Liburnija d.o.o.
Prikupljanje najpovoljnije pisane ponude za zakup poslovnog prostora na autobusnom kolodvoru Biograd n/M
Temeljem članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine br. 125/11) i Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora Gradskog vijeća Grada Zadra, Klasa: 372-01/12-01/07, Ur. Broj: 2198/01-2/1-12-3 od 26. siječnja 2012. godine "Liburnija" d.o.o. Zadar raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prikupljanje najpovoljnije pisane ponude za zakup
- Poslovnog prostora na autobusnom kolodvoru u Biogradu n/M, površine 47,50 m2 s pripadajućom teracom, č.z. 1635 k.o. Biograd n/m;
- Prostor je pogodan za obavljanje uslužnih djelatnosti;
- Trajanje zakupa je tri godine;
- Početna zakupnina za poslovni prostor iznosi 3.500,00 kuna neto mjesečno;
- Troškove PDV-a snosi zakupnik;
- Sve režijske troškove snosi zakupnik;
- Eventualne preinake prostora snosi zakupnik;
- Svaki ponuditelj dužan je položiti jamčevinu u iznosu od 3.500,00 na žiro-račun
"Liburnije" d.o.o. IBAN HR8224840081100419156 kod Raiffeisen banke Zagreb - Poslovnica Zadar s naznakom "jamčevina" i pozivom na broj 02, te datumom uplate;
- Iznos uplaćene jamčevine bit će uračunat u zakupninu odabranog ponuditelja, a ostalim ponuditeljima bit će vraćena u roku od tri (3) dana od odabira;
- Dosadašnji zakupnik poslovnog prostora dužan je uz pisanu ponudu i dokaz o uplaćenoj jamčevini dostaviti i dokaz o plaćenim dospjelim tražbinama;
- Pisana ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
- osnovne podatke o pravnoj i fizičkoj osobi koja se natječe;
- presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu osobu,
odnosno presliku obrtnice, osobne iskaznice ili domovnice za fizičku osobu;
- dokaz o uplaćenoj jamčevini;
- naznaku poslovnog prostora za koji se daje ponuda na natječaj;
- ponuđeni iznos zakupnine izražen mjesečno u kunama po m2 u neto iznosu;
- kao i ostale tražene dokaze iz teksta javnog natječaja kojima dokazuju
ispunjavanje uvjeta iz javnog natječaja: - dokaz o uspješnosti poslovanja (BON- 1 i
BON- 2) ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja za pravne osobe, te BON- 2
(SOL-2) za fizičke osobe ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja: - dokaz o podmirenim dospjelim obvezama plaćanja poreza i doprinosa za zdrastveno i mirovinsko osiguranje u RH (potvrda Porezne uprave, ne starija od 30 dana od dana objave natječaja).
- Ponude za navedeni prostor dostavljaju se u zatvorenoj omotnici na adresu:
"Liburnija" d. o. o. Zadar, 23000 Zadar, Ante Starčevića 1 s naznakom "za poslovni prostor na autobusnom kolodvoru u Biogradu n/m, površine 47,50 m2 - ne otvarati" ili osobno na adresu Ivana Matije Škarića bb u Zadru, soba br. 1/I.
- Krajnji rok za podnošenje ponuda je 30. srpnja 2015. godine (četvrtak) do 10.30 sati.
- Javno otvaranje ponuda obavit će Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dana 30. srpnja 2015. godine (četvrtak) u 10.30 sati u prostorijama "Liburnije" d.o.o. Ivana Matije Škarića bb u Zadru, soba broj 3/I.
- Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili ovlašteni predstavnici ponuditelja.
- Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune, nepravovaljane i neprecizne ponude, ni ponude sudionika javnog natječaja koji nisu podmirili sve svoje dospjele obveze prema "Liburniji" do dana javnog otvaranja ponuda.
- U slučaju da dva ili više ponuditelja koji ispunjavaju uvjete iz natječaja ponude isti iznos zakupnine, pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda ranije zaprimljena na protokol "Liburnije" d.o.o.
- Osobe koje žele ostvariti prvenstveno pravo dužni su sudjelovati u postupku natječaja, istaknuti u ponudi pravo prvenstva i dostaviti pravovaljan dokaz o svojem statusu, a ukoliko njihova ponuda nije ponuda s najvišom cijenom, pravo prvenstva ostvaruju prihvatom najviše postignute zakupnine.
- Ponude se mogu povući najkasnije do trenutka otvaranja ponuda. Ponuditelji koji povuku ponudu do trenutka javnog otvaranja ponuda imaju pravo na povrat jamčevine.
- Nakon donesene odluke o dodjeli poslovnog prostora u zakup najpovoljnijem ponuditelju, ukoliko isti odustane od dobivenog poslovnog prostora i sklapanja ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni poslovni prostor javni natječaj će se ponoviti.
- Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donosi odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja. Najpovoljniji ponuditelj je ponuditelj koji ispunjava sve uvjete iz javnog natječaja, te je ponudio najveći iznos zakupnine.
- Ugovor o zakupu sklopit će se s najpovoljnijim ponuditeljem i to najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj ne sklopi ugovor o zakupu poslovnog prostora u označenom roku, smatra se da je odustao od istog, te gubi pravo na povrat jamčevine, a za predmetni prostor javni natječaj će se ponoviti.
- Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava - potvrđen (solemniziran) kod Javnog bilježnika, sukladno odredbi članka 4. stavka 3. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, a na trošak zakupnika.
- Sve dodatne informacije mogu se dobiti u Pravnoj službi "Liburnije" d.o.o. na tel. 343-709.
- Svi ponuditelji bit će pisanim putem obaviješteni o rezultatima natječaja u roku od 3 dana od dana odabira.
-" Liburnija" d.o.o. zadržava pravo u cjelini ili djelomično poništiti natječaj bez iznošenja razloga.
- Napomena: Postoji rizik izmiještanja autobusnog kolodvora u Biogradu n/m na drugu lokaciju, sukladno aktima Grada Biograda n/m, ali "Liburnija" d.o.o. ne snosi odgovornost za ovaj rizik koji može biti poseban otkazni razlog ugovora.
"Liburnija" d. o. o. Zadar
Vezane vijesti
-
Temeljem članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine” br. 125/11, 64/15 i 112/18)
-
Pozivamo vas na koncert mješovitog pjevačkog zbora Condura Croatica koji će zajedno s Udrugom žena Luzor s otoka Ugljana izvesti oratorij Svit za spasom vapije. Koncert je na rasporedu u subotu, 16. 11. s početkom u 19 sati u crkvi sv. Šime.
-
Policijski službenici su vozače isključili iz prometa te su sukladno odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, prekršajno sankcionirani uz novčanu kaznu od 260 eura.
Izdvojeno
-
Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu obaviještena je o pomorskoj nesreći putničkog katamarana „Princ Zadra“ u vlasništvu tvrtke Miatrade, koji se 15. studenog 2024. oko 18:20 sati nasukao kod otoka Premuda.
-
U petak, 15. studenoga, u Kneževom dvoru u Pagu održano je edukativno predavanje pod nazivom "Iznajmljivanje smještaja u domaćinstvu - kako dalje?", u organizaciji Turističke zajednice Grada Paga i Turističke zajednice Općine Povljana.
-
Međunarodni istraživački tim pod vodstvom Ivana Đikića s Instituta za biokemiju II Goethe Sveučilišta u Frankfurtu otkrio je novi mehanizam ključan za proizvodnju staničnih proteina, koji otvara vrata dijagnosticiranju niza bolesti uključujući određene vrste raka, Parkinsonovu i Alzheimerovu bolest, objavljeno je u časopisu Science.
-
Večeras, 16. studenoga, priliku da uživati u jedinstvenom programu ovog fenomenalnog zbora imat će zadarska publika, u HNK u Zadru, a sutra zagrebačka publika u Lisinskom.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.