Biznis

Poslovanje

Hrvatska pošta ostvarila 33,5 milijuna kuna dobiti u 2011.godini

Hrvatska pošta ostvarila 33,5 milijuna kuna dobiti u 2011.godini

Prema nerevidiranom financijskom izvještaju o poslovanju Hrvatske pošte u protekloj godini, Hrvatska pošta je i u 2011. godini ostvarila pozitivan neto-rezultat.

Naime, Hrvatska pošta je u 2011. godini ostvarila 43 milijuna kuna operativne dobiti (EBIT) te 33,5 milijuna kuna konsolidirane neto-dobiti. Podsjetimo, Hrvatska pošta je i u 2010. godini ostvarila neto-rezultat od 35 milijuna kuna dobiti.

Također, Hrvatska pošta je i u 2011. godini dodatno povećala svoju profitabilnost, koja je s 3,38% u 2010. godini povećana na 3,66% u prošloj godini. Tim rezultatom Hrvatska pošta posluje na razini profitabilnosti europskih poštanskih operatora, koja iznosi između 3 i 5 posto.

Osim povećanja profitabilnosti, Hrvatska pošta je i u 2011. godini nastavila s rastom novo ostvarene vrijednosti koja je iznosila 1.198 milijuna kuna (2008.: 1.111 mil. kn; 2009.: 1.120 mil. kn; 2010.: 1.190 mil. kn). Slobodni novčani tijek iz poslovnih aktivnosti (EBITDA) za 2011. godinu iznosio je nešto malo više od 127 milijuna kuna. U protekloj 2011. godini Hrvatska pošta je nastavila i sa smanjenjem poslovnih rashoda, koji su u odnosu na 2010. dodatno smanjeni za 34 milijuna kuna.

Protekla, 2011., godina Hrvatskoj pošti doista je donijela brojne novosti. Rezultati restrukturiranja i nove organizacije dali su dobre rezultate i pokazali da je Hrvatska pošta uhodana u svakodnevnu tržišnu utakmicu i spremna za liberalizaciju tržišta koja stupa na snagu 2013. godine.

Nastavak priprema za gradnju središnjega logističkog centra, ulazak u vlasničku strukturu Tiskare „Vjesnik", ulazak na tržište s E-doc sustavom za informatizaciju javne uprave, pripreme za digitalnu televiziju Hrvatske pošte te poboljšanja postojećih usluga samo su neki od temelja dobre prošlogodišnje strategije i uspješnog poslovanja.

U 2011. godini Hrvatska pošta je na ljestvici najuspješnijih poduzeća po novostvorenoj vrijednosti, točnije među 10 najboljih. Na ljestvici se, podsjetimo, Hrvatska pošta, našla 2010. godine, plasirajući se odmah na visoko šesto mjesto. Za određivanje plasmana uzimali su se podatci svih tvrtki u Hrvatskoj te je riječ o velikom uspjehu jer prije 2009. godine Hrvatske pošte nije bilo na toj ljestvici.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.