Biznis

Obiteljski smještaj - golem potencijal hrvatskog turizma

Obiteljski smještaj - golem potencijal hrvatskog turizma

Ministar turizma Anton Kliman i predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja i turizma pri HGK Nedjeljko Pinezić održali su danas sastanak na temu budućnosti razvoja obiteljskog smještaja, tijekom sastanka su definirali izazove koji su pred tim dijelom turističkog sektora i usuglasili prijedlog njihovog rješavanja.

„Ovo je prvi sastanak na temu budućnosti obiteljskog smještaja, odnosno jedan u nizu prvih sastanaka s predstavnicima strukovnih udruženja u turizmu, čije ćemo interese svakako zastupati. Jedan od prvih poteza bilo je i pitanje rješavanja energetskih certifikata, čime smo pokazali da imamo snage i razumijevanja kod drugih ministarstava da riješimo probleme koji istinski muče sektor", naglasio je ministar turizma Anton Kliman.

Gospodin Pinezić zastupa oko 200 tisuća građana, odnosno 67 tisuća domaćinstava, koji su značajni za hrvatsko gospodarstvo u smislu ekonomskih doprinosa, ovom prilikom je istaknuo:

„Postigli smo visoku razinu suglasja oko implementacija primjera dobre prakse, što se tiče mikropoduzetništva. Želimo da obiteljski smještaj postane „superbrend" hrvatskog turizma, posebice ako gledamo na turizam kao doživljaj, a na hrvatske domaćine kao najbolje domaćine".

Ministar Kliman naglasio je kako su se u razgovoru dotaknuli samo niza izazova koji su pred njima, a kako želi kao resorni ministar doista zastupati sve ljude u sektoru.

„U razgovoru smo se između ostalog, dotaknuli i pitanja boravišne pristojbe, to je pitanje koje želimo bolje strukturirati i približiti lokalnoj zajednici, kojoj bismo ujedno dali više odgovornosti u formiranju turističkih razreda po područjima. Razgovarali smo i o pitanjima kategorizacije starijih apartmana, te mogućnosti stvaranja kreditnih linija čija bi namjena bila podizanje kvalitete, o čemu ćemo razgovarati i sa županijama, te HBOR-om", ističe Kliman.

Složili su se kako su „domaćini", odnosno pružatelji usluga smještaja u domaćinstvima velik potencijal hrvatskog turizma, za kojeg je nužno podizanje kvalitete te kvalitetno brendiranje.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.