Seminar
HGK ŽK Zadar: Sutra seminar "SWOT analiza poduzeća"
Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Zadar organizira seminar „SWOT analiza poduzeća - kako napraviti analizu unutarnjih snaga i slabosti poduzeća te prepoznati vanjske prijetnje, ali i prilike za poduzeće".
Održat će se 12. travnja 2011. (utorak) u prostorijama HGK - Županijske komore Zadar, Špire Brusine 16, Zadar (dvorana za sastanke, II kat) od 11:00 do 15:00 h.
O seminaru/radionici:
Biti svjestan i dobro poznavati svoje prednosti, ali i nedostatke, ključ je svih uspješnih poduzeća. Jedna od najpoznatijih metoda procjene poduzeća jest SWOT analiza.
SWOT analiza poduzeća, poznata i pod nazivom situacijska analiza poduzeća, vrlo je koristan marketinški alat za analizu resursa poduzeća i analizu trenutne situacije poduzeća na tržištu. Da bi bilo uspješno, poduzeće treba biti svjesno svojih mogućnosti i ograničenja. SWOT analiza omogućuje poduzeću da izbjegne kratkovidnost i da bude spremno za buduće izazove jer na temelju rezultata SWOT analize poduzeće znatno bolje razumije vlastite snage i slabosti te okruženje u kojem posluje.
Naziv analize skraćenica je od početnih slova engleskih riječi za snagu (Strengths), slabosti (Weaknesses), prilike, šanse, odnosno mogućnosti za napredak (Opportunities) i prijetnje, tj. opasnosti (Threats).
Analiza snaga (S) i slabosti (W) predstavlja internu analizu poduzeća, dok analiza prilika (O) i prijetnji (T) predstavlja eksternu analizu tj. analizu okruženja u kojem poduzeće djeluje.
SWOT analizom nastoji se identificirati poslovna strategija koja će na najbolji način iskoristiti snage i minimalizirati slabosti poduzeća te istodobno omogućiti poduzeću da iskoristi svoje prilike i minimalizira postojeće i/ili očekivane prijetnje i opasnosti koje dolaze iz okruženja. Koristeći SWOT analizu, poduzeća se mogu usmjeriti na područja u kojima su jaka, kao i na ona u kojima leže njihove najveće mogućnosti.
SWOT analiza neophodna je za oblikovanje kvalitetne i adekvatne poslovne i strategije marketinga bilo da se radi o proizvođaču industrijskih strojeva, obuće, humanitarnoj organizaciji, političkoj stranci ili čovjeku - pojedincu. U svojoj izvedbi ona je relativno jednostavna i široko primjenjiva jer za njezino provođenje u pravilu nisu potrebni veliki resursi.
SWOT analiza provodi se prema analitičko - dijagnostičkom modelu analize potencijala. Uobičajeni postupak koji poduzeća koriste jest izrada jednostavne tablice s relevantnim područjima, koja se potom nastoje što objektivnije procijeniti.
Sadržaj seminara/radionice:
Ø Što je SWOT analiza poduzeća?
Ø Koji je njen značaj i svrha za poduzeće?
Ø Koje su osnovne prednosti i nedostaci SWOT analize?
Ø Koje su najčešće greške pri izradi SWOT analize?
Ø Što je TOWS matrica?
Ø Metodologija izrade SWOT analize
Ø Primjeri SWOT analize iz svjetske i domaće prakse
Ø Analiza slučaja: SWOT analiza poduzeća
Ø Vježba/radionica: Izrada SWOT analize na konkretnom primjeru/zadatku
Svrha seminara/radionice:
§ podsjetiti i/ili upoznati polaznike sa značajem poznavanja snaga i sposobnosti poduzeća, kao i prepoznavanja mogućih prijetnji i prilika u okruženju u kojem poduzeće djeluje te potrebom za izradom SWOT analize
§ osposobiti polaznike za izradu jednostavne, ali funkcionalne SWOT analize
Metode rada:
§ PowerPoint prezentacija
§ interaktivna razmjena znanja i iskustva kroz razgovor i diskusiju
§ kroz konkretne primjere iz poslovne prakse polaznici će dobiti uvid i smjernice za moguću promptnu primjenu u vlastitom radu
Seminar/radionica je namijenjena:
§ poduzetnicima (vlasnicima i/ili suvlasnicima poduzeća)
§ direktorima/voditeljima marketinga i prodaje
§ glavnim direktorima i članovima uprava poduzeća
§ svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem, sektorom, odjelom ili bilo kakvim projektom
Predavač:
Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa, marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert - specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave. Kreator je razvoja i implementacije cjelovite poslovne i integrirane marketinško - komunikacijske strategije za najraznovrsnije klijente iz brojnih gospodarskih područja.
Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.
Kontakt - osoba: Marija Mišulić, stručni suradnik, mmisulic@hgk.hr.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Projekt koji prati velebitske pastire od prapovijesti do danas zaokružen je dokumentarnim fotografijama Marka-Lorenza Blaslova!
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
U Dalmaciji će osobito na otocima puhati jako jugo, a popodne sjeverozapadni vjetar. Bit će promjenjivo, povremeno uz kišu, lokalno moguće i obilnim pljuskovima. Jutarnja temperatura zraka od 6 do 10 °C, u unutrašnjosti niža, između 2 i 4 °C, a popodnevna od 9 do 14 °C
Izdvojeno
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Vjerojatno ste čuli da nije dobro za probavni sustav, no je li stvarno tako? Dobra vijest je da pijenje kave na prazan želudac nije nužno loše za vas, a vaš se želudac obično može prilagoditi i zaštititi.
-
Utakmica 17. kola HNL-a između nogometaša Istre 1961 i Šibenika je bila protkana brojnim prilikama i preokretima, a na kraju je završila bez pobjednika 3-3 (1-2).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.