Realnost oglašavanja
Sekunda Big Brother reklame košta 3.610 kuna!
Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)
Prvi regionalni Big Brother navodno je RTL Televiziji donio desetke milijuna kuna prihoda od oglašivača. Naime, cijena jedne sekunde oglašavanja u terminu dnevne emisije Brothera iznosi čak 3.610 kuna!
Oni upućeni u rad
komercijalnih TV kuća kažu da su tri mjeseca emitiranja Big Brothera
osigurala RTL-u odličnu zaradu od reklama, a zadovoljni su zasigurno i
producenti iz beogradskog Emotiona.
Nataša Roksandić,
glasnogovornica RTL Televizije, potvrdila je cjenik oglašavanja na
RTL-u, kazavši da su podaci dostupni i na njihovim web-stranicama. "Cijena jedne sekunde u terminu dnevne emisije Big Brothera radnim danom i tjedne emisije uživo nedjeljom iznosi
3.610 kuna. Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina
emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)", kazala je Roksandić za Slobodnu Dalmaciju.
Oglašivačima je bilo omogućeno reklamiranje u dva bloka od po šest minuta u dnevnim jednosatnim emisijama, a nedjeljom i kroz više njih s obzirom da Big Brother izdanja uživo traju dva i pol sata. Trajanje reklamnih blokova definirano je Zakonom o elektroničkim medijima od ukupno 12 minuta po satu, no na RTL-u nisu htjeli precizirati koliko u prosjeku traju BB reklamni blokovi, kao ni koliko ih je bilo u slučaju live emisija, a koliko za emitiranja dnevnih pregleda.
Ipak, na RTL-u ne kriju zadovoljstvo i gledanošću i zaradom od oglašivača u ovoj Big Brother sezoni, kojoj valja pribrojiti i novac uprihođen od tjednih telefonskih glasanja publike. Sretne su i TV kuće u regiji i producenti Emotiona, a jedini koji će 'izvisiti' jesu - natjecatelji.
Naime, stanari kuće na beogradskom Košutnjaku će, izuzme li se pobjednik, na računima vidjeti tek mrvice. Navodno im svaki tjedan života pred brojnim kamerama u BB zdanju donosi tek oko tisuću kuna, prenosi danas.hr
Vezane vijesti
-
Europska komisija je odobrila 530 dodatnih milijuna eura Hrvatskoj za očuvanje radnih mjesta iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
-
Šahovnica, geografska karta Hrvatske, kuna, glagoljica i prikaz Dubrovnika - pet je odabranih motiva za nacionalnu stranu RH na kovanici eura koji su u četvrtak upućeni u savjetovanje s javnošću, koje će trajati do 15. srpnja.
-
U Big Brother kući stanari nisu proveli ni 24 sata, a već je došlo do nesuglasica i uvreda među pojedinim kandidatima.
-
Pretposljednji je vikend uoči Božića: gužve su u trgovinama, troši se na sve strane. Procjene govore da će se na darove i blagdanski stol u Hrvatskoj ove godine potrošiti oko 12 i pol milijardi kuna, što je pola milijarde više nego lani.
Izdvojeno
-
Ishod predsjedničkih izbori u SAD-u još je daleko od odlučenog, ali se čini da ide prema pobjedi Donalda Trumpa, piše u srijedu BBC, nakon što je republikanski kandidat odnio pobjedu u dvije ključne države.
-
U petak, 8. studenog u 20 sati na repertoaru Društveno kulturnog centra Kino u Svetom Filip i Jakovu je plesna predstava „1518“ izvedena premijerno na prošlogodišnjem, 29. kazališnom ljetu.
-
Ishod predsjedničkih izbori u SAD-u još je daleko od odlučenog, ali se čini da ide prema pobjedi Donalda Trumpa, piše u srijedu BBC, nakon što je republikanski kandidat odnio pobjedu u dvije ključne države.
-
Budući da se SAD prostire u nekoliko vremenskih zona, zatvaranje biračkih mjesta trajalo je nekoliko sati.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.