Biznis

Turistički trendovi

Sve više Hrvata ljetuje u Grčkoj jer nudi najviše za uloženo

Sve više Hrvata ljetuje u Grčkoj jer nudi najviše za uloženo

Unazad nekoliko godina, među najpopularnijim su turističkim destinacijama domaćih turista Grčka i Turska, ali dolaskom novih avioprijevoznika na naše tržište, raste zanimanje za egzotične destinacije koje su sve pristupačnije.

 

Kako kaže Zoran Šašić iz agencije e-Tours, Grčka je bila veliki hit prošle godine, a čini se da taj trend neće samo tako nestati.

'Najtraženiji inozemni aranžmani ovoga su ljeta Grčka i Turska. Grčka je prošlogodišnja hit-destinacija i prognoze su joj vrlo dobre i za ovu godinu. Osim Grčke i Turske, prošle godine vrlo su tražene bile ljetne destinacije i Egipat i Tunis', kaže Zoran Šašić.

Prema njegovim riječima među stranim destinacijama prednjači zanimanje za Santorini, Kretu i Rodos, a od domaćih aranžmani za Opatiju, Murter, Jelsu i Primošten.

Grčka je izuzetno interesantna ne samo zbog sigurnosne situacije u okruženju, već i zbog izuzetno bogate i raznolike ponude kvalitetnog smještaja, gastronomije i znamenitosti.


'Sada Grčka nudi najviše za uloženo, a Turska je tradicionalno zanimljiva zbog svog all inclusive koncepta i bogate ponude kvalitetnih smještajnih kapaciteta. U današnje vrijeme ubrzanog življenja i sve kraćih godišnjih odmora povećava se interes za tzv. potpunim odmorom, baziranom na cjelokupnoj ponudi u odmaralištima (all inclusive resortima)', kaže Šašić.

Zapitali smo ga osjeti li se još recesija ili se ljudi ipak ne odriču putovanja.

'Dugogodišnja recesija, ali prvenstveno i konkurencija definitivno je utjecala ne samo na pad potražnje, već i na pad prosječne cijene aranžmana, tako da su na neki način i one egzotične destinacije sada vrlo pristupačne po cijeni. Prošli tjedan kupljena je karta za New York za oko 3.000 kuna što ne pamtim u svom 25 godišnjem radu u turizmu! Bangkok za 4.000 kuna također je postao uobičajena ponuda. Putnici koji su tradicionalno putovali na egzotične destinacije zadržali su tu praksu.

Dolaskom novih avioprijevoznika na hrvatsko tržište (Qatar Airways, Fly Dubai, Air Serbia...) i jačanjem konkurencije npr. Turkish Airlines uveo je dva leta dnevno za Istanbul, Qatar Airways sada leti svaki dan iz Zagreba direktno za Dohu i ostale tropske destinacije, došlo je do bitnog sniženja cijena letova.

Pristupačnijim cijenama letova u kombinaciji s tradicionalnim obročnim plaćanjem ta su putovanja sada puno dostupnija te je u tom segmentu putovanja prisutan trend rasta. Po mojoj procjeni broj odlazaka u inozemstvo povećao se za minimalno sedam do 10 posto', otkrio nam je Zoran Šašić iz e-toursa. 



Dodavanje novih komentara je onemogućeno.