Biznis

ORYX Asistencija preuzela brigu o Jaguaru i Land Roveru

ORYX Asistencija preuzela brigu o Jaguaru i Land Roveru

ORYX Asistencija postala je službeni pružatelj usluga mobilnog jamstva za Jaguar i Land Rover vozila prodana u Srbiji, BiH, Albaniji, Crnoj Gori i Kosovu.

Rezultat je to dogovora distributera Wallis Automotive Europe, zastupnika spomenutih marki na prije navedenim tržištima, te ORYX Asistencije, lidera u pružanju usluga pomoći na cesti u Hrvatskoj.

U slučaju nezgode s vozilom, vlasnici Jaguar i Land Rover vozila od sada mogu biti sigurni jer će ORYX Asistencija 0-24 h, 365 dana u godini, na području cijele Europe, organizirati brzu i kvalitetnu uslugu tehničke pomoći na cesti: od popravka vozila na cesti, prijevoza (šlepanja) vozila, pa sve do isporuke zamjenskog vozila visoke klase i organizacije hotelskog smještaja top kategorije.

ORYX Asistencija će vlasnicima Jaguar i Land Rover vozila biti na raspolaganju ako im zatreba usluga pomoći na cesti, a zastupniku tih marki (WAE) biti podrška u poslovanju i pomoć u pružanju kvalitetne i brze usluge kupcima kada im je to najpotrebnije.

Ovim preuzimanjem, ORYX Asistencija nastavlja svoj rast te širenje posla u segmentu ekskluzivnog pružatelja usluga mobilnog jamstva, ranije započetog s markama Audi, Hyundai, Seat, Škoda, Volkswagen i Volvo, a sada i Jaguarom te Land Roverom.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.