"Croatia Full of life"
Hrvatska traži turistički rast na britanskom tržištu
Od kolovoza prošle do srpnja ove godine iz Velike Britanije ostvareno je više od 63 milijuna putovanja što je porast od 7 posto u odnosu na isto prethodno razdoblje
Hrvatska se ovog tjedna predstavila na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi World Travle Market u Londonu. Reakcije na novi slogan hrvatskog turizma "Croatia Full of life" većinom su pozitivne, pogotovo s britanskog tržišta na kojem posljednjih godina bilježimo rast, a očekivanja za 2016. također su optimistična.
Od kolovoza prošle do srpnja ove godine iz Velike Britanije ostvareno je više od 63 milijuna putovanja što je porast od 7 posto u odnosu na isto prethodno razdoblje. Britanci su ujedno i jedni od najboljih svjetskih potrošača. Godišnje potroše više od 37 milijardi funti, a samo u Hrvatskoj prosječno dnevno ostave 122 eura što ih svrstava na sam vrh najboljih potrošača u našoj zemlji. Ne čudi stoga što tražimo rast na tom velikom tržištu.
Očekuje se da ćemo do kraja godine zabilježiti više od pola milijuna britanskih posjetitelja, čime bi prvi put dostigli brojke dolazaka s tog tržišta s kraja 1980-ih. Uz ovogodišnji plus od 15 posto, iduće godine očekuje se rast od 20 posto. Za veći porast nužno je više avio linija o čemu su se i vodili razgovori u Londonu. Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.
"Imat ćemo nešto novih linija iz Velik Britanije. Sad imamo jendu novu situaciju. Prije smo molili aviooperatere da nam otvore linije, a sada oni nas. Dakle, njima treba destinacija koja se traži. Hrvatska očito to postaje, a oni su isto voljni, vide da takve linije će imati manje rizika ali zamolili su nas da ne izlazimo s tim detaljima. Dok oni to ne objave službeno, uvijek postoji mogućnost da im netko drugi uskoči i ukrade liniju", rekao je Ivičić.
Nedavno istraživanje britanskog tržišta pokazalo je da su Britanci općenito zadovoljni hrvatskim prirodnim ljepotama i gastronomijom.
Osim mladih Britanaca koje zanima festivalski turizam, najviše potencijala za dolazak u našu zemlju imaju obitelji s djecom. Zabilježen je i novi trend, u Hrvatsku s britanskog tržišta sve više dolaze - samci. Aleksandra Pukšar iz turističke agencije Kompas Zagreb.
"Koji dolaze na turu ovdje po Hrvatskoj, pretežno borave u Dalmaciji. Oni se ovdje upoznaju i koncept programa je takav da se oni jednostavno moraju družiti svi sa svima i nakon desetak dana oni uspostavljaju nove kontakte, postaju prijatelji, počinju se družiti i kao takvi krenu dalje na normalna putovanja za dvoje", rekla je Pukšar.
Vezane vijesti
-
Prema analizi trenutno aktivnih, ali i najavljenih aviolinija, koju je napravila Hrvatska turistička zajednica, u ljetnoj sezoni 2021. prema Hrvatskoj u najavi je prometovanje više od 180 aviolinija.
-
Otprilike trećina Nijemaca nije sigurna hoće li odmor ove godine biti opcija zbog dugotrajnih ograničenja u pandemiji koronavirusa, pokazuju rezultati istraživanja, a za one koji planiraju prednost imaju putovanje automobilom i privatni smještaj uz cijepljenje kao preduvjet.
-
-
Radi se o uprizorenju 13 mitova i legendi, a kroz pet godina Istra Inspirita ispričano je skoro 400 priča
Izdvojeno
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.