Komentirao i Neil Cole
Hrvatska je puno više od sunca i mora
Više turista i više novca, ono je što Hrvatska i njezine turističke vlasti očekuju svake sezone. Dobar indikator je Uskrs, iako su nam i dalje ključni turistički 'proizvod' sunce i more. I dok potrebe za povećanjem broja gostiju, u sezoni i nemamo, barem do realizacije planiranih investicija i povećanja smještajnih kapaciteta, predsezona i posezona u fokusu su i Ministarstva turizma.
Evo očekivanja prvog čovjeka Darka Lorencina:
"Najave za predsezonu su dobre, redovite, na svim glavnim tržištima je optimizam, a što se tiče prihoda, to dolazi post festum. Vjerujem, obzirom na sva ulaganja, da ćemo imati povećanje prihoda", kazao je ministar.
A uoči sezone razgovarali smo s vrsnim poznavateljem svjetskog turizma, Neilom Coleom, novinarom ITB Berlin Newsa. "Želim doći u Hrvatsku, šokiran sam podatkom da je samo 40 posto zemlje otkriveno i poznato turistima", rekao nam je Cole.
"Imate toliko stvari za koje ni ja nisam znao, toliko je toga pod zaštitom UNESCO-a, tu su prekrasne plaže i uvale. Poželio sam doći u Hrvatsku."
Planovi privlačenja turista u posezoni i predsezoni, su mudri, smatra Cole.
"Ljudi još uvijek putuju na odmor u jeku sezone kako bi se sunčali i odmarali uz plažu. No očito je da je Hrvatska puno više od toga - ima povijesnu i kulturnu baštinu, ponudu na kontinentu. Stoga je pametno pokušati kapitalizirati ponudu izvan udarne sezone, privući turiste koji ne moraju odlaziti na odmor tijekom školskih praznika, recimo tijekom travnja i svibnja, kada je vrijeme blago ili najesen kada je još uvijek dobro. Meni je to privlačno, a privlačno će biti i mnogima kojima za takvo što ne pada odmah napamet Hrvatska".
Rast turizma od 5 posto na globalnoj razini očekuje se u ovoj godini, no nestabilne političke situacije poput ukrajinske, uvijek mogu imati negativan utjecaj. Ipak, Cole poručuje da će ljudi uvijek putovati.
"Teško je znati koliki će biti utjecaj ukrajinske krize. No politika uvijek utječe, ali na zahvaćenu sredinu. Ljudi će ipak uvijek putovati", zaključio je Cole.
Vezane vijesti
-
Lorencin je spomenuo i kako se provode snažne mjere protiv sezonalnosti te kako se Hrvatska sada promovira kao destinacija kulturnog turizma, biciklizma, enogastronomije, nautike i poslovnog turizma
-
-
Prema analizi trenutno aktivnih, ali i najavljenih aviolinija, koju je napravila Hrvatska turistička zajednica, u ljetnoj sezoni 2021. prema Hrvatskoj u najavi je prometovanje više od 180 aviolinija.
-
Otprilike trećina Nijemaca nije sigurna hoće li odmor ove godine biti opcija zbog dugotrajnih ograničenja u pandemiji koronavirusa, pokazuju rezultati istraživanja, a za one koji planiraju prednost imaju putovanje automobilom i privatni smještaj uz cijepljenje kao preduvjet.
Izdvojeno
-
Juniori Vaterpolo kluba Zadar 1952 pobjedom, otvorili su Završnicu Kupa Hrvatske koja se održava u Zadru.
-
Prodaja ulaznica za prvu i drugu finalnu utakmicu prvenstva FAVBET Premijer lige od danas je online na Entrio.hr, te na svim prodajnim mjestima Entria (Trafika Felix, Tisak Media, Ghetaldus optika), a od sutra i na blagajnama ispred dvorane:
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Zadarski plesni ansambl nastavlja treću plesnu sezonu usprkos blokadi gradskog proračuna. Ovaj put u goste nam dolazi Studio za suvremeni ples s predstavom Žar-ptica.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.