Obiteljski smještaj - golem potencijal hrvatskog turizma
Ministar turizma Anton Kliman i predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja i turizma pri HGK Nedjeljko Pinezić održali su danas sastanak na temu budućnosti razvoja obiteljskog smještaja, tijekom sastanka su definirali izazove koji su pred tim dijelom turističkog sektora i usuglasili prijedlog njihovog rješavanja.
„Ovo je prvi sastanak na temu budućnosti obiteljskog smještaja, odnosno jedan u nizu prvih sastanaka s predstavnicima strukovnih udruženja u turizmu, čije ćemo interese svakako zastupati. Jedan od prvih poteza bilo je i pitanje rješavanja energetskih certifikata, čime smo pokazali da imamo snage i razumijevanja kod drugih ministarstava da riješimo probleme koji istinski muče sektor", naglasio je ministar turizma Anton Kliman.
Gospodin Pinezić zastupa oko 200 tisuća građana, odnosno 67 tisuća domaćinstava, koji su značajni za hrvatsko gospodarstvo u smislu ekonomskih doprinosa, ovom prilikom je istaknuo:
„Postigli smo visoku razinu suglasja oko implementacija primjera dobre prakse, što se tiče mikropoduzetništva. Želimo da obiteljski smještaj postane „superbrend" hrvatskog turizma, posebice ako gledamo na turizam kao doživljaj, a na hrvatske domaćine kao najbolje domaćine".
Ministar Kliman naglasio je kako su se u razgovoru dotaknuli samo niza izazova koji su pred njima, a kako želi kao resorni ministar doista zastupati sve ljude u sektoru.
„U razgovoru smo se između ostalog, dotaknuli i pitanja boravišne pristojbe, to je pitanje koje želimo bolje strukturirati i približiti lokalnoj zajednici, kojoj bismo ujedno dali više odgovornosti u formiranju turističkih razreda po područjima. Razgovarali smo i o pitanjima kategorizacije starijih apartmana, te mogućnosti stvaranja kreditnih linija čija bi namjena bila podizanje kvalitete, o čemu ćemo razgovarati i sa županijama, te HBOR-om", ističe Kliman.
Složili su se kako su „domaćini", odnosno pružatelji usluga smještaja u domaćinstvima velik potencijal hrvatskog turizma, za kojeg je nužno podizanje kvalitete te kvalitetno brendiranje.
Vezane vijesti
-
Nakon što se u našim krajevima pojavila u studenom 2023. godine, prizori polarne svjetlosti, ponovno su u petak, 10. svibnja bili vidljivi iz svih krajeva Hrvatske, od Istre do Dubrovnika, pa i na kontinentu, od Zagreba do Vinkovaca, a vedro nebo nagradilo je sve one koji su je željeli fotografirati.
-
U ovoj godini u Zadarskoj županiji planirano je otvorenje Almayer Heritage Hotel & Art Gallery****, boputique hotela s 9 soba
-
Jadran se prilično ispraznio u odnosu na ljeto kad je u Hrvatskoj dnevno bilo i po milijun gostiju, ali na obali ih je još oko 280.000, piše u subotu Večernji list.
-
Premijer Andrej Plenković poručio je u četvrtak, nakon što je na novoj karti ECDC-a hrvatska obala ostala u narančastom, da su strani turisti prepoznali Hrvatsku kao sigurnu destinaciju pa bi mogli premašiti 70 posto turističkih rezultata iz pretkrizne 2019.
Izdvojeno
-
Zbog radova na vodoopskrbnom sustavu u ponedjeljak bez vode nekoliko ulica u Zadru
-
Nositeljica kandidacijske liste SDP-DO i SiP-Centar-HSS-Glas Biljana Borzan (SDP) za izbore za Europski parlament najavila je u subotu da će u fokusu idućeg mandata u Europskom parlamentu biti pomoć građanima za kupovinu prve nekretnine.
-
Turistička zajednica grada Biograda u suradnji s Gastronautima i 15-ak biogradskih ugostitelja, radi na projektu gastronomskog brendiranja grada Biograda na teme: Školjke kunjke, Jela s prošekom i Kraljevska jela u kraljevskom gradu.
-
Djeca pričaju priču novi je program na Dječjem odjelu Gradske knjižnice Zadar!
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.