Biznis

Marketinški trikovi

Znate li na što treba paziti na rasprodajama?

Znate li na što treba paziti na rasprodajama?

Kupnjom u siječnju, za vrijeme sezonskog sniženja, mnogi građani pokušat će uštedjeti koju kunu. Važno je dobro otvoriti oči kad se kupuje na rasprodajama i, naravno, kupovati planski, u skladu s budžetom, javlja danas.hr

U siječnju se najviše kupuju stvari poput zimskih jakni, kaputa i cipela, kojima cijena na sniženjima zna biti osjetno manja nego na početku sezone, iako će nam biti potrebni još nekoliko mjeseci.

"Sniženja traju do kraja siječnja, kad nam stižu nove kolekcije, počela su s 30 posto, a sad su negdje oko 50 posto. Naravno, još će se snižavati tako da će do kraja siječnja biti i do sedamdeset posto', rekla je Marija Gamulin, glasnogovornica jednog trgovačkog centra.

Marketinški trik

I dok jedni smatraju da se na rasprodajama doista može uštedjeti, drugi kažu - sve je to marketinški trik. "Jasno mora biti naznačena cijena koja je bila prije sniženja i koja je nakon sniženja, i u postocima. Ta ista cijena mora odgovarati i na blagajni", rekao je Igor Vujović iz Društva za zaštitu potrošača.

Kazne i do 100.000 kuna!

Iako trgovci često ističu da se roba kupljena na sniženju ne može vratiti, iz Udruge Potrošač upozoravaju da to nije točno. "Roba koja je na sniženju i na akciji se isto tako može reklamirati u zakonskom roku od tri do šest mjeseci. Samo roba s greškom, ako je potrošač informiran da je roba s greškom, ona se ne može reklamirati", objasnio je Vujović za Dnevnik.hr.

Za kršenje potrošačkih prava propisane su i kazne ,i to od deset do čak sto tisuća kuna. Primjerice da neki trgovac spusti cijene na deset kaputa i reklamira sezonsko sniženje od dvadeset do sedamdeset posto. Barem petina, dakle dva kaputa moraju biti snižena na maksimalnih sedamdeset posto, u protivnom prijeti mu kazna.

danas.hr/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.