Biznis

Multimedijalna razglednica

Sve što Biograd može pokazati sada je napokon na jednom mjestu

Sve što Biograd može pokazati sada je napokon na jednom mjestu

Osim Dubrovnika i Zagreba, Biograd je tek treći grad u Hrvatskoj s ovakvom vrstom turističke promidžbe

U prostorijama Gradskog poglavarstva danas je premijerno predstavljena prva multimedijalna razglednica Grada Biograda na Moru i njegove okolice.

 

U želji da svojim gostima što bolje predstave Biograd, djelatnici Grada i Turističke zajednice odlučili su se na ovaj način turističke promidžbe. Ovakve razglednice su prepoznate kao suvenir i uspomena koja se šalje poštom, a namijenjena je osobama koje nisu posjetile određenu destinaciju da to učine. Razglednicu je producirala tvrtka Janus multimedija d.o.o., a Grad Biograd i Turistička zajednica su za ovaj projekt izdvojili 75 tisuća kuna.

"Biograd zaista želi biti u trendu kada je u pitanju promidžba i želimo se približiti klijentu na sve načine. Ovo je samo jedan u nizu priloga daljnjem unapređenju brendiranja grada i smatram da će biti izuzetno uspješan.", kazao je direktor Turističke zajednice Ivo Eškinja.

"Kad smo započeli ovaj projekt bilo nas je strah da neće biti dovoljno materijala. Pitali smo se što možemo napraviti od ovog malog mjesta. Međutim, materijala je bilo sve više i više i ubrzo smo morali razmišljati što maknuti, a što staviti na DVD. Tako smo saznali kako ovaj grad jako puno nudi svojim gostima.", kazao je direktor Janus Multimedije Damir Marušćak.

U razvoj multimedijalne razglednice uložen je višemjesečni trud, obrađeno je preko milijun fotografija, te golema materija povijesnih, arheoloških i prirodnih materijala. Razglednica sadrži više od 6 sati interaktivnog sadržaja, više od 500 fotografija, povijest grada, zanimljivosti ovog područja, važne turističke destinacije, interaktivnu mapu, te fun zonu.

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.