Biznis

"Mediteran kakav je nekad bio" iduće godine odlazi u povijest

Lorencin: Kreće se u rebrendiranje hrvatskog turizma

Lorencin: Kreće se u rebrendiranje hrvatskog turizma

Slogan "Mediteran kakav je nekad bio" u proljeće iduće godine odlazi u povijest

Hrvatska turistička priča kreće u proces rebrendiranja. Može li to produžiti turističku sezonu, otvoriti neka nova tržišta, te donijeti još bolju 2015. u intervjuu za MS otkriva ministar turizma Darko Lorencin.

 

Slogan "Mediteran kakav je nekad bio" u proljeće iduće godine odlazi u povijest. Provest će se šira rasprava o novoj hrvatskoj turističkoj priči, te će se izabrati novi par riječi kojima ćemo turiste uvjeravati da je Hrvatska najbolji izbor. Tržište nas prepoznaje po dvadesetak atributa, što nije dobro jer djeluje zbunjujuće, moramo se fokusirati na nekoliko atributa prema kojima će Hrvatska biti prepoznatljiva, istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin.

"Imamo tu sreću da ćemo imati težak posao u izboru tih četiri do šest, sedam atributa jer Hrvatska je raznolika zemlja. To je jamstvo za budućnost turizma i taj proces počinjemo ovih dana. Raspisuju se natječaji za izbor najbolje ideje, slogana i onda će se logotip prilagoditi toj kampanji."

Sve je ovo dio Strateškog marketinškog plana turizma do 2020., čiji je cilj jasan, ojačati hrvatski brend, a samim time produžiti turističku sezonu i povećati zaradu, za što je potrebna jedna originalna priča, kaže ministar.

"Idemo tražiti veliku ideju, jedno kreativno rješenje koje će pričati priču o Hrvatskoj i gdje će asocijacija na Hrvatsku biti u tipu logotipa."

Veliku ulogu u produljenju turističke sezone trebao bi odigrati i program "Hrvatska 365". Njime se ističe kontinentalni turizam, kako bi se pokazalo da Hrvatska nije destinacija isključivo mora i sunca.

"Jedan od procesa bit će i sa jedinicama lokalne samouprave gdje tražimo njihovu uključenost. Držati objekt otvoren u 3. ili 4. mjesecu izaziva određene troškove, dakle da se i njima bilo smanji komunalna naknada da preko zime ne moraju plaćati itd. To je program 365 koji će za godinu, dvije, tri ,ovisno o destinaciji i proizvodima, davati i različite rezultate."

Što se tiče novih perspektivnih tržišta, Lorencin ističe kako u 2015. bilježimo rast turista iz SAD-a za 16 posto, Iraca za gotovo 20 i Kineza za 36 posto. Ministar naglašava i kako je Hrvatska zanimljivo touring destinacija.

"To znači da turisti sa dalekih tržišta koji dolaze, žele u 15 dana posjetiti tri do četiri zemlje. Mi želimo da osam dana potroše u Hrvatskoj. Mislim da u tome možemo uspjeti jer Hrvatska ima što za ponuditi. Touring turizam donosi veću potrošnju po gostu, koji je atraktivan tijekom cijele godine, to je turizam kojeg ne interesira sunce i more."

Rezultatima za prvih devet mjeseci ove godine ministar je zadovoljan. Bilježimo rast dolazaka gostiju za 4,2 posto, te noćenja za 2 , a Lorencin vjeruje kako će se pozitivan trend do kraja godine zadržati što bi trebalo rezultirati rastom prihoda od 1 do 3 posto. Okrenuo se i prema 2015. za koju vjeruje da će biti komotnija.

"Međutim ogroman je broj faktora koji utječu na uspješnost jedne turističke godine, od razmještaja praznika do vremena. Jasno i o tome kako ćemo se prezentirati i razvijati dalje proizvod, no to nas ne brine, mi imamo zacrtan svoj put, svoje ciljeve."


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.