalitetno odredište životnog stila, s posebnim naglaskom na ekološku očuvanost te kao jedna od vodećih turističkih zemalja na Sredozemlju i buduća 28. članica Europske unije, a marketinške poruke u 2011. bit će proširene porukama na temu ulaska Hrvatske u EU', izjavili su za tportal u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ).

U HTZ-u su zadovoljni sloganom i komunikacijskim porukama, hvale se da su do sada polučile pozitivne rezultate i bile izuzetno dobro prihvaćene na tržištu, pa za sada ne planiraju njihovu promjenu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.