Najviše višednevnih putovanja privatno i po Hrvatskoj
Hrvatski građani na putovanja lani potrošili 20 mlrd. kuna
Gotovo 50 posto stanovnika Hrvatske od 15 na više godina u 2014. bilo je barem na jednom višednevnom putovanju, a na ukupnih gotovo 8,2 milijuna takvih putovanja po Hrvatskoj i u inozemstvu potrošili su blizu 14,5 milijardi kuna, dok su za gotovo 13 milijuna jednodnevnih putovanja izdvojili 5,5 milijardi kuna.
Podaci su to Državnog zavoda za statistiku objavljeni u sklopu prvih rezultata iz istraživanja Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2014., koje pokazuje i da su stanovnici Hrvatske na ukupnih 8,2 milijuna višednevnih putovanja u toj godini ostvarili blizu 48 milijuna noćenja odnosno u prosjeku 6 noćenja po putovanju. Prosječno su po putovanju trošili 1.773 kune ili 302 kune dnevno.
Najviše višednevnih putovanja privatno i po Hrvatskoj
Glavnina ili 80,5 posto ukupnih lanjskih višednevnih putovanja hrvatskih građana odnosilo se na njihova privatna putovanja, a na njih 6,6 milijuna potrošili su gotovo 10 milijardi kuna.
Najviše privatnih putovanja, 70 posto ili 4,6 milijuna, bilo je u Hrvatskoj, za što su potrošili 4,2 milijarde kuna ili prosječno 916 kuna po putovanju odnosno 172 kune dnevno. Pritom su ostvarili 24,5 milijuna noćenja.
U inozemstvu su hrvatski građani privatno putovali znatno manje; takvih putovanja bilo je nešto malo više od 2 milijuna, a noćenja gotovo 13 milijuna. No, za ta putovanja potrošili su 5,6 milijardi kuna. Veći su bili i njihovi izdaci na tim putovanjima i iznosili su 2.775 kuna prosječno po putovanju ili 437 kuna dnevno.
Za razliku od privatnih, poslovnih višednevnih putovanja hrvatskih građana prošle godine bilo je znatno manje ili ukupno 1,5 milijuna, uz ostvarenih 10,5 milijuna noćenja. No, su na njima su nešto više potrošili nego na privatnim putovanjima odnosno ukupno 4,6 milijardi kuna. Prosječno su po tom putovanju trošili 3.039 kuna ili 440 kuna dnevno.
U Hrvatskoj su poslovno ostvarili 787 tisuća putovanja, blizu 3,5 milijuna noćenja te za to potrošili ukupno 1,1 milijardu ili prosječno po putovanju 1.389 kuna, a prosječno dnevno 314 kuna.
Iz DZS-a navode da su na višednevna putovanja najviše lani išli u Bosnu i Hercegovinu gdje je ostvareno 23 posto tih putovanja, a slijede sa po 13 posto Austrija i Slovenija te Italija i Njemačka sa 9 odnosno 8 posto.
Podaci DZS-a pokazuju da su hrvatski građani u prošloj godini na jednodnevna putovanja najviše išli privatno, na što se odnosi 87 posto od ukupnog broja ili 11,3 milijuna putovanja, za što su ukupno izdvojili 4,7 milijardi kuna ili prosječno 419 kuna po putovanju.
I najviše jednodnevnih putovanja bilo je po Hrvatskoj, 9,6 milijuna, na što je potrošeno 3,7 milijardi kuna ili 381 kuna prosječno po putovanju.
U inozemstvu su hrvatski građani lani ostvarili 1,6 milijuna jednodnevnih putovanja, potrošivši pritom nešto malo više od milijardu kuna ili prosječno 642 kune po putovanju.
Poslovnih jednodnevnih putovanja hrvatskih građana u 2014. bilo je ukupno 1,6 milijuna, za što su ukupni izdaci iznosili 740 milijuna kuna ili 446 kuna prosječno po putovanju, a najviše je tih putovanja - 1,4 milijuna - bilo po Hrvatskoj, za što je ukupno izdvojeno gotovo 600 milijuna kuna ili u prosjeku 417 kuna po putovanju.
U inozemstvu su lani ostvarili 224 tisuće jednodnevnih putovanja, na što su potrošili 142 milijuna kuna ili u prosjeku 633 kune po putovanju.
Vezane vijesti
-
-
-
Istraživanje pokazuje i da Hrvati najradije provode godišnji odmor u svojoj zemlji
-
Jadran se prilično ispraznio u odnosu na ljeto kad je u Hrvatskoj dnevno bilo i po milijun gostiju, ali na obali ih je još oko 280.000, piše u subotu Večernji list.
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.