Biznis

Seminar

HGK ŽK Zadar: Sutra seminar "SWOT analiza poduzeća"

HGK ŽK Zadar: Sutra seminar

Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Zadar organizira seminar „SWOT analiza poduzeća - kako napraviti analizu unutarnjih snaga i slabosti poduzeća te prepoznati vanjske prijetnje, ali i prilike za poduzeće".

Održat će se 12. travnja 2011. (utorak) u prostorijama HGK - Županijske komore Zadar, Špire Brusine 16, Zadar (dvorana za sastanke, II kat) od 11:00 do 15:00 h.

O seminaru/radionici:

Biti svjestan i dobro poznavati svoje prednosti, ali i nedostatke, ključ je svih uspješnih poduzeća. Jedna od najpoznatijih metoda procjene poduzeća jest SWOT analiza.

SWOT analiza poduzeća, poznata i pod nazivom situacijska analiza poduzeća, vrlo je koristan marketinški alat za analizu resursa poduzeća i analizu trenutne situacije poduzeća na tržištu. Da bi bilo uspješno, poduzeće treba biti svjesno svojih mogućnosti i ograničenja. SWOT analiza omogućuje poduzeću da izbjegne kratkovidnost i da bude spremno za buduće izazove jer na temelju rezultata SWOT analize poduzeće znatno bolje razumije vlastite snage i slabosti te okruženje u kojem posluje.

Naziv analize skraćenica je od početnih slova engleskih riječi za snagu (Strengths), slabosti (Weaknesses), prilike, šanse, odnosno mogućnosti za napredak (Opportunities) i prijetnje, tj. opasnosti (Threats).

Analiza snaga (S) i slabosti (W) predstavlja internu analizu poduzeća, dok analiza prilika (O) i prijetnji (T) predstavlja eksternu analizu tj. analizu okruženja u kojem poduzeće djeluje.

SWOT analizom nastoji se identificirati poslovna strategija koja će na najbolji način iskoristiti snage i minimalizirati slabosti poduzeća te istodobno omogućiti poduzeću da iskoristi svoje prilike i minimalizira postojeće i/ili očekivane prijetnje i opasnosti koje dolaze iz okruženja. Koristeći SWOT analizu, poduzeća se mogu usmjeriti na područja u kojima su jaka, kao i na ona u kojima leže njihove najveće mogućnosti.

SWOT analiza neophodna je za oblikovanje kvalitetne i adekvatne poslovne i strategije marketinga bilo da se radi o proizvođaču industrijskih strojeva, obuće, humanitarnoj organizaciji, političkoj stranci ili čovjeku - pojedincu. U svojoj izvedbi ona je relativno jednostavna i široko primjenjiva jer za njezino provođenje u pravilu nisu potrebni veliki resursi.

SWOT analiza provodi se prema analitičko - dijagnostičkom modelu analize potencijala. Uobičajeni postupak koji poduzeća koriste jest izrada jednostavne tablice s relevantnim područjima, koja se potom nastoje što objektivnije procijeniti.

Sadržaj seminara/radionice:

Ø  Što je SWOT analiza poduzeća?

Ø   Koji je njen značaj i svrha za poduzeće?

Ø   Koje su osnovne prednosti i nedostaci SWOT analize?

Ø   Koje su najčešće greške pri izradi SWOT analize?

Ø   Što je TOWS matrica?

Ø   Metodologija izrade SWOT analize

Ø   Primjeri SWOT analize iz svjetske i domaće prakse

Ø   Analiza slučaja: SWOT analiza poduzeća

Ø   Vježba/radionica: Izrada SWOT analize na konkretnom primjeru/zadatku

Svrha seminara/radionice:

§  podsjetiti i/ili upoznati polaznike sa značajem poznavanja snaga i sposobnosti poduzeća, kao i prepoznavanja mogućih prijetnji i prilika u okruženju u kojem poduzeće djeluje te potrebom za izradom SWOT analize

§  osposobiti polaznike za izradu jednostavne, ali funkcionalne SWOT analize

Metode rada:

§  PowerPoint prezentacija

§  interaktivna razmjena znanja i iskustva kroz razgovor i diskusiju

§  kroz konkretne primjere iz poslovne prakse polaznici će dobiti uvid i smjernice za moguću promptnu primjenu u vlastitom radu

Seminar/radionica je namijenjena:

§  poduzetnicima (vlasnicima i/ili suvlasnicima poduzeća)

§  direktorima/voditeljima marketinga i prodaje

§  glavnim direktorima i članovima uprava poduzeća

§  svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem, sektorom, odjelom ili bilo kakvim projektom

Predavač:

Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa, marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert - specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave. Kreator je razvoja i implementacije cjelovite poslovne i integrirane marketinško - komunikacijske strategije za najraznovrsnije klijente iz brojnih gospodarskih područja.

Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.

Kontakt - osoba: Marija Mišulić, stručni suradnik, mmisulic@hgk.hr.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.