Najavljujemo 2.Dan kreativnog biznisa
Hrvatskim poduzetnicima treba smijeha!
Dani kreativnog biznisa posve su drugačiji i originalni poslovni susreti poduzetnika koji već godinama uspješno kormilare poduzetničkim vodama, onima koji su u njih tek ušli i onih koji se tek spremaju startati. 14. ožujka u zagrebačkom klubu Saxu, od 18 do 21 sati (nakon čega slijedi party uz živi bend) očekuje vas novi, još kreativniji i dinamičniji 2.Dan kreativnog biznisa! Svi će imati prilike čuti 3 uspješne Poduzetničke priče i uživati u stand up komediji.
O predavačima
Saša Jurković više od deset godina obnaša funkciju Direktora portala posao.hr koji je za to vrijeme postao jedan od vodećih portala na tržištu rada te inicijator raznih projekata prepoznatljivih u HR zajednici. Tomislav Car, direktor je tvrtke Infinum, koja je narasla do 25 zaposlenika u manje od 3 godine. Bave se dizajnom i developmentom softvera, a danas im je oko 50% prihoda od izvoza. Maja Škrinjar, vlasnica Kasiopeje, male obiteljske firme koja danas ima imanje na 12 hektara nadomak Bjelovara u selu Jabučeta gdje proizvode med, maslinovo ulje, pčelinji vosak, propolis i ljekovito bilje, koje sade ili sakupljaju. Svi Kasiopea proizvodi su napravljeni isključivo od 100% prirodnih materijala.
Pokretač stand up
komedije u Hrvatskoj
Između predavača, očekuju vas 2 kreativna prijalaza - stand up poslastica.
U goste nam dolazi Pedja
Bajović koji nije, otkad zna za sebe, htio biti komičar. Jedan je
od pokretača stand up comedy scene u Hrvatskoj te je aktivno angažiran u
razvoju regionalne mreže ‘komičara s nogu'.
„Kada radimo, radimo intenzivno, a kada tome radu
dodamo komediju, glazbu i zanimljivo druženje, svaki posao postaje još
kreativniji! Zbog toga se na našim biznis okupljanjima poduzetnici uvijek dobro
zabave i nasmiju, a kući odlaze sa idejama i planovima u glavi" - rekla
je organizatorica Martina Kocijan, direktorica agencije Kreativna Vjeverica.
2. Dan kreativnog biznisa završit će organiziranom razmjenom vizitki, tijekom koje ćemo se imati prilike umrežiti se sa svim okupljenim predavačima, organizatorima i sudionicima susreta te dogovoriti konkretne sastanke i poslove.
Ne propustite biznis okupljanje, koje će otvoriti sva vaša čula! Ulaznice po simboličnoj cijeni kupite preko stranice http://www.kreativni-biznis.com/2dan.html
Vezane vijesti
-
Dok jedni očajnički dižu ruke i tvrde da je ova sezona na Jadranu počela katastrofalno, drugi se bore s neočekivanim problemom – nedostatkom radne snage! Ubrzano otvaranje novih hotela i restorana stvorilo je krizu u potrazi za radnicima ostavljajući mnoge poslodavce na rubu očaja.
-
Postoje neke stvari koje jednostavno nije mudro izgovoriti na radnome mjestu.
-
Morate navesti vaše vještine. One ne moraju biti u posebnom dijelu „vještine“ već je i bolje da ih utkate u vaš sažetak.
-
Ako ste pomislile da ste među rijetkim ženama koje ne vole svoj posao - varate se.
Izdvojeno
-
Nešto je na ljudima što komarce jednostavno snažno privlači. Osim mirisa i daha, izložena ljudska koža na njih djeluje kao svojevrstan neonski reklamni natpis na kojemu je istaknuto da je ''bar s krvlju'' za njih otvoren.
-
Buka automobila, preglasni susjedi, građevinski radovi... Utjecaj svakodnevne i dugotrajne izloženosti konstantnoj buci u vlastitom domu u nekim slučajevima može rezultirati kroničnim bolestima poput povišenoga krvnog tlaka ili kardiovaskularnih problema.
-
Većina zaposlenih žena zazire od nošenja crvenoga ruža na posao, smatrajući kako je preizazovan, previše seksi i agresivan te možda 'šalje' i pogrešnu poruku kolegama u radnoj okolini. Smatraju kako je on prikladan isključivo u svečanim prigodama, ili u večernjim izlascima.
-
S naslovne stranice gotovo svakog ženskog magazina, ili specijaliziranog internetskog portala u čitateljice gleda savršena ljepotica i zbog njih se većina žena same sebi čine neprivlačnima, pišu brojni američki portali namijenjeni ženama i podizanju njihovoga samopouzdanja, ali i britanski Dazed Magazine.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.