„Croatia, Full of Life"!
U Londonu započinje World Travel Market
U Londonu danas počinje World Travel Market, jedna od najznačajnijih turističkih burzi na svijetu.
Među više od 180 zemalja i Hrvatska će predstaviti svoju ponudu i to prvi put s novim komunikacijskim konceptom „Croatia, Full of Life".
Londonskim sajmom i službeno počinje sezona turističkih sajmova za 2016. Koliko je World Travel Market značajan dovoljno govori podatak da je samo prošle godine na njemu sklopljeno poslova u vrijednosti od čak 2 i pol milijarde funti, te je uspostavljeno oko 300 tisuća poslovnih kontakata.
Hrvatska je u novu sezonu odnedavno krenula pod novim sloganom „Croatia, Full of Life", čemu će biti prilagođen i naš štand. Novi komunikacijski koncept, koji je premijerno predstavljen upravo u Londonu, odlično je primljen, ističe direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.
"Sad je evo prošlo 15-ak, 20-ak dana i sa svih emitivnih tržišta na kojima trenutno aktivno radimo imamo pozitivne reakcije. Možda je još prerano ali ipak moramo reći da je primjećen značajan interes za Hrvatsku. Zacrtali smo ciljeve, znamo što hoćemo i što radimo", rekao je Ivičić.
A jedan od tih ciljeva je i produljene turističke sezone kako bi rezultati bili još bolji. Treba nam više avionskih linija i u tom smjeru vodit ćemo razgovore u Londonu, poručuje Ivičić. Rast tražimo na skandinavskom, njemačkom francuskom, talijanskom, te pogotovo tržištu Velike Britanije.
Uz predstavnike avio kompanija Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin idućih će se danas susresti i s brojnim drugim partnerima u cilju unaprjeđenja suradnje.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na štandu veličine 200 m2, na kojem je smješteno 16 suizlagača
Izdvojeno
-
Na Narodnom trgu postavljena je božićna jelka, doduše, još bez ukrasa. No, i to će se vrlo brzo promijeniti
-
U nedjelju, 1. prosinca, u Domu kulture u Povljani, održat će se predstava za djecu s početkom u 15 sati.
-
Očekuje se sudjelovanje oko 400 predstavnika lokalne samouprave i gospodarstva, od kojih je 60 gradonačelnika
-
Iza ovog projekta stoji Marko Vuletić, poznati hrvatski influencer s bogatim devetogodišnjim iskustvom u svijetu društvenih mreža, koji je svoju kreativnost pretočio u jedinstveni koncept personaliziranog nakita.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.