Biznis

Od 30.04.-03.05.2015.

Dani hrvatske male brodogradnje ove godine dvostruko veći!

Dani hrvatske male brodogradnje ove godine dvostruko veći!

Uz najbolje hrvatske brodove po prvi put se predstavlja i Sajam turističkih atrakcija

Na današnjoj konferenciji za medije koja je održana na splitskoj Rivi, predstavljen je program tradicionalne proljetne manifestacije Dani hrvatske male brodogradnje koja će po 7. put za redom okupiti domaće proizvođače plovila i renomirane brendova nautičke i ribolovne opreme od 30.04.-03.05.2015. u marini hotela Le Meridien Lav u Podstrani pokraj Splita.

Od samih početaka, cilj manifestacije je specijalizirana promocija i plasman cjelokupne palete tradicijskih i modernih plovila za sve namjene iz svih krajeva naše zemlje, a i ove godine posjetiteljima je omogućen besplatan ulaz kao i testne vožnje svih plovila izloženih u moru.

Prema riječima predsjednika udruge Dani hrvatske male brodogradnje, Branimira Matijace, osim što će površinom ovogodišnje izdanje biti dvostruko veće od svih dosadašnjih, DHMB se još jednom potvrdio kao idealno mjesto za predstavljanje novih plovila pa će tako, uz već poznate i provjerene modele plovila i širok izbor nautičke opreme, posjetitelji imati prilike po prvi puta vidjeti modele Bura 750 tvrtke Bura Boats, novu Betinu 700s tvrtke Certus brodogradnja d.o.o., Glassboat Sol Maris 23 tvrtke JK Kosanović, dugoočekivanu Leidi 660 obrta Leidi koja je već sada izazvala veliko zanimanje na društvenim mrežama te izuzetno zanimljivu drvenu samogradnju Gossip koja je nastajala čak 3 godine i koja je djelo dva zaljubljenika u more i meštra od drva.

Kako bi pripomogli produljenju turističke sezone i stvaranje novih vrijednosti turističke ponude, organizatori Dana hrvatske brodogradnje ove godine predstavljaju i novi projekt - Sajam turističkih atrakcija:

Nakon 6 godina kontinuiteta organiziranja ove manifestacije, Branimir i ja smo procijenili kako je došlo vrijeme za novi iskorak u našem projektu, a ujedno i konkretnije povezivanje s turizmom kao temeljnom granom razvoja Dalmacije. Sa Sajmom turističkih atrakcija i Tomijem Božikovićem kao novim članom tima, postigli smo oba zacrtana cilja, a to su prepoznali i naši višegodišnji partneri iz hotela Le Meridien Lav, Marine Lav, Splitske banke, ali i neki novi, posebno Ministarstvo turizma, Euroherc i Hrvatska radio televizija  - izjavio je suorganizator, Damir Skelin.

Bogata ponuda Sama turističkih atrakcija obuhvaća usluge i proizvode za adrenalinske i vodene sportove, plažne sadržaje, komunalnu opremu, vanjske teretane, dječja igrališta te sve za kayaking, trekking, biciklizam, ronjenje, kite-surfing te ostale aktivnosti na moru i u prirodi, a potrebu organizranja ovakve manifestacije istaknuo je, u ime Sajma turističkih atrakcija, Tomi Božiković

Uslijed nacionalnih programa i konstantnih polemika i napomena o nužnosti produljenja turističke sezone često spominjana fraza je - turistički proizvod. Sajam turističkih atrakcija direktna je business to business poveznica između hotelijera, vlasnika kampova,koncesionara plaža, privatnih iznajmljivača i pružatelja usluga sa dobavljačima sadržaja i proizvoda koje možemo ponuditi kao turističke atrakcije. Moramo stvarati nove vrijednosti, nove ponude i držati korak s turističkimtrendovima i destinacijama koje su to već prepoznale.

Svoju potporu Danima hrvatske male brodogradnje i Sajmu turističkih atrakcija ove godine je pružilo i Ministarstvo turizma.

Savjetnik ministra turizma Ivo Bašić istaknuo je važnost predstavljanja novih i inovativnih turističkih proizvoda široj javnosti i svim subjektima uključenima u razvoj turizma kako bi se postigli glavni zacrtani a to su produljenje sezone i obogaćivanje ponude kako bi se odmakli od epiteta destinacije koja gostima nudi samo sunce i more.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.