Biznis

Proširenje u obliku aneksa sa zapadne strane

Tri velike američke hotelske kuće spremne investirati oko 30 milijuna dolara u hotel "Zagreb"

Tri velike američke hotelske kuće spremne investirati oko 30 milijuna dolara u hotel

Što će se biti s hotelom “Zagreb” ako grad i/ili konzervatori ne prihvate ponuđeni prijedlog?

Tri velike američke hotelske kuće zainteresirane su za ulaganje u hotel “Zagreb”. Marriot, Hyatt Regent i Grand Hayatt Park. Spremne su investirati oko 30 milijuna dolara, ali u hotel sa 150 soba. To znači da bi sadašnja zgrada trebala dobiti proširenje u obliku aneksa sa zapadne strane. Takav hotel visoke kategorije je moj, ali i gradski interes, pogotovo u sklopu planova o uređenju i oživljavanju Nove rive, piše slobodnadalmacija.hr

Ovo su “pregovaračka polazišta” s kojima Milan Miletić ovih dana namjerava krenuti u razgovore s gradonačelnikom Zvonimirom Vrančićem o budućnosti svoga hotela “Zagreb”. Miletić vjeruje da će uspjeti uvjeriti gradonačelnika kako je njegov prijedlog u interesu grada i da će mu gradska uprava prodati teren od oko 800 kvadrata na kojem je danas policijski parking, a gdje bi se gradio aneks budućeg hotela.

- Bez tog proširenja jednostavno neće biti investicije u hotel. Studija arhitekta Igora Pedišića, koji je ponudio butik hotel s 60-ak soba i s kojim sam osobno bio iznimno zadovoljan, nije prošao kod hotelskih lanaca. Kad su vidjeli lokaciju hotela na rivi rekli su: vauuu! Ali kad su investiciju stavili u kalkulaciju, shvatili su da je takav projekt apsolutno neisplativ.

Predložili su dogradnju hotela na 150 soba. Ako je ulaganje po sobi između 150 i 200 tisuća dolara, sami izračunajte kolika je to investicija - kaže Miletić svjestan da će veliku prepreku prema zacrtanom cilju imati u zadarskim konzervatorima koji nisu pretjerano skloni mijenjanju vanjskog izgleda i gabarita zaštićene zgrade nekadašnjeg hotela “Bristol”. - Načelno smo razgovarali s konzervatorima, ali zasad nismo ulazili u detalje.

Ipak smatram da je glavna odluka na Gradu. Ako on da zeleno svjetlo, što može napraviti prema uvjetima novog prostornog plana, ja ulazim u investiciju, a Zadar će na rivi dobiti novi sadržaj, “brand name” hotel koji u svakom slučaju zaslužuje. No, što će se biti s hotelom “Zagreb” ako grad i/ili konzervatori ne prihvate ponuđeni prijedlog?

- Dosad smo u nekoliko navrata razmišljali o drugim varijantama, kao što je hostel ili prenamjena u stambeni prostor. Pokušavali smo i otkupiti stanove u susjednom dijelu zgrade, ali vlasnici za njih traže basnoslovne iznose. Na kraju smo od svega odustali jer ništa nije bilo isplativo, kaže Miletić.

SD/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.