Realnost oglašavanja
Sekunda Big Brother reklame košta 3.610 kuna!
Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)
Prvi regionalni Big Brother navodno je RTL Televiziji donio desetke milijuna kuna prihoda od oglašivača. Naime, cijena jedne sekunde oglašavanja u terminu dnevne emisije Brothera iznosi čak 3.610 kuna!
Oni upućeni u rad
komercijalnih TV kuća kažu da su tri mjeseca emitiranja Big Brothera
osigurala RTL-u odličnu zaradu od reklama, a zadovoljni su zasigurno i
producenti iz beogradskog Emotiona.
Nataša Roksandić,
glasnogovornica RTL Televizije, potvrdila je cjenik oglašavanja na
RTL-u, kazavši da su podaci dostupni i na njihovim web-stranicama. "Cijena jedne sekunde u terminu dnevne emisije Big Brothera radnim danom i tjedne emisije uživo nedjeljom iznosi
3.610 kuna. Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina
emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)", kazala je Roksandić za Slobodnu Dalmaciju.
Oglašivačima je bilo omogućeno reklamiranje u dva bloka od po šest minuta u dnevnim jednosatnim emisijama, a nedjeljom i kroz više njih s obzirom da Big Brother izdanja uživo traju dva i pol sata. Trajanje reklamnih blokova definirano je Zakonom o elektroničkim medijima od ukupno 12 minuta po satu, no na RTL-u nisu htjeli precizirati koliko u prosjeku traju BB reklamni blokovi, kao ni koliko ih je bilo u slučaju live emisija, a koliko za emitiranja dnevnih pregleda.
Ipak, na RTL-u ne kriju zadovoljstvo i gledanošću i zaradom od oglašivača u ovoj Big Brother sezoni, kojoj valja pribrojiti i novac uprihođen od tjednih telefonskih glasanja publike. Sretne su i TV kuće u regiji i producenti Emotiona, a jedini koji će 'izvisiti' jesu - natjecatelji.
Naime, stanari kuće na beogradskom Košutnjaku će, izuzme li se pobjednik, na računima vidjeti tek mrvice. Navodno im svaki tjedan života pred brojnim kamerama u BB zdanju donosi tek oko tisuću kuna, prenosi danas.hr
Vezane vijesti
-
Europska komisija je odobrila 530 dodatnih milijuna eura Hrvatskoj za očuvanje radnih mjesta iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
-
Šahovnica, geografska karta Hrvatske, kuna, glagoljica i prikaz Dubrovnika - pet je odabranih motiva za nacionalnu stranu RH na kovanici eura koji su u četvrtak upućeni u savjetovanje s javnošću, koje će trajati do 15. srpnja.
-
U Big Brother kući stanari nisu proveli ni 24 sata, a već je došlo do nesuglasica i uvreda među pojedinim kandidatima.
-
Pretposljednji je vikend uoči Božića: gužve su u trgovinama, troši se na sve strane. Procjene govore da će se na darove i blagdanski stol u Hrvatskoj ove godine potrošiti oko 12 i pol milijardi kuna, što je pola milijarde više nego lani.
Izdvojeno
-
U derbiju 17. kola prvenstva Hrvatske za košarkaše Zadar je kao domaćin svladao Split sa 59-54 (21-12, 13-18, 15-18, 10-6).
-
17.siječnja u 10:00 sati u HNK Zadar još jedna Kava s glumcima - imate priliku upoznati Alena Liverića!
-
Kako kukci znaju kada trebaju ići u hibernaciju, gdje i kako provode hladne periode – priču za The Conversation donosi doktorandica zoologije sa Sveučilišta u Stockholmu Anna Brødsgaard Shoshan.
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.