Prezentacija
Hrvatska nautička ponuda na sajmu boot u Düsseldorfu
Sajam boot najvažniji je nautički sajam u Njemačkoj kojeg u devet dana trajanja posjećuje oko 250 tisuća zainteresiranih nautičara
Hrvatska turistička zajednica je i ove godine osigurala nastup, odnosno predstavljanje hrvatske turističke ponude na najvećem sajmu za nautičare u Njemačkoj - boot u Düsseldorfu.
Kako bi se ove godine pojačale promotivne aktivnosti na sajmu boot i kako bi se implementirao novi komunikacijski koncept „Hrvatska puna života", u sklopu hrvatskog štanda organizirane su razne dodatne aktivnosti.
Tako je održana prezentacija novog gastro-nautičkog vodiča „Schlemmertörns in Kroatien", prvog vodiča takve vrste u Njemačkoj koji sadrži pregled 66 probranih restorana na hrvatskoj obali, a koji su dostupni brodom. Radi se o djelu poznatog nautičkog novinara, fotografa i autora Bodo Müllera uz koautore Siegrun Scheitera i Jürgena Straßburgera, urednika nautičkog časopisa „Boote".
Prezentaciji je prisustvovalo 30 gastro i nautičkih novina i predstavnika charter branše koji su se odazvali na poziv Predstavništva Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta.
Okupljenim uzvanicima se u pozdravnoj riječi obratio direktor Predstavništva, Romeo Draghicchio, koji se zahvalio autorima na dosadašnjem doprinosu u promociji ovog, za Hrvatsku, važnog segmenta. U ime nakladnika Delius Klasing Verlaga se okupljenima obratio glasnogovornik Christian Ludewig, dok je u ime ACI d.d. prisutne pozdravila Predsjednica Uprave, Doris Peručić.
Na hrvatskom je štandu također održan i After boot Get Together koji je, na poziv Predstavništva HTZ-a, Hrvatske gospodarske komore i ACI d.d., okupio 250 najvažnijih partnera, odnosno predstavnika agencija, njemačkih i hrvatskih charter firmi te medija. Okupljanju se odazvao i Kurt Heinen - potpredsjednik njemačkog automobil kluba ADAC.
Predstavnici ACI-ja su na svom štandu organizirali prezentaciju novosti u ponudi za sljedeću sezonu uz najvažniji događaj u godini - otvorenje marine "Veljko Barbieri" u Slanom.
Vezane vijesti
-
-
Danas su u Opatiji predstavljeni rezultati istraživanja „Stavovi i potrošnja nautičara u Hrvatskoj - TOMAS NAUTIKA Jahting 2017.“ Rezultate su predstavili ministar turizma Gari Cappelli te voditeljica projekta „TOMAS NAUTIKA Jahting 2017.“ u Institutu za turizam, Zrinka Marušić.
-
Treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“ obuhvatio je nagradnu igru putem koje su potencijalni turisti preko web stranice kampanje mogli kreirati svoj idealan odmor i to preko 218 ponuđenih aktivnosti koje bi mogli doživjeti u Hrvatskoj.
-
Hrvatska turistička ponuda i ove se godine predstavlja na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj „Salon mondial du tourisme“, koji se održava od 15. do 18. ožujka u Parizu.
Izdvojeno
-
Unisex mantil od omiljenog pića – zvuči nevjerojatno, ali upravo je taj komad odjeće zvijezda nove capsule kolekcije hrvatskog brenda Krie Design, koji još od 2016. godine promovira održivu modu na globalnoj razini.
-
Najavljujemo jubilarnu, 30. Međunarodnu izložbu karikature, koja i ove godine okuplja brojne autore iz cijeloga svijeta
-
Udruga Zadarski pisci ZaPis u Brlogu 23. travnja organizira književni susret, svojevrsni hommage za prim. Mirka Jamnickog Dojmija - Cepelin nad Brlogom, referirajući se na naziv njegove poetske zbirke.
-
U subotu 26. travnja Dan žalosti u Republici Hrvatskoj povodom smrti Svetog Oca Franje
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.